Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3080)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom. minä en mene jääkiekkokeskusteluihin, jossa analysoidaan vaikka jotain ottelua, huutelemaan, että jääkiekko on typerää. Täällä on vähän sama nyt menossa: "en tykännyt ja oli typerää huttua". Ei tuollaiset kiukunpurkaukset ole mitään keskustelua.
Mutta sinun kiukunpurkauksesi siitä, että av-palsta ei toimi niin kuin SINÄ haluat ovat mielestäsi kovinkin laadukasta keskustelua?
Nyt menee jankkaukseksi. Rauhoitu jo.
Sitä saa mitä tilaa. Olisit vain sivuuttanut sinulle epämieluisat kommentit, kuten aikuiset tekevät. Kun ryhdyit lapselliseen ulisemiseen, on turha hermostua, että saat takaisin samalla mitalla. Ken leikkiin ryhtyy....
Riita poikki ja voita väliin 💞
Ei tuo ole voita, vaan joku meteoriittihässäkkä. Voi ei ole punaista.
Av-palstasta voisi tehdä tv-sarjan Queen of Fucking jankutus. Spin offina sitten Princess of fucking nillitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Miten sitten sanottaisiin panemisesta englanniksi tuo, mitä tällä palstalla ihmiset ovat ymmärtäneet väärin? Jos oletetaan että "The Queen of Forgetting Everything" olisi kaiken unohtamisen / tai unohtelemisen kuningatar? Niin miten sanotaan idealla "panee kaikkea mikä liikkuu" (mitä Linda ei siis tehnyt) käyttäen tätä kuningatar-rakennetta?
Queen of Sex addiction
Et ymmärtänyt kysymystä. Kyllä se silloin on The Queen of Fucking Everything tai Fucking with. Hämää myös miksi ei osata laittaa määreistä artikkelia.
Jotakin mxdätyspxskaahan tuon on pakko olla katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kliseinen- joo oon tänään kaikesta vähän huonolla tuulella, valittanut täällä koko päivän millon mistäkin. Haittaakos tuo, että on kliseinen ja tyhmä, eihän tota oo pakko kattoa.
Kyllä mä jotain tasoa odottaisin, kun kyseessä on verovaroin kustannettavan tahon tarjoama sarja. Kaupallisella puolella nyt voi tuottaa mitä huttua tahansa, mutta Yle on valtio-omisteinen taho.
Niin. Ja verovaroin kustannetusta Ilman kavaluutta -sarjasta on Yle Areenassa tallella 3 hikistä pätkää. Samaa on usein muissakin sarjoissa, että kenelle saa valittaa??
Vierailija kirjoitti:
Perus av-logiikka: Suosittu=laadukas. Suomalaiset ostavat Temustakin kilpaa nimenomaan LAADUN takia :D:D:D:D:D
Suomi-mankuja bongattu!
Itse asun Tampereella ja jos minulla olisi ainaista valitusta voi Tampere sitä ja tätä, taas tätä tamperelaispaskaa, ei Tampereella osata, tää on vaan juntti kaupunki, niin MUUTTAISIN POIS jos en pitäisi! Hävetkää suomivihaanne, edes haukutut venäläiset tai Putin tai kukaan ei puhu Suomesta noin. Hyi vttu mitä omien haukkumista.
Hei kuten arvasin, Koistinen oikeesti elää. Ja hänet voi nähdä OIKEESTI ja kaiken kukkuraksi TÄNÄÄN Tenhossa Helsingissä.
Sillä ohjelmassa on lyhyesti: PESSO 23.1.
https://ravintolatenho.fi/tapahtumat/
Kaikki Pesso-fanit paikalle! Börjelle EI kerrota! Eikä mieluummin Lindallekaan tai tulee jonkun rautalapion kans paikalle.
Mä nään et Pesso palaa Kallioon ja rehellisten fillarien pariin. Ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Hei kuten arvasin, Koistinen oikeesti elää. Ja hänet voi nähdä OIKEESTI ja kaiken kukkuraksi TÄNÄÄN Tenhossa Helsingissä.
Kaikki Pesso-fanit paikalle! Börjelle EI kerrota! Eikä mieluummin Lindallekaan tai tulee jonkun rautalapion kans paikalle.
Jeeeee!!!! Mä meen kyl kannustaan Pessoo! Hänellä on ollu ihan riittävän vaikeeta. Jatkuvat kuolemisen feikkaamiset.
Onneks Börje on niin moukka ettei tajunnu et ruumiit ei säilyis tollaisena ja Linda onneks amatööri, joka suksi pakoon niin nopee kuin pystyi, taakseen katsomatta.
Kunhan vaan se ääliö sählä-Oona ei tuu paikalle!
Vierailija kirjoitti:
Eikä!!!!!! Tänä iltana Pesso ja mä aletaan seukkaan! Ja mä pidän huolen, että yksikään akka ei pölli mitään sen vehkeitä...
Tehtiinkö tällä täysin samalla juonella YLEn toimesta minisarja jo 90-luvulla? Katsoisin uudelleen jos joku muistaa sarjan nimen.
Vierailija kirjoitti:
Tehtiinkö tällä täysin samalla juonella YLEn toimesta minisarja jo 90-luvulla? Katsoisin uudelleen jos joku muistaa sarjan nimen.
Jep, sitähän ei olekaan täällä vielä kertaakaan mainittu. Ja kyllä, täysin sama juoni, koska liittyy huijaukseen ja siihen reagoimiseen päivänvaloa kestämättömällö tavalla, ja koska päähenkilönäkin vielä nainen. :)
Av palstan riidanhaastaja on löytänyt tämänkin ketjun. Hänet löytyy yleensä Harry ketjusta illan viimeisillä minuuteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, sitähän ei olekaan täällä vielä kertaakaan mainittu. Ja kyllä, täysin sama juoni, koska liittyy huijaukseen ja siihen reagoimiseen päivänvaloa kestämättömällö tavalla, ja koska päähenkilönäkin vielä nainen. :)
Mikä tämän 90-luvun sarjan nimi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus av-logiikka: Suosittu=laadukas. Suomalaiset ostavat Temustakin kilpaa nimenomaan LAADUN takia :D:D:D:D:D
Suomi-mankuja bongattu!
Itse asun Tampereella ja jos minulla olisi ainaista valitusta voi Tampere sitä ja tätä, taas tätä tamperelaispaskaa, ei Tampereella osata, tää on vaan juntti kaupunki, niin MUUTTAISIN POIS jos en pitäisi! Hävetkää suomivihaanne, edes haukutut venäläiset tai Putin tai kukaan ei puhu Suomesta noin. Hyi vttu mitä omien haukkumista.
Tulee mieleen yksi 15 v, joka selitti tohkeissaan miten ei yhtään tykkää suomen kielestä. Haluaa muuttaa pois, jotta voi puhua vain englantia 😅 Ihan suomenkielisessä perheessä on kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että, oikein päähenkilönä nainen! Entä ne kaikki toimintaleffat, joissa päähenkilönä mies? Matkivat toisiaan?
Vierailija kirjoitti:
Av palstan riidanhaastaja on löytänyt tämänkin ketjun. Hänet löytyy yleensä Harry ketjusta illan viimeisillä minuuteilla.
Jep. Ja päivärytmi vissiin aika sekaisin hänellä, koska ei häntä koskaan aamuisin täällä tapaa.
Toi Tenhossa esiintyvä Pesso ei kyllä ole Koistisen Pesso eli Miro Lopperi. Mut se ei vissiin ole niin tarkkaa tässä Koistisen Pesson saagassa muutenkaan.
Seuraan kyllä mielenkiinnolla ja uskon feikattuun kuolemaan. Pesso on varmasti nähny lapsena sen videon, missä kieritellään avannosta ja mennään äkkiä saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja päivärytmi vissiin aika sekaisin hänellä, koska ei häntä koskaan aamuisin täällä tapaa.
Varmaan öisin kirjoittamassa nyyhkytarinoita reddittiin.
Minä kyllä tykkäsin tästä sarjasta. Hyvät näyttelijät ja hahmot. Jatkoa toivon kyllä.
Riita poikki ja voita väliin 💞