Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3080)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kliseinen- joo oon tänään kaikesta vähän huonolla tuulella, valittanut täällä koko päivän millon mistäkin. Haittaakos tuo, että on kliseinen ja tyhmä, eihän tota oo pakko kattoa.
Kyllä mä jotain tasoa odottaisin, kun kyseessä on verovaroin kustannettavan tahon tarjoama sarja. Kaupallisella puolella nyt voi tuottaa mitä huttua tahansa, mutta Yle on valtio-omisteinen taho.
Tässä on yleisen mielipiteen ja katsojalukujen perusteella kyseessä varsin tasokas sarja. Sitä on myös myyty hyvin tuloksin ulkomaille. Sinun mielipiteesi jää tässä kohtaa vähemmistöön eikä ole relevantti.
Se ei vielä tee sarjasta tasokasta, että suomalaiset mainoslobbauksen tuloksena juok
Jep. Kauniit ja rohkeatkin on Oscar-tason laatusarja, koska se on niin suosittu myös ulkomailla. Upea logiikka sinulla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pari kertaa yrittänyt katsoa televisiosta jääkiekkoa. En saa siitä mitään, enkä pysty katsomaan pitkään kun tekee jo mieli vaihtaa kanavaa. Silti en keksi yhtään syytä miksi menisin jääkiekko-aiheeseen keskusteluun kertomaan mielipiteeni ja haukkumaan että tuollaiseen älyttömyyteen laitetaan rahaa. Pystyn täysin hyväksymään sen että ihmiset ovat erilaisia ja minun ei tarvitse pitää sellaisesta josta joku toinen nauttii.
No se on lähinnä sinun ongelmasi, jos et ymmärrä, että myös negatiiviset mielipiteet kuuluvat normaaliin keskusteluun. Jääkiekkoväelle on täysin ok, että joku pitää jääkiekkoa älyttömänä rahantuhlauksena. Miksi sinulle ottaa noin koville, että kaikki eivät pidä sarjasta, joka oli sinulle ilmeisen vaikuttava kokemus? Onko se jotenkin sinulta pois, jos jonkun mielestä QFE oli täyttä paskaa?
Huom. minä en mene jääkiekkokeskusteluihin, jossa analysoidaan vaikka jotain ottelua, huutelemaan, että jääkiekko on typerää. Täällä on vähän sama nyt menossa: "en tykännyt ja oli typerää huttua". Ei tuollaiset kiukunpurkaukset ole mitään keskustelua.
Perus av-logiikka: Suosittu=laadukas. Suomalaiset ostavat Temustakin kilpaa nimenomaan LAADUN takia :D:D:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pari kertaa yrittänyt katsoa televisiosta jääkiekkoa. En saa siitä mitään, enkä pysty katsomaan pitkään kun tekee jo mieli vaihtaa kanavaa. Silti en keksi yhtään syytä miksi menisin jääkiekko-aiheeseen keskusteluun kertomaan mielipiteeni ja haukkumaan että tuollaiseen älyttömyyteen laitetaan rahaa. Pystyn täysin hyväksymään sen että ihmiset ovat erilaisia ja minun ei tarvitse pitää sellaisesta josta joku toinen nauttii.
No se on lähinnä sinun ongelmasi, jos et ymmärrä, että myös negatiiviset mielipiteet kuuluvat normaaliin keskusteluun. Jääkiekkoväelle on täysin ok, että joku pitää jääkiekkoa älyttömänä rahantuhlauksena. Miksi sinulle ottaa noin koville, että kaikki eivät pidä sarjasta, joka oli sinulle ilmeisen vaikuttava kokemus? Onko se jotenkin sinulta pois, jos jonkun mielestä QFE oli täyttä paskaa?
Kauniit ja rohkeat ei ole missään mikään primetime-sarja. Kuuluu vähän eri genreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on lähinnä sinun ongelmasi, jos et ymmärrä, että myös negatiiviset mielipiteet kuuluvat normaaliin keskusteluun. Jääkiekkoväelle on täysin ok, että joku pitää jääkiekkoa älyttömänä rahantuhlauksena. Miksi sinulle ottaa noin koville, että kaikki eivät pidä sarjasta, joka oli sinulle ilmeisen vaikuttava kokemus? Onko se jotenkin sinulta pois, jos jonkun mielestä QFE oli täyttä
Mutta olet kuitenkin tässä ketjussa mesoamassa muille kirjoittajille sen sijaan, että kommentoisit itse ohjelmaa. Eli olet ihan samalla tasolla kuin nämä "paska sarja" kirjoittajat. Sillä erotuksella, että jälkimmäiset osaavat kommentoida aihetta ja sinä rupesit hyökkäämään henkilöitä vastaan. Eli pilaat ketjun henkilökohtaisella mesoamisellasi, vaikka et haukukaan sarjaa vaan mouhoat muille kirjoittajille, kun he eivät toimi niin kuin sinä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on lähinnä sinun ongelmasi, jos et ymmärrä, että myös negatiiviset mielipiteet kuuluvat normaaliin keskusteluun. Jääkiekkoväelle on täysin ok, että joku pitää jääkiekkoa älyttömänä rahantuhlauksena. Miksi sinulle ottaa noin koville, että kaikki eivät pidä sarjasta, joka oli sinulle ilmeisen vaikuttava kokemus? Onko se jotenkin sinulta pois, jos jonkun mielestä QFE oli täyttä
Missä kohtaa tuosa puhuttiin jotain Kauniista ja Rohkeista?
Kauniit ja rohkeat ei ole missään mikään primetime-sarja. Kuuluu vähän eri genreen.
Eipä tämä pelkästään Areenassa julkaistu minisarjakaan mikään primetime-sarja ole. Sen sijaan Kaunareilla on huomattavasti enemmän katsojia kuin tällä sarjalla. Etenkin jos mitataan vuositasolla.
Vierailija kirjoitti:
Perus av-logiikka: Suosittu=laadukas. Suomalaiset ostavat Temustakin kilpaa nimenomaan LAADUN takia :D:D:D:D:D
Ja emojien spämmäys on laadukasta kommentointia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja emojien spämmäys on laadukasta kommentointia?
Missä kohtaa väitin, että olisi?
Huom. minä en mene jääkiekkokeskusteluihin, jossa analysoidaan vaikka jotain ottelua, huutelemaan, että jääkiekko on typerää. Täällä on vähän sama nyt menossa: "en tykännyt ja oli typerää huttua". Ei tuollaiset kiukunpurkaukset ole mitään keskustelua.
Mutta sinun kiukunpurkauksesi siitä, että av-palsta ei toimi niin kuin SINÄ haluat ovat mielestäsi kovinkin laadukasta keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on lähinnä sinun ongelmasi, jos et ymmärrä, että myös negatiiviset mielipiteet kuuluvat normaaliin keskusteluun. Jääkiekkoväelle on täysin ok, että joku pitää jääkiekkoa älyttömänä rahantuhlauksena. Miksi sinulle ottaa noin koville, että kaikki eivät pidä sarjasta, joka oli sinulle ilmeisen vaikuttava kokemus? Onko se jotenkin
Miksi hyökkäät henkilöä vastaan? Sinä sitä, sinä tätä... Puhu asiasta, älä henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä näytä pystyvän, kun sinulle ottaa noin koville, että kaikki eivät pidä samoista asioista kuin sinä. Keskustelu menee helvetin tylsäksi, jos kaikki vain kilpaa hehkuttavat näkemäänsä eikä kukaan ikinä esitä minkäänlaista kritiikkiä.
Totta kai saa kritisoida mutta olisi mukavaa jos se olisi perusteltua
Edelleen, ei ole mitenkään hedelmällistä spämmiä tänne: "en tykännyt, rahantuhlausta". Alakoulutadoista kommentointia.
Miksi hyökkäät henkilöä vastaan? Sinä sitä, sinä tätä... Puhu asiasta, älä henkilöstä.
---
Tuoko on sinun mielipiteesi Queen of Fucking Everything sarjasta? Jos ei, turhaan uliset muille ohi aiheen kirjoittelusta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tämä pelkästään Areenassa julkaistu minisarjakaan mikään primetime-sarja ole. Sen sijaan Kaunareilla on huomattavasti enemmän katsojia kuin tällä sarjalla. Etenkin jos mitataan vuositasolla.
Eihän se pelkästään Areenassa ole. Tulee tv:stä sunnuntaisin ja uusintana tiistaisin.
Terveisiä sinne lapsuutesi Strömsöön! :D
Edelleen, ei ole mitenkään hedelmällistä spämmiä tänne: "en tykännyt, rahantuhlausta". Alakoulutadoista kommentointia.
Onko muille kommentoijille nillittäminen mielestäsi jotenkin hedelmällistä keskustelua tai aikuista toimintaa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinun kiukunpurkauksesi siitä, että av-palsta ei toimi niin kuin SINÄ haluat ovat mielestäsi kovinkin laadukasta keskustelua?
Nyt menee jankkaukseksi. Rauhoitu jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se pelkästään Areenassa ole. Tulee tv:stä sunnuntaisin ja uusintana tiistaisin.
Ok. Ja meinaat, että tätä jaksetaan katsoa seuraavat 30 vuotta kuten Kaunareitakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee jankkaukseksi. Rauhoitu jo.
Sitä saa mitä tilaa. Olisit vain sivuuttanut sinulle epämieluisat kommentit, kuten aikuiset tekevät. Kun ryhdyit lapselliseen ulisemiseen, on turha hermostua, että saat takaisin samalla mitalla. Ken leikkiin ryhtyy....
Miksi et sitten esitä perustelua kritiikkiä, vaan mouhoat pää märkänä, jos joku on eri mieltä kuin sinä? Ei täällä kuitenkaan kukaan ole sinua arvostellut, joten ei pitäisi olla mitään syytä vetää hernettä nenään. Maailmaan mahtuu monenlaisia mielipiteitä ja sinun mielipiteesi ei ole ainut oikea.