Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)

Vierailija
01.01.2025 |

Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.

Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.

Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.

Kommentit (3080)

Vierailija
2441/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valittajat tuhlaa aikaa jos eivät tykkää katsoa sarjaa? Ei voi ymmärtää...

Joo, vähän hämmästyttää. Itse vaihdan kanavaa, jos ohjelma ei nappaa. 

Vierailija
2442/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valittajat tuhlaa aikaa jos eivät tykkää katsoa sarjaa? Ei voi ymmärtää...

Hämmästyttää, että ihmiset ovat erilaisia? Osa katsoo, löytääkseen sen pointin, miksi sarjaa on niin kehuttu. Osa katsoo, nähdäkseen paraneeko sarja edetessään. Osa katsoo, vaikka siksi, että kiihottuu Laura Malmivaarasta. Jokaisella meistä on syynsä katsoa sitä, mitä katsomme. Eikä se, että katsoo jotain tarkoita, että siitä pitää nauttia ja sitä pitää estoitta hehkuttaa joka paikassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttää, että ihmiset ovat erilaisia? Osa katsoo, löytääkseen sen pointin, miksi sarjaa on niin kehuttu. Osa katsoo, nähdäkseen paraneeko sarja edetessään. Osa katsoo, vaikka siksi, että kiihottuu Laura Malmivaarasta. Jokaisella meistä on syynsä katsoa sitä, mitä katsomme. Eikä se, että katsoo jotain tarkoita, että siitä pitää nauttia ja sitä pitää estoitta hehkuttaa joka paikassa. 

Katsominen tai katsomatta jättäminen ei hämmästytä, vaan se, että joku vaivautuu kirjoittamaan tänne, ettei voi sietää sarjaa ja kertoo käynnistävänsä uudestaan ja uudestaan ja kestää katsoa vaan hetken. Totta kyllä, ihmiset ovat erilaisia;  olen sillä lailla erilainen, että vaihdan kanavaa, jollei kiinnosta.

Vierailija
2444/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pointti oli että on outoa väittää että tämä sarja matkisi jotakin elokuvaa koska molemmissa tapahtuu rikos jollainen ei ole mitenkään harvinainen tosielämässäkään."

3 Pointtia:

Tämä sarja matkii toista Ylellä esitettyä 4-osaista sarjaa nimeltä Ilman Kavaluutta.

Hosumalla ja kiieellä ohjattu ja näytelty.

Ei ole realistinen.

Miksi kuvittellisiin tapahtumiin pohjautuvan sarjan pitäisi olla realistinen? Vaaditko myös Salkkareilta realismia? :D

Vierailija
2445/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsominen tai katsomatta jättäminen ei hämmästytä, vaan se, että joku vaivautuu kirjoittamaan tänne, ettei voi sietää sarjaa ja kertoo käynnistävänsä uudestaan j

Eikös keskustelupalstan idea ole tuoda esiin oma mielipide? Myös silloin, jos se on jotain muuta kuin "olipa upea sarja" tms.? 

Vierailija
2446/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kliseinen- joo oon tänään kaikesta vähän huonolla tuulella, valittanut täällä koko päivän millon mistäkin. Haittaakos tuo, että on kliseinen ja tyhmä, eihän tota oo pakko kattoa.

Vierailija
2447/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kliseinen- joo oon tänään kaikesta vähän huonolla tuulella, valittanut täällä koko päivän millon mistäkin. Haittaakos tuo, että on kliseinen ja tyhmä, eihän tota oo pakko kattoa.

Kyllä mä jotain tasoa odottaisin, kun kyseessä on verovaroin kustannettavan tahon tarjoama sarja. Kaupallisella puolella nyt voi tuottaa mitä huttua tahansa, mutta Yle on valtio-omisteinen taho. 

Vierailija
2448/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava esittää fiktiosarjasta kritiikkinä, että hahmo ei käy koskaan ruokakaupassa. No kuinka moni haluaisi katsoa sarjaa, jossa seistään Prisman kassajonossa av-mammojen kanssa?

Vierailija
2449/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä vastenmielinen kuin pukumiesten kähminnät tuolla kaupunkien virastoissa tai rikollisten piirien häslääminen missä tahansa. Ei tunnu komedialta/satiirilta, vaikka (kaunis!) nainen on pääosassa. Tuntuu oksettavalta.

Isot käynnistysluvut Ylen Areenassa johtunevat samasta kuin omalla kohdallani. Käynnistin yhä uudelleen, jotta kykenisin katsomaaan edes ensimmäisen osan. Eilen suoritin neljännen osan ja voin fyysisesti pahoin koko illan. Tykkään satiirista ja pahoista kärjistyksistä, mutta tämä on vain törkyistä shittiä.

Buaahhhaa...tämmöinen uniikki lumihuitale.

Ei suatana.

Vierailija
2450/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että fiktiosarja ei ollut realistinen. No jo on aikoihin eletty :D Onneksi sentään esim. Kauniit ja rohkeat tarjoaa 100% realistista katsottavaa. 

Vierailija
2451/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa yrittänyt katsoa televisiosta jääkiekkoa. En saa siitä mitään, enkä pysty katsomaan pitkään kun tekee jo mieli vaihtaa kanavaa. Silti en keksi yhtään syytä miksi menisin jääkiekko-aiheeseen keskusteluun kertomaan mielipiteeni ja haukkumaan että tuollaiseen älyttömyyteen laitetaan rahaa. Pystyn täysin hyväksymään sen että ihmiset ovat erilaisia ja minun ei tarvitse pitää sellaisesta josta joku toinen nauttii. 

Vierailija
2452/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä jotain tasoa odottaisin, kun kyseessä on verovaroin kustannettavan tahon tarjoama sarja. Kaupallisella puolella nyt voi tuottaa mitä huttua tahansa, mutta Yle on valtio-omisteinen taho. 

Tässä on yleisen mielipiteen ja katsojalukujen perusteella kyseessä varsin tasokas sarja. Sitä on myös myyty hyvin tuloksin ulkomaille. Sinun mielipiteesi jää tässä kohtaa vähemmistöön eikä ole relevantti. 

Vierailija
2453/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pari kertaa yrittänyt katsoa televisiosta jääkiekkoa. En saa siitä mitään, enkä pysty katsomaan pitkään kun tekee jo mieli vaihtaa kanavaa. Silti en keksi yhtään syytä miksi menisin jääkiekko-aiheeseen keskusteluun kertomaan mielipiteeni ja haukkumaan että tuollaiseen älyttömyyteen laitetaan rahaa. Pystyn täysin hyväksymään sen että ihmiset ovat erilaisia ja minun ei tarvitse pitää sellaisesta josta joku toinen nauttii. 

Etpä näytä pystyvän, kun sinulle ottaa noin koville, että kaikki eivät pidä samoista asioista kuin sinä. Keskustelu menee helvetin tylsäksi, jos kaikki vain kilpaa hehkuttavat näkemäänsä eikä kukaan ikinä esitä minkäänlaista kritiikkiä. 

Vierailija
2454/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso kotimaisia sarjoja tai elokuvia juuri koskaan. Nyt ajattelin antaa mahdollisuuden, kun niin kovasti hohkattiin. Kolme osaa jaksoin katsoa, sitten lopahti kiinnostus täysin. Loput jää näkemättä.

Hei, suomi-dumppaaja. Aina pitää mainita, et siis mä en niinku ikinä siis niiku kato mitään suami-juttuja, ne on junttei niiku silleen. Mä niiku oon niin yli niistä, mä niiku silleen kaipaan tota niiku sillee älyy ja huumorii, niiku silleen. Mut tää oli niiku silleen iha pskaa niiku silleen. 

Vierailija
2455/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on yleisen mielipiteen ja katsojalukujen perusteella kyseessä varsin tasokas sarja. Sitä on myös myyty hyvin tuloksin ulkomaille. Sinun mielipiteesi jää tässä kohtaa vähemmistöön eikä ole relevantti. 

Se ei vielä tee sarjasta tasokasta, että suomalaiset mainoslobbauksen tuloksena juoksevat kilpaa sitä katsomaan. Eipä esimerkiksi Satu Rämön Hildur-kirjatkaan ole mitenkään tasokkaita teoksia, mutta uppoavat suomalaisiin kuin veitsi kuumaan voihin, koska somehype ja tehokas lobbaus. Sama ilmiö kuin ämpärijonoissa. Kukaan ei taatusti mene niihin ämpärin laadun takia, vaan koska "muutkin menee ja saatan jopa säästää 2€ kun ostan ämpärin lisäksi tonnilla elektroniikkaa". 

Vierailija
2456/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä näytä pystyvän, kun sinulle ottaa noin koville, että kaikki eivät pidä samoista asioista kuin sinä. Keskustelu menee helvetin tylsäksi, jos kaikki vain kilpaa hehkuttavat näkemäänsä eikä kukaan ikinä esitä minkäänlaista kritiikkiä. 

Totta kai saa kritisoida mutta olisi mukavaa jos se olisi perusteltua kritiikkiä eikä vaan sisällötöntä äyskimystä, että olipa typerä sarja. 

Vierailija
2457/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on lähinnä sinun ongelmasi, jos et ymmärrä, että myös negatiiviset mielipiteet kuuluvat normaaliin keskusteluun. Jääkiekkoväelle on täysin ok, että joku pitää jääkiekkoa älyttömänä rahantuhlauksena. Miksi sinulle ottaa noin koville, että kaikki eivät pidä sarjasta, joka oli sinulle ilmeisen vaikuttava kokemus? Onko se jotenkin sinulta pois, jos jonkun mielestä QFE oli täyttä paskaa?

Vierailija
2458/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spora suomentaa teille sen sarjan nimen: Ihan päällikkö ihan vtttu kaikessa. 

Mutta päällikkö sanan sijaan on haluttu laittaa kuningatar viitaamaan lukuisiin realityjuttuihin, joissa vastaavia kuninkaallisnimiä on käytetty.

Vierailija
2459/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mielipide on relevantti. Vain pikkulapsi on sitä mieltä, että oma mielipide on ainut oikea ja kaikki toista mieltä olevat ovat irrelevantteja. Aikuiset ymmärtävät, että kritiikillekin on tilaa, koska ikinä ei voi miellyttää kaikkia. Eikä edes pidä pyrkiä siihen, että miellyttää kaikkia, koska silloin ei ikinä kehity. Kritiikki on oikein ilmaistuna kehittävää. Jopa "kaikki on paskaa ja mikään ei ole hyvin" on kommentti, josta voi oppia jotain, jos osaa nähdä asiat muutenkin kuin omasta navasta käsin  eikä ota henkilökohtaisena loukkausena sitä, että kaikki eivät ole sama mieltä kuin sinä. 

Vierailija
2460/3080 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei vielä tee sarjasta tasokasta, että suomalaiset mainoslobbauksen tuloksena juoksevat kilpaa sitä katsomaan. Eipä esimerkiksi Satu

Aha, no kivasti on vastaanotettu myös ulkomailla, mutta varmaan nekin sisäänostajat lukeneet vaan mainoslobbausta 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän