Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3074)
Tykkäsin kovasti. Vielä 2 jaksoa jäljellä.
Katsoin vasta ekan jakson ja tykkäsin kyllä ja aion katsoa lisää. Mutta minusta se miesnäyttelijä joka sitä v***ua hoki ei ollut kovin kummoinen näyttelijä. Toivottavasti hänellä ei ole jatkossa kovin suurta roolia, sen verran kökkö esitys oli ekassa jaksossa. Malmivaara oli erinomainen.
Katsoimme eilen muutaman jakson virolaisten ystävieni kanssa ja he olivat ihan innoissaan sarjasta. Kannattaisi äkkiä lähettää sarja muihinkin maihin. Paras suomalainen sarja miesmuistiin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sarjalla on vaikeasti mieleenjäävä, luotaantyöntävä englanninkielinen nimi kun kuitenkin näytellään suomeksi? Yritetäänkö ehkä myydä sarjaa ulkomaille?
Joo, vähän noloa, kun joku on selvästi ihastunut kuluneeseen sanontaan ja sitten on pakko nimetä sarja sillä. Kiusallista. En tuon vuoksi ole alkanut sarjaa edes katsoa. Pelkään, että vastaan tulee lisää näitä "hassuja" juttuja. Ja tietenkin suomalainen nimi olisi pitänyt olla. En ymmärrä, mitä ne on siellä palaverissa oikein miettineet...
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sarjalla on vaikeasti mieleenjäävä, luotaantyöntävä englanninkielinen nimi kun kuitenkin näytellään suomeksi? Yritetäänkö ehkä myydä sarjaa ulkomaille?
Olisihan se kyllä todella ikävää jos suomalaisen sarja saataisiin myytyä ulkomaille......
Ihania hahmoja, kuten masentunut ja ahdistunut Lauri, leskirouva Birgitta ja höpsö Marke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa Haapkylä ja Malmivaara vanhaantuneet. Ovat ikäisiäni eli sama tilanne mullakin.
olin juuri sanomassa samaa kuin näin äskön mainoksen
kauas on tultu levottomista
Mutta tyylikkäästi. Minä oon ihan kurppa verrattuna näihin leideihin. 😄😂
Mä en kyllä ole ja siksi ihmettelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihania hahmoja, kuten masentunut ja ahdistunut Lauri, leskirouva Birgitta ja höpsö Marke.
Ensimmäinen jakso vasta katsottu, mutta Katja Küttner vaikuttaa tekevän erinomaisen roolityön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa Haapkylä ja Malmivaara vanhaantuneet. Ovat ikäisiäni eli sama tilanne mullakin.
olin juuri sanomassa samaa kuin näin äskön mainoksen
kauas on tultu levottomista
Mutta tyylikkäästi. Minä oon ihan kurppa verrattuna näihin leideihin. 😄😂
Mä en kyllä ole ja siksi ihmettelinkin.
No hyvältä näyttävät ikäisekseen.
Piti katsoa eilen yhteen putkeen koko sarja. Riemastuttava! En ole aiemmin oikein pitänyt Malmivaaran näyttelemisestä, mutta tässä hän on kyllä erinomainen. Minna Haapsalolla upea hiustyyli tässä, näyttää kuumemmalta kuin koskaan.
Loppui juuri niin, että toista tuotantokautta petaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Piti katsoa eilen yhteen putkeen koko sarja. Riemastuttava! En ole aiemmin oikein pitänyt Malmivaaran näyttelemisestä, mutta tässä hän on kyllä erinomainen. Minna Haapsalolla upea hiustyyli tässä, näyttää kuumemmalta kuin koskaan.
Loppui juuri niin, että toista tuotantokautta petaillaan.
Samaa mieltä, että Minna Haapkylän hiustyyli ja tyyli muutenkin oli oiva. Jotenkin vinksahtaneella tavalla hän sopii muutenkin sarjaan, kun hänellähän oli se lohiepisodi jossain marketissa.
Jos pelkästään sarjan englanninkielinen nimi tuottaa ahdistusta, ei varmaan ole kohderyhmää, eivätkä sarjan muutkaan jutut aukene. Kannattaa vain katsoa Metsoloita ja Rintamäkeläisiä, vaikka nykyjuntit eivät niistäkään tajua mitään.
Tottakai Haapkylän hiustyyli on cool. Tottakai tämä juttu on cool.
todella mauton ja lapsellinen nimi
ihan hävettää
Kaikenmaailman 'arvokkaiden kiinteistökuningattarien "tosielämän" paljastuksia'. Lipevät kiinteistöladyt. 😂Tää on hyvä! Upeita tyyppejä ja upeat näyttelijät. Kiertoon maailmalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen jakso vasta katsottu, mutta Katja Küttner vaikuttaa tekevän erinomaisen roolityön.
Marke on oikein kunnon av-mamma. Palstalla Markea kehotettaisiin jättämään Spora.
Paskaa. Viisi minuuttia ja vaihdoin ohjelmaa.
Kaikki tuon Levottomat-sukupolven näyttelijät on rupsahtaneet. Esim Irina Björklund on täysin mummoutunut.
Katsoin eilen illalla kaikki jaksot putkeen Yle areenassa. Oli mielestäni todella hyvä sarja. Ei pystynyt lopettamaan katsomista, vaikka olisi pitänyt mennä nukkumaan. Laura Malmivaara näytteli todella hyvin. Lymiltä todella hyvä sarja taas kerran.
Tunnen montakin tuollaista hahmoa oikeasta elämästä. Kiroilevat ja jyräävät jakkupuvuissaan. Vaikeita kollegoita.