Välittäjä oli käyttänyt vessaani 😡
Tänään oli näyttö asunnossani ja välttäjä oli jättänyt käyntikortin tekstillä 0 kävijää, oli jättänyt myös toisen käyntkortin vessaan, pöntössä oli p*skaraita 😠 Jos kerta pakko käyttää asiakkaan vessaa niin voisi myös siivota jälkensä, kun itse olin juuri siivonnut tuntikausia koko kämpän näyttöä varten.
Muutenkin minusta epäammattilaista käyttää asiakkaan vessaa, ties mitä muuta se äijä tekee, haisteleeko pikkuhousujani😖 taitaa mennä välittäjä vaihtoon, ei vaan jaksaisi sitä rumbaa joka välittäjän vaihdosta tulee.
Kommentit (66)
Lattialleko sen olisi pitänyt p.skantaa? Jos on hätä, on hätä.
Jos tuli kova kakkihätä juuri ennen näyttöä
Ihan kauheaa sarjakakkaaja iski vessassa
Hahahha kaikki jättää käyntikorttinsa tyylillään 🤣
Tää kuulostaa joltain Kalevauva.fi -biisiltä 😃
Laskitko onko kaikki pikkuhousut tallessa? :D
Vessassa on joskus pakko käydä, mutta sen voi tehdä siististi.
Jos olisin välittäjä vsrmasti tonkisin korista paskaiset pikkarit ja nuuhkisin ja vähän ehkä runkkailisinkin siellä...
no pakkohan se on vessassa käydä jos on hätä! Vai kestäisitkö itse koko päivän ilman vessassa käyntiä.
Itsellä on näyttöpäivät pitkiä ja käyn asiakkaan vessoissa tarpeilla.
Kerran oli näyttö jo ohi, eikä asunnossa ostajia, kävin kakilla vessassa ja samantien joku matti myöhäinen vaati nähdä asunnon,wc;ssä dunkkasi edelleen...
Lattialleko hänen olisi pitänyt paskantaa?
Alkaa olla Pulkkisen juttuja,onko Koponen käynyt paskalla?
Tietenkin välittäjän pitää voida käydä vessassa! On rakennustyöläisilläkin ne bajamajat ja bussikuskeilla taukotilat. Toki oli törkeää jättää sinne raidat, mutta vessan käyttö on ihan luonnollista ja sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Lattialleko hänen olisi pitänyt paskantaa?
Mielellään. AP:n olisi sitten ollut helppo sulputtaa välittäjän pökäleet lattiakaivon ritilän reikien läpi vessaharjalla tai kumihanksasormin. Olisi kuitenkin säästynyt vessa lo(uk)kaukselta.
Myös kaappiin (esim. keitiön alakaappi) sijoitettu roskis on kohtelias paskantamispaikka. Jätös menee muovipussiin, olettaen että pussi on asetetttu, ja suljetusta kaapista haju ei leviä.
Sano sille, että olit siivonnut kämppää monta tuntia näyttöä varten, joten harmittaa siivota toisten jälkiä wc:ssä. Nyt laita heti viesti. Ehkä nolostuu ja oppii siitä.
Julkisissa vessoissakin ärsyttää joidenkin välinpitämättömyys. Vessaharjaa pitää jokaisen oppia käyttämään!
En mäkään kestä jos joku käy pskalla mun vessassa... Pieni hätä on ok.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että olit siivonnut kämppää monta tuntia näyttöä varten, joten harmittaa siivota toisten jälkiä wc:ssä. Nyt laita heti viesti. Ehkä nolostuu ja oppii siitä.
Julkisissa vessoissakin ärsyttää joidenkin välinpitämättömyys. Vessaharjaa pitää jokaisen oppia käyttämään!
Siivojana miesten vessojen siivous ällöttää aina, miehet on aikoja ja sit sitä pskaa löytyy pitkin pöntön kantta ja istuinta.
Oivoi.. paska myyjä, kirjaimellisesti.