On tämä hieno maa tämä suomi
Asimistuet lähtee, työttömyysrahat leikkurin ja ehdot tiukemmaksi. Liikkumisen ja lääkkeiden Alv verot ylös, sairaanhoito maksut asiakas maksut ylös ja sairaskulut leikkuriin ..
Itselle tämä on katastrofi ja ajaa minut taloudelliseen konkurssiin.
Kommentit (74)
Minua ei haita. Mina ei käy töisä mutta minä saada raha joka kukausi. Kerran vuodesa minä matkusta Irakin lomale. Minä olla Ahmed Al Abdullah ja minä tykkä kun minä saada raha
Vierailija kirjoitti:
Kai kuitenkin uhraat itsesi tulevassa sodassa kurjistajiesi puolesta?
Joku sinne vaan kokoomuksen arvoja puolustamaan..
AKTIVISTISET ylläpitäjät
Ruotsin maahanmuuttovirastossa estää Tidön hallitusta ja ACCELERATES
Ruotsin KANSALAISUUDEN myöntäminen!
MITEN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA!? 5730 kansalaisuutta jaettiin vain marraskuussa.
Ei tämä tästä parane, jos ihmiset ei tee lisää lapsia eli veronmaksajia. Nyt on liikaa elätettäviä ja tilanne vaan huononee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattais lopettaa vikinä ja mennä töihin.
Kun täytät 90-vuotta ja eläkkeesi on 700 euroa kuussa, mihin menet töihin? Mietipä vähän.
Harva täyttää. Isä kuoli 74-vuotiaana, isoisä 75, toinen isoisä 63, eno 60 jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä tästä parane, jos ihmiset ei tee lisää lapsia eli veronmaksajia. Nyt on liikaa elätettäviä ja tilanne vaan huononee.
Ne elätävät on tuotu ulkomailta....meeppä katsomaan Helsingin lähiöitä...suurin osa on ihan muita kuin suomalaisia ja nostaa tukia
Vierailija kirjoitti:
Itse jouduin jäämään töistä pois ja olen nyt työttömänä ..osamaksetun asunnon myin kun ei ollut varaa maksaa enää lyhennyksiä..
Rahaa tosin sain tilli 140 000 euroa joka nyt sitten estää vuokra asumisessa aaumistuen saannin vaikka tulopuolella on enää työmarkkinatuki joka sitäkin maksetaan vain leikattuna..
Hankalinta tässä että minulla on sairauskuluja johin en saa julkista hoitoa vaan joudun hoidattamaan yksityisellä joten varallisuutta en voi käyttää vain suoranaisia. Eli kuluihin kuten asumiseen vaan joudun maksamaan nämä terveydenhoito kulut omasta varallisuudesta johon tulee menemään kymmeniä tuhansia ihan vain lähivuosina...pelkkä leikkaushoito kun maksaa kaikkineen n 20 000 euroa johon ei saa mitään yhteiskunnan tukea..
Eläkkeelle ei pääse vaan.pitää olla työmarkkinoiden käytössä ..ilman asumistukea..
Vai asumistukea vielä pitäisi saada hehhehheee... kiitos päivän nauruista.
Meillä on yli 600000 julkisen sektorin työntekijää, jotka eivät ole joustaneet milliäkään vaikka kassa on täysin tyhjä.
Pitääkö täällä järjestää vallankumous, että noita parasiitteja voisi vähentää tai palkoista leikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jouduin jäämään töistä pois ja olen nyt työttömänä ..osamaksetun asunnon myin kun ei ollut varaa maksaa enää lyhennyksiä..
Rahaa tosin sain tilli 140 000 euroa joka nyt sitten estää vuokra asumisessa aaumistuen saannin vaikka tulopuolella on enää työmarkkinatuki joka sitäkin maksetaan vain leikattuna..
Hankalinta tässä että minulla on sairauskuluja johin en saa julkista hoitoa vaan joudun hoidattamaan yksityisellä joten varallisuutta en voi käyttää vain suoranaisia. Eli kuluihin kuten asumiseen vaan joudun maksamaan nämä terveydenhoito kulut omasta varallisuudesta johon tulee menemään kymmeniä tuhansia ihan vain lähivuosina...pelkkä leikkaushoito kun maksaa kaikkineen n 20 000 euroa johon ei saa mitään yhteiskunnan tukea..
Eläkkeelle ei pääse vaan.pitää olla työmarkkinoiden käytössä ..ilman asumistukea..
Vai asum
Asumistukea maksetaan jopa kansanedustajalle 7000 euron palkalla..
Tiedätkös mikä AP on hassua. Minun kuvitellaan saavan työpaikan, kun sulta viedään rahat.
Minä en saa pitkäaikaistyöttömänä oikein mitään ja minunkin kuuluisi työllistyä sinun avulla.
Vierailija kirjoitti:
On niitä huonompiakin maita. On lottovoitto syntyä Suomeen. Edelleenkin.
Lottovoitto on päästä pois sieltä! Itse lähdin ja nyt parempi olla kaikin puolin ,pitäkää hauskaa pakkasessa ja varokaa luitanne kaatumisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sinne vaan kokoomuksen arvoja puolustamaan..
Sotaahan sannakin halusi, ja moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkös mikä AP on hassua. Minun kuvitellaan saavan työpaikan, kun sulta viedään rahat.
Minä en saa pitkäaikaistyöttömänä oikein mitään ja minunkin kuuluisi työllistyä sinun avulla.
En minäkään saa pitkäaikaistyöttömänä nyt tästä vuodesta mitään tukea...
Siis puhdas. 0 euroa...ei yhtään mitään..veistä tästä nyt sitten jotain..
Joo selvä on että on myöskään jää enää sinne TE listoille työnhakijaksi koska sen listan mukaan valtio sakkotaa kuntaa minun vuokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en saa pitkäaikaistyöttömänä oikein mitään ja minunkin kuuluisi työllistyä sinun avulla.En minäkään saa pitkäaikaistyöttömänä nyt tästä vuodesta mitään tukea...
Joo selvä on että on myöskään jää enää sinne TE listoille työnhakijaksi koska sen listan mukaan valtio sakkotaa kuntaa minun vuokseni.
Kyllä sä jäät vaikka ihan kiusaksesi. Olet tehnyt ikäsi töitä ja maksanut verot. Jos työllistymisesi estää perinteinen syy: tällä kertaa valintamme ei kohdistunut sinuun, niin sinähän et mahda asialle mitään.
Silti nämäkin asiat paremmin kuin useimmissa maissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en saa pitkäaikaistyöttömänä oikein mitään ja minunkin kuuluisi työllistyä sinun avulla.En minäkään saa pitkäaikaistyöttömänä nyt tästä vuodesta mitään tukea...
Kyllä sä jäät vaikka ihan kiusaksesi. Olet tehnyt ikäsi töitä ja maksanut verot. Jos työllistymisesi estää perinteinen syy: tällä kertaa valintamme ei kohdistunut sinuun, niin sinähän et mahda asialle mitään.
Tuo todella on työllistymisen suurin este. Et voi mennä töihin tai ottaa työpaikkaa vastaan, jos valinta ei kohdistu sinuun.
Syy ei ole, ettei olisi osaamista, työkokemusta tai koulutusta. Syy on, ettei valinta kohdistunut sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Monille köyhille eläkeläisille tämä on kuolemantuomio. Rahat eivät viime vuonnakaan riittäneet välttämättömään ja nyt eivät riitä sitäkään vertaa.
Sitten voi mennä töihin niin tulee palkkaa ja asia ratkeaa.