Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juuri keski-ikäiset naiset käyttäytyy niin huonosti aspoille?

Vierailija
01.01.2025 |

Aika moni sanoo että ne on se rasittavin asiakasryhmä. Ihmettelen miksi.

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska naisilta huono käytös huomataan ja tuomitaan heti. Keski-ikäiset miehet ovat kautta aikojen huutaneet aspoille, vittuilleet, ahdistelleet, käyttäytyneet kuin Euroopan omistajat. Sitä pidetään normaalina. Mutta jos nainen sanoo poikkipuolisen sanan, niin se on heti kauhistuttava skandaali ja juostaan kertomaan kaikkialle kuinka keski-ikäiset naiset ovat niin kamalia, varmaan kateellisia kun ovat niin rupsahtaneita jne.

Omalta osaltani voin sanoa, etten ole kateellinen kenellekään. Minua ei voi vähempää kiinnostaa olenko jonkun miehen mielestä rupsahtanut. Se mikä minua kiinnostaa, on se että asiat toimivat. Minulla on oma yritys, ja olen äärettömän kiitollinen aina kun joku kertoo minulle jos jokin ei toimi. Samoin haluan tehdä muille. Jos huomaan jonkun asian, joka olisi helppo tehdä paremmin, kerron siitä asiakaspalvelijalle. Yritän tehdä tämän mahdollisimman hienotunteisesti ja ystävällisesti. Harvassa silti ovat nuoret aspat jot

Tämä on kyllä jotenkin hassu ajatuskuvio että keski-ikäinen nainen olisi kateellinen nuorelle naiselle. Me kaikkihan ollaan oltu nuoria naisia, ja kun vertaa nykyistä elämänmallia siihen, niin onhan tämä aivan valtavan paljon vapaampaa, helpompaa ja mukavampaa. Tosin mulla on perhe-elämä ja lainat jo takana ja hormonikorvaus.

Vierailija
42/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja muut ulilaudan pojat potee ikävää laskua. Eikä edelleenkään pllua horisontissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aspana työskennelleenä sanoisin, että miehet on vähintään yhtä pahoja. Ja siis kun joku kysyi sosioekonomisista luokista niin semmoiset "paremman väen" ihmiset osaa olla todella v*ttumaisia, mutta kyllä kaikenlaisista ihmisistä löytyy inhottavaa porukkaa. 

Vierailija
44/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naiset hoitaa asiat paremmin, oli ne sitten aspoja tai asiakkaita. Miehet (paitsi sellaiset touhukkaan gayt) on sellaisia tallukoita, joilla egoa riittää.. Purkautuu marinana, itsesäälinä ja rähisemisenä.

Vierailija
45/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin naisia millään tavalla arvosteleviin ketjuihin tulee aina naiset joukolla tuohtuneina jänkkäämään ja osoittelemaan miehiä sormella. Aina. Koska naisessa ei voi olla vikaa ja syyllisyys projisoidaan aina miehiin.

Vierailija
46/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pojilla tänäänkään ole rohkeutta lähteä ihmisten ilmoille? 

Jälleen uusi raukkamaisen pelkuruuden ja ihmispelon aiheuttama  syrjäytymisvuosi edessä?

Vierailija
47/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tulla neljänkympin molemmin puolin esivaihdevuosien oireita. Pinna kireellä. Myös olen itse ollut asiakaspalvelussa koko ikäni ja annan aina hyvää palvelua asiakkaille. Ärsyttää jos itse ei saa sitä ja sit kyllä huomautan. Annan aina hyvää palautetta jos saan hyvää palvelua. en turhasta valita. 

Vierailija
48/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin naisia millään tavalla arvosteleviin ketjuihin tulee aina naiset joukolla tuohtuneina jänkkäämään ja osoittelemaan miehiä sormella. Aina. Koska naisessa ei voi olla vikaa ja syyllisyys projisoidaan aina miehiin.

Voin vain kuvitella kuinka tuohtuneet tantat toinen toisensa jälkeen hakkavat ilmiantonappia

Vierailija
49/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen ja aina asiallinen ja kohtelias aspalle. Hehän tekevät työtään.

Vierailija
50/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K..päitä on kaikissa puolue, ikä- ja sukupuoliryhmissä. Jotkut vain ovat sellaisia jo syntyessään; ei tehdä tästä taas mies-nainen, persu- vihervassari -jankkausta, se ei ainakaan paranna mitenkään tilannetta

Vierailija
51/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, eli pahin ryhmä ei olekaan vainoava, ahdisteleva, fyysisesti yleensä vahvempi, haukkuva, hormonihuuruissaan väkivaltainen ja vaarallinen ja normaalia käytöstä ymmärtämätön ryhmä?

Asia selvä.

Yleensä en yhdistä noita ominaisuuksia (paitsi asiakaspalvelijoiden haukkumista) keski-ikäisiin naisiin. Toisaalta kaikki ryhmät osaavat olla kamalia halutessaan, mutta yleensä osaavat käyttäytyä. 

Vierailija
52/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai miehet kuvittelee että vanhemmat naiset on nuorille naisille kateellisia ulkonäöstä, koska se nuori ulkonäkö on ainoa joka miestä kiinnostaa. Ei meitä keski-ikäisiä naisia oikeasti kiinnosta nuorten ulkonäkö. Me ollaan helpottuneita, kun saadaan olla rauhassa ja keskittyä itse asiaan, keskittyä töihin ilman että joku limaukko kuolaa.

Ja se on totta, että naiselta ei oikein pystytä ottamaan mitään kritiikkiä vastaan. Nainen kun jotain sanoo, niin se tulkitaan heti valittamisena. Mies sanoo saman asian, niin se onkin vain asiallinen palaute. Sisäistettyä naisvihaahan se on. Jatkakaa naiset silti sanomista. Jos on epäkohta, niin pitäähän siitä sanoa. Ei ne asiat muuten muutu. Täytyy vaan kestää se, että ukkoja ärsyttää.

Vierailija
53/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, miehet on vain laiskoja ulisijoita. Maailma pyörii naisten ansiosta.

Vierailija
54/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat rupsahtaneet ja miehet eivät ole enää kiinnostuneita. Kun elämä pyörinyt ulkonäön ympärillä, iskee kriisi kun se puuttuu. Myös tuntevat, että ei ole mitään menetettävää ja uskaltavar laittaa rajat (= alkavat käyttäytyä töykeästi tuntemattomia kohtaan).

Naurettavaa tuo väite, ettei miehet enää kiinnostu. Suurin osa noista naisista elää kiireisinta lapsiperheaikaa ja kotona on oma mies ja seksiä tyrkytetään usein liikaakin, kun väsyneenä ei aina jaksaisi. Vieraiden miesten kiinostusta ei todellakaan kaipaa. 

Ja vaikka ei olisi miestäkään, niin uksokaa tai älkää, mutta kyllä se keski-ikäinen mies valitsee sen keski-ikäisen naisen kumppanikseen, sillä ihminen on siitä "ihmeellinen" että yleensä se oman ikäinen kiinnostaa eniten(vaikka vauvalla muuta väitetään, mutta vauvalla muutenkin eletään ihn toisenlaista elämää, kuin reaalimaailmassa :D)

Suurinta osaa ihmisistä kiinnostaa oman ikäiset puolisoehdokkaat vaikka niitä poikkeuksiakin on. 

Alkavat vaihdevuodet voivat kieltämättä vaikuttaa käytökseen, koska viehän ne monilta yöunet tyystin ja nukkumatta ei kukaan jaksa kauaa olla iloinen ja vilillä lentää hiki ja sitten taas on kylma ja runba jatkuu ja jatkuu.....

Mutta kyllä minusta mieheissä on enemmän epäkohtelijaita.  Monet selvästi pitää naisia alempiarvoisina ihmisinä.  Esim  monissa liikkeissä miehiä palvellaan huomattavasti peremmin, kuin naisia joita ei olla näkevinäänkään. 

Vierailija
55/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko miksi miesten huonosta käytöksestä ei saa puhua? Totta kai siitä puhutaan, jos joku yrittää syyllistää pelkästään naisia asiasta joka ei ole sukupuoli- vaan luonnekysymys. Outoa olisi, jos se yritettäisiin vaieta ja salata.

Vierailija
56/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hormonitoiminta sekaisin, lisääntymisikä ohi, miehiltä ei enää tule huomiota, suunnaton kateus muita naisia, etenkin nuorempia ja menestyneempiä kohtaan, yleisesti heikko itsetunto, ja uusfeministinen miesviha. Joku noista syistä, todennäköisti useampi tai kaikki.

Korostuuko joku tietty sosioekonominen ryhmä?

Sossut ja hoitajat

Vierailija
57/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Myyjät ovat tulleet vähän robottimaiseksi ja kylmiksi. Toistetaan mitä joku käskee sanomaan ja tekemään. Keinotekoinen ystävällisyys, ellei sitten joku ole suht aito. Asiakkaita arvioidaan. Myyjällä pitäisi olla hieman ymmärrystä miltä asiakkaista tuntuu kaupassa ruuhkassa, musiikin jytkeessä, homeisten hedelmien keskellä ja mitkä olosuhteet siellä on. Hygienia ei toimi, eikä aina ilmanvaihto. Siivous on tyyliä aamulla, johonkin ja siinä kaikki.

Vierailija
58/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykääpä niiltä aspoilta pahimpia asiakkaita ja ihmetelkää, kun 99 prosenttia niistä on todennäköisesti miehiä. 

Vierailija
59/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän tuota väitetään. Itse olen 60 ja koetan aina olla ystävällinen kaikille. Eikä omalle kohdalle ole kyllä sattunut tuollaista huonosti käyttäytyvää keski-ikäistä. Kun itse olin nuorena aspa, pahimpia olivat naisista 30-40-vuotiaat ja miehistä yli 50-vuotiaat. Samoin muutaman kerran todistanut raivokohtausta vierestä, huutajana ollut mies joka on jo vähän harmaata päähänsä saanut. Jonkun kerran sekin sattunut, että mies tulee huutamaan vaimonsa puolesta kun jotain on vialla. Netissäkin kärttyisimpiä ovat kyllä juuri nuo 30-40-vuotiaat. Samoin kun olin vapaaehtoistyössä, nämä 30-40-vuotiaat jotka olivat omasta mielestään nuoria - not, eivät ole! - olivat sitä mieltä että vanhat kohtelee heitä huonosti. Kun nämä vanhat eivät antaneet tehdä sellaista, mitä laki ei salli tai järjestön säännöt ei salli ja siihen puututtiin, niin kävivät huutamassa, haukkumassa jo lopuksi keräämässä netissä säälipisteitä ihan suoraan valehtelemalla. Itse olin molemmista ryhmistä täysin ulkopuolinen. Ihan nuoret olivat kivoja. 

60/137 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Emmää vaa 😄

No mutta sä oletkin hyvännäköinen 😄

Nääh, mutta kiitos, Minski 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi