Jos empaattisuus, välittäminen ja humanistisuus on vasemmistolainen ominaisuus
Tarkoittaako se, että oikeistolaiset ovat sosiopaatteja/psykopaatteja? Koska yksittäinen merkittävin ominaisuus joka erottaa ihmisen villieläimistä on empatiakyky.
Kommentit (139)
Ap kannattaa tätä hienoa uskontoa, jossa nainen ei saa edes käskeä poikalastaan, vaan äiti kysyy pikkupojalta lupaa. Naisia ei voida kätellä, naisopettajia ei kunnioiteta.
Hienoa vasemmistolaisutta.
Sekä oikeisto, että vasemmisto ovat väärässä. Poliitikot ovat ääliöitä siksi en ole koskaan äänestänyt. Minusta vain köyhien ja syrjäytyneiden pitäisi äänestää. Vaikka tekoni on vain symbolinen, niin jättämällä äänestämättä annan edes hieman tilaa jollekin, joka tarvitsee tältä valtiolta jotain. Nyt olemme tullut siihen pisteeseen, että minä aion äänestää. Vaikka tekoni on edelleen vain symbolinen äänestän tätä ääliöliberalismia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä kyllä ole huomannut että olisi eroja empatiassa oikeiston ja vasemmiston välillä.
Purra: persuilla ei ole empatiaa
Kirjoittamasi lause osoittaa vain sen, että peruskoulu on epäonnistunut sinun kohdalla. Suomessa on oppivelvollisuus, mutta ei velvollisuutta ymmärtää lukemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Sekä oikeisto, että vasemmisto ovat väärässä. Poliitikot ovat ääliöitä siksi en ole koskaan äänestänyt. Minusta vain köyhien ja syrjäytyneiden pitäisi äänestää. Vaikka tekoni on vain symbolinen, niin jättämällä äänestämättä annan edes hieman tilaa jollekin, joka tarvitsee tältä valtiolta jotain. Nyt olemme tullut siihen pisteeseen, että minä aion äänestää. Vaikka tekoni on edelleen vain symbolinen äänestän tätä ääliöliberalismia vastaan.
Politiikka on yhteisten asioiden hoitamista, ei yksilön ja tämän tunteet ja oikeudet.
Vierailija kirjoitti:
Kun köyhimmät äänestävät eduskuntaan tulee joku viihdetaiteilija, kuten suurin osa vasemmiston edustajista. Mutta kun pitäisi ymmärtää myös, miten yhteiskunta pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä he ovat kyllä aggressiivisia ja valmiita jopa väkivaltaan.
Jos minä löisin lastasi mitä sinä kokisit minua kohtaan? Tuskin sinäkään oikeasti asettuisit pääni sisään miksi löin. Ääliöliberalismi on sitä parempaa vihapuhetta.
Kyllä sinulla todennäköisesti olisi joku syy siihen lapsesi lyömiseen. Ehkä oma kasvatus pielessä. Ei se vähennä teon tuomittavuutta tietenkään. Tällä tavoin ajattelee empaattinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä kyllä ole huomannut että olisi eroja empatiassa oikeiston ja vasemmiston välillä.
Kirjoittamasi lause osoittaa vain sen, että peruskoulu on epäonnistunut sinun kohdalla. Suomessa on oppivelvollisuus, mutta ei velvollisuutta ymmärtää lukemaansa.
Empaattisen esiintyvän poliitikon lumo piilee siinä, että toivomme hartaasti hänen ymmärtävän juuri meidän tarpeitamme ja meidän ongelmiamme.
Minähän olen kuitenkin se kaikkein tärkein. Suomalaisista on tullut pelkkiä narsisteja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empaattisen esiintyvän poliitikon lumo piilee siinä, että toivomme hartaasti hänen ymmärtävän juuri meidän tarpeitamme ja meidän ongelmiamme.
Minähän olen kuitenkin se kaikkein tärkein. Suomalaisista on tullut pelkkiä narsisteja!
Niin, tähän esim se persujen kannatus perustuu. Juuri Minun, Tavallisen Suomalaisen Kunnon Työmiehen asiat ja tarpeet ovat tärkeitä, eivät kenenkään muun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim Anna Kontulaa selvästi ärsyttää, että hänet leimataan sekä puoluekannan että sukupuolensa perusteella poliitikoksi, joka päätään kallistellen huokailee empaattisia sanoja kärsiville kansalaisille. Ja tätä odotetaan Kontulan mukaan etenkin naispoliitikoilta.
Kun pidämme kiinni ajatuksesta, että naisen pitää johtaa tunteella eikä järjellä, teemme tyhjäksi vuosikymmenten tasa-arvotyön.
Sitä paitsi empatian käyttö poliitikolta on Kontulan mukaan pakoilua, suoranaista vastuueskapismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tähän esim se persujen kannatus perustuu. Juuri Minun, Tavallisen Suomalaisen Kunnon Työmiehen asiat ja tar
Perussuomalaiset onkin miesten vapautusrintama. Se syntyi aikana, jolloin feministinen puhe oli läpäissyt yhteiskunnan kokonaan. Vaikka persut ja feministit näyttävät pintaraapaisulta täysin erilaisilta, molempien logiikka on hämmentävän samanlainen
Oman kokemukseni mukaan vasemmistolaiset hyväksyvät ja suvaitsevat tasan tarkkaan ne jotka ovat itsensä kanssa samaa mieltä. En näe heissä empatiaa yhtään sen enempää. Se miksi taas oikeistolaiset tai kansallismieliset ei halua nähdä liikaa ulkomaalaisia täällä, ei aina liity rasismiin, vaan siinä nähdään pidempiaikaiset vaikutukset yhteiskuntaan. Antakaa esimerkki jossa kansojen, rotujen ja uskontojen sekoittaminen olisi johtanut harmoniseen yhteiskuntaan?
Vasemmistolaisten tyypillisimmät ominaisuudet ovat varastaminen ja valehtelu.
Valehtelu selittää tuon "empatian", sillä juurikin ne kommunistit ovat suoritaneet planeettamme hirvittävimmät rikokset ihmisyyttä vastaan.
Mammat ei muista, mutta ei oikeisto keksinyt keskitysleirejä ja gulakkeja... sen teki vasemmisto, sosialismin ja tasarvon nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tähän esim se persujen kannatus perustuu. Juuri Minun, Tavallisen Suomalaisen Kunnon Työmiehen asiat ja tar
Kyllä mä ymmärrän täysin ärsytyksen, joka syntyy, kun koko Suomi kohtelee kuin spitaalista, kun ei oikein tunnu kelpaavan minnekään, ja sitten joku vihreä nainen selittää akateemisin termein TV:ssä analyysiä siitä, kuinka tämä sama mies on etuoikeutettu, koska hän on suomalainen mies. Vegaanikinkku alkaa tuntua pilkalta sitä suomalaisuutta kohtaan, mitä tässä on nyt yhdessä yritetty näytellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tähän esim se persujen kannatus perustuu. Juuri Minun, T
Kyllä mä ymmärrän täysin ärsytyksen, joka syntyy, kun koko Suomi kohtelee kuin spitaalista, kun ei oikein tunnu kelpaavan minnekään, ja sitten joku vihreä nainen selittää akateemisin termein TV:ssä analyysiä siitä, kuinka tämä sama mies on etuoikeutettu, koska hän on suomalainen mies. Vegaanikinkku alkaa tuntua pilkalta sitä suomalaisuutta kohtaan, mitä tässä on nyt yhdessä yritetty näytellä.
Anteeksi, mutta milloin valkoinen mies on ollut Suomessa etuoikeutetussa asemassa? Milloin suomalainen mies on voinut olettaa elämältä muuta kuin sitä, että työtä tekemällä saa toimeentulon? On harhaista väittää, että mies pitäisi lähtökohtaisesti itsellään jotain muita "etuoikeuksia". Jos mies on tehnyt työnsä hyvin, silloin on voinut saada, nimenomaan saada, itselleen rouvan ja lapsiakin. Mutta nämä on täytynyt pitää myös leivässä.
Jossain oli vertaus: menet kutsuille ja huomaat, että tarjottavaa on aika rajallisesti. Pyritkö ottamaan vain sen verran, että muillekin varmasti jää vai kahmitko niin paljon kuin pystyt jotta itse varmasti saat niin paljon kuin haluat, muille ihan sama. Tuossa on aika hyvin vasemmiston ja oikeiston ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä he ovat kyllä aggressiivisia ja valmiita jopa väkivaltaan.
Jos minä löisin lastasi mitä sinä kokisit minua kohtaan? Tuskin sinäkään oikeasti asettuisit pääni sisään miksi löin. Ääliöliberalismi on sitä parempaa vihapuhetta.
Kyllä sinulla todennäköisesti olisi joku syy siihen lapsesi lyömiseen. Ehkä oma kasvatus pielessä. Ei se vähennä teon tuomittavuutta tietenkään. Tällä tavoin ajattelee empaattinen ihminen.
Teko on aina väärin ja sympatia uhrin puolella, mutta jos koulukiusaamista, jne haluttaisiin estää pitäisi katsoa mitä tekijöille on tapahtunut, mutta tähän suomalainen ei pysty, yhteisöllisyyden tunne tulee siitä, että saa vihata ja kivittää sitä tekijää. Kerrankin minä kuulun johonkin ryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttääkö tieto, että yhdeltä 2k tienaavalta duunarilta ryöstetään melkein 4k veroja ja veroluonteisia maksuja, joilla kustannetaan sen "paremman" akateemisen naisen lässytyksellä tienaama 4k palkka.
Ylekin sensuroi haastattelemansa vasemmistolaisen sen, mitä tämä fantasioi väkivaltaisesta vallankumouksesta.