Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan akateemiset, miten juhlistatte vuoden vaihtumista?

Vierailija
31.12.2024 |

Kutsuimme ystäviä viettämään iltaa. Ensin vähän kuohuvaa ja Trivial Pursuitia ja muita lautapelejä. Loppuillasta patonkeja, salaatteja, kaloja ja juustoja juomien kera ja sen jälkeen katsomaan ilotulitusta. 

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vain kotona kotiasut päällä ja nautitaan lomasta.

Vierailija
22/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään.

Meillä on tää ihan sama ohjelma (tänäkin vuonna). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan blenderin tulille ja opettelen 3d-mallintamista aamuyöhön asti.

t: DI

Vierailija
24/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin ajaa illalla Prismaan tekemään viikon ruokaostokset. Mies varmaan lukee sohvalla kirjaa. 

Vierailija
25/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uua hela natten... 

Vierailija
26/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli.

Vierailija
27/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä soi Culture Beat: Mr.Vain ja juhlajuomaksi pieni pullo Rieslingiä ja vuoden vaihtuessa skumppaa

Vierailija
28/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä soi Culture Beat: Mr.Vain ja juhlajuomaksi pieni pullo Rieslingiä ja vuoden vaihtuessa skumppaa

Lisäys: menemme myös illanistujaisiin ja piti viedä mennessämme juustoja ja englantilainen hedelmäkakku, mutta unohdin ne kotiin ja olemme jo matkalla 

Vierailija
29/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlimme Ruotsin ajassa. 

Oi niitä aikoja 🥂🎇👴🏻

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ruotsalaistutkija-kaivoi-suomalaisk…

Vierailija
30/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömme pitsaa, herkkuja ja käydään katsomassa illalla ilotulitus. Kun pääsen omaan rauhaan, niin otan lasillisen konjakkia ja lähetän kaikille tuttavilleni uudenvuoden tervehdyksen, jonka loppuun lisään koko nimeni ja suorittamani tutkinnon (FM), jotta akateemisuuteni ei unohdu keneltäkään.

Tarina on totta konjakkilasiin asti. Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

Vierailija
31/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on ilmeisesti työläistausta. 

Mieheni ja minä tulemme akateemisista suvuista. Järjestämme isovanhempieni huoneistossa illalliskutsut ystävillemme.  Alkupalojen kera nautimme shampanjaa ja ruokaviineiksi olen valinnut viinikellaristamme laadukkaita viinejä, joita hankimme luottotoimittajaltamme Italiasta.  

Haista valepaska, siinä senkin valepaska!

MOT

Vierailija
32/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ja minä tulemme akateemisista suvuista. Järjestämme isovanhempieni huoneistossa illalliskutsut ystävillemme.  Alkupalojen kera nautimme shampanjaa ja ruokaviineiksi olen valinnut viinikellaristamme laadukkaita viinejä, joita hankimme luottotoimittajaltamme Italiasta.  

Haista valepaska, siinä senkin valepaska!

Miksi vastaat itsellesi?

Mikä sinua vaivaa? Ihmeellistä, että aggressio nousee ihan random av-kommentista. 

Vierailija
33/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä alemmuudentuntoisten reppanoiden aloitukset on ihania!

Vierailija
34/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampanjaa otetaan

Vierailija
35/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vähän suklaakeksejä ja menen ajoissa nukkumaan.

Vierailija
36/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen jäljelle jääneistä joulujuustoista pizzan illaksi ja katselen koira kainalossa netflixistä jotain sarjaa, juon glögin loput ja syön viimeiset lahjasuklaat. 

KM VM 2024

Vierailija
37/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan sellainen pieni yksityiskohta, että Italiasta ei ole koskaan tullut laadukkaita viinejä.

Akateemisilla ihmisillä on omat omituiset tapansa, mutta eivät ne niin ihmeellisiä ja hienoja ole.

Vierailija
38/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä alemmuudentuntoisten reppanoiden aloitukset on ihania!

Vassarit juo tänäänkin viinaa!!!

Vierailija
39/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan telkkaria pieruverkkareissa. Nakkeja ja sidukkaa

Vierailija
40/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, voi, kun näkee heti aloituksesta, että ei se ap ole lainkaan akateemista koulutusta käynyt lainkaan. On todella typerä aloitus köyhiä, vähävaraisia kohtaan tämä aloitus. En itse koskaan käyttäydy näin ilkeästi toisia kohtaan, joilla on vähän. Vaikka itse tulen toimeen hyvin, niin en ikinä laittaisi tämän kaltaisia aloituksia toisia kohtaan. Mietitkö koskaan ap, että miten se vaikuttaa koko Suomen väestöön? Kun toisilta lähtee asunto alta, ei ole rahaa ruokaan, vuokraan, ei saa töitä ym. Ja terveydenhuolto pilattu lähes kaikilta. Sote-järjestelmä tuhosi koko terveydenhuollon. Ja yrityksiä kuolee ym. Ehkä sinä ap opit joskus käyttäytymään toisia kohtaan hyvin, kunnioitat ja arvostat toisia ihmisiä samanvertaisina. 

Ikävää jos jollakulla ei ole rahaa ruokaa, mutta ei se tarkoita sitä, että muut eivät saisi nauttia elämästä. Keskustelunaloituksiin ei ole mikään pakko vastata.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän