Mies harrasti seksiä alaikäisen tytön kanssa Dubaissa mutta tuomittiin onneksi rikoksestaan vankilaan!
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä viiraa päästä, joka puhuu "pedofiliasta" tämän tapauksen yhteydessä. Olen kolmekymppinen mies ja deittailen 17-vuotiasta lukiolaistyttöä, joka näyttää jo kaksikymppiseltä, miltei ikäiseltäni. Tämäkin varmaan jonkin uunon mielestä "pedofiliaa". :D Vielä huvittavampaa, kun kyseessä on 18-vuotias nuori mies, joka todennäköisesti näyttää selvästi nuoremmalta kuin 17-vuotias tyttöystävänsä.
Kyse ei ole siltä, minkä ikäiseltä ihminen näyttää, vaan siitä minkä ikäinen ihminen on. Jos tapailet kolmekymppisenä alaikäistä tyttöä, niin se kertoo susta paljon. Olen itse kolmekymppinen nainen, mutta en deittailisi 17-vuotiasta alaikäistä, sillä henkinen ero olisi liian suuri. Tosin jos sä itse olet henkisesti 17-vuotiaan tasolla niin sehän selittää.
Nussimisesta tässä on kyse. Se 17v on nussittavampi kuin sinä. Sinä voit rauhassa jutella henkeviä vaikka pastorin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi se kolli, joka koskee tyttäreemme ennen vihkimistä piestään niin, ettei sillä seiso enää ikänään.
Ja siitä hyvästä istut linnassa pahoinpitelystä.
Miehen tulee puolustaa perhettään, sukuaan, heimoaan ja kansaansa!
Olen harkiten vannonut sotilasvalan itsenäiselle Suomelle, jota meillä ei valitettavasti ole ollut enää vuoden -95 jälkeen!
DEMLA-käräjäin epäoikeuspäätös tai vankila ei minua pelota, tärkeämpää on toimia oikeudenmukaisesti. Sitäpaitsi kuka sanoo, että sitä kollia koskaan edes löydettäisiin?
Päädt vankilaan jossa sinua naidaan perseeseen suihkutiloissa ja vingut kuin sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on aivan sairasta, jos käytännössä samanikäiset harrastavat seksiä yhteisymmärryksessä. Tytön äidillä viiraa pahasti päässä.
Maassa maan tavalla.
Joo, Afganistanissakin maan tavalla naisia kohdellaan.
Ei paljon poikkea persujen raiskausleirittämisfantasioista. Paitsi ehkä parempaan päin.
Vihervassarithan ne ma mui sta pitävät, muuttakoot arabimaihin lemmikkiensä luokse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä viiraa päästä, joka puhuu "pedofiliasta" tämän tapauksen yhteydessä. Olen kolmekymppinen mies ja deittailen 17-vuotiasta lukiolaistyttöä, joka näyttää jo kaksikymppiseltä, miltei ikäiseltäni. Tämäkin varmaan jonkin uunon mielestä "pedofiliaa". :D Vielä huvittavampaa, kun kyseessä on 18-vuotias nuori mies, joka todennäköisesti näyttää selvästi nuoremmalta kuin 17-vuotias tyttöystävänsä.
Kyse ei ole siltä, minkä ikäiseltä ihminen näyttää, vaan siitä minkä ikäinen ihminen on. Jos tapailet kolmekymppisenä alaikäistä tyttöä, niin se kertoo susta paljon. Olen itse kolmekymppinen nainen, mutta en deittailisi 17-vuotiasta alaikäistä, sillä henkinen ero olisi liian suuri. Tosin jos sä itse olet henkises
Ei sulla paljon päässä viiraa, jos mielessä ei ole muuta kuin nuss*minen. Elämässä on paljon muutakin. No, joidenkin ihmisten välillä henkinen eri on valtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on aivan sairasta, jos käytännössä samanikäiset harrastavat seksiä yhteisymmärryksessä. Tytön äidillä viiraa pahasti päässä.
Maassa maan tavalla.
Joo, Afganistanissakin maan tavalla naisia kohdellaan.
Niin kohdellaan. Miten se muka kuuluu meille?
Yhdysvallat yritti sivistää paikallisia villejä ja opettaa niille ihmistapoja ja demokratiaa 20 vuotta valtavin kustannuksin ja monen hyvän miehen hengen hinnalla. Tuloksena ainoastaan agfanistanin väkiluku yli tuplaantui ja sama meno jatkuusiellä, kuin ennenkin!
Maassa maan tavalla, mikä pakko tuonne on mennä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siltä, minkä ikäiseltä ihminen näyttää, vaan siitä minkä ikäinen ihminen on. Jos tapailet kolmekymppisenä alaikäistä tyttöä, niin se kertoo susta paljon. Olen itse kolmekymppinen nainen, mutta en deittailisi 17-vuotiasta alaikäistä, sillä henkinen ero olisi liian suuri. Tosin jos sä itse olet henkises
Asia selvisi, ajattelet kyrv*llä etkä aivoilla. No, eiväthän kaikki voi olla penaalin terävimpiä kyniä. Ei sitä voi muuta odottaa, kun oma älykkyysosamäärä on pienempi kuin oma kengänkoko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi se kolli, joka koskee tyttäreemme ennen vihkimistä piestään niin, ettei sillä seiso enää ikänään.
Olen harkiten vannonut sotilasvalan itsenäiselle Suomelle, jota meillä ei valitettavasti ole ollut enää vuoden -95 jälkeen!
DEMLA-käräjäin epäoikeuspäätös tai vankila ei minua pelota, tärkeämpää on toimia oikeudenmukaisesti. Sitäpaitsi kuka sanoo, että sitä kollia koskaan edes löydettäisiin?
Päädt vankilaan jossa sinua naidaan perseeseen suihkutiloissa ja vingut kuin sika.
Joka moista yrittää revitään kappaleiksi.
Sen sijaan kun lauma villiintyneitä muhammedeja käy kimppuusi ja pitelee sua vuoron perään väkisin tuntikaupalla, niin niitä ei edes karkoiteta saati rangaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dubaissa ei pedofiilien päitä silitellä.
Mikä mahaa olla sikäläiben tulkinta alaikäisestä. 11v?
18 v. on suojaikäraja Dubaissa.
Avioliitolla siellä on merkitystä, ei iällä. Jos siellä olisi samassa huoneessa harrastamassa seksiä 3-kymppinen mies 15-vuotiaan vaimonsa kanssa, poliisia ei kiinnostaisi pätkän vertaa.
Mitä sekoilet? Ei siellä saa alle 18 v mennä naimisiin. Sitä se suojaikäraja siellä tarkoittaa, kun esiaviollinen seksihän on kokonaan kiellettyä.
Monessa m
Suomen rikoslaki ja tuomio Kelapetoksesta koskee myös muslimeja jotka solmivat sharia-avioliiton 2.-4. vaimoksi mutta valehtelevat Kelalle olevansa yksinhuoltajia saadakseen suuremmat tuet vaikka heillä tosiasiallisesti on aviomies joka säännöllisesti asuu heidän luonaan ja joutuu myös kustantamaan siitoksiensa elämää. Mies tietenkin nykii tuet omaan asuntoonsa vaikka tosiasiallisesti viettää aikansa jopa neljässä muussa eri kodissaan, koska kaikille vaimoille on annettava yhtäläisesti aikaa.
Miten niin heillä on aviomies? Ei kai nyt Suomen lain mukaan heillä voi olla aviomiestä, jos eivät ole naimisissa. En mä nyt tiedä, miten tuossa mikään rikoslain tarkoittama petos tapahtuu. Niiden naisten oikeuksien kannalta tuo on ongelmallista, ei niinkään muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siltä, minkä ikäiseltä ihminen näyttää, vaan siitä minkä ikäinen ihminen on. Jos tapailet kolmekymppisenä alaikäistä tyttöä, niin se kertoo susta paljon. Olen itse kolmekymppinen nainen, mutta en deittailisi 17-vuotiasta alaikäistä, sillä henkinen ero olisi liian suuri. Tosin jos sä itse olet henkisesti 17-vuotiaan tasolla niin sehän selittää.
"En deittaile 17-vuotiaita poikia, sillä henkinen ero on liian suuri. Jos kolmekymppinen deittailee alaikäistä niin se on lähinnä vaan lapsellista. "
Luuletko, että yksilään mies 'deittailee' naisia niiden henkevyyden, älykkyyden tai viisauden tähden?!
Nuoremmalla naisella vain on aidosti verrattoman paljon enemmän muuta annettavaa suhteeseen kuin lihavalla, löysällä, marisevalla hapantuneella kurpalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia se samanikäisyys on niin tärkeää? Minusta huomattavasti tärkeämpää on tuo yhteisymmärrys.
No siinä mielessä on väliä, ettei ollut kyse mistään 14v. tytöstä ja kolmekymppisestä miehestä, vaan lähes täysi-ikäisestä tytöstä ja hänen kanssaan samanikäisestä pojasta. Useimmat kuitenkin pitää em. tapausta tuomittavampana kuin jälkimmäistä.
Niin no toivottavasti kukaan ei pidä ikäeron vuoksi tuomittavana sitä, että 17- ja 18-vuotias harrastavat keskenään seksiä.
Dubain tuomari piti tuom
Dubai ssa on tuomittavaa olla samassa autossa muun kuin isan, aviomiehen tai veljen kanssa.
Nainen myos tuomitaan kuolemaan jos mies totoilee.
En hirveasti antaisi painoarvoa heidan oikeudenmukaisuudelle
Sunnien päivystys on aktivoitunut palstalla, huudellaan mitä sekoilet ja ymmärretään tahallaan väärin. Pari faktaa
-Muslimien Hijri -vuosi on lyhyempi kuin meidän kalenterissamme yksi vuosi. 18 hijrivuotta täyttänyt morsian on tosiasiallisesti nuorempi kun vastaava suomalainen 18 vuotta täyttänyt henkilö.
- Virallinen avioliittolaki on 18 hijri vuotta mutta shariatuomareilta voi anoa poikkeusluvan mikäli sulhanen ei ole yli 2 krt morsianta vanhempi. Vain moskeijassa vihitty pari voidaan myös rekisteröidä virallisesti kun nainen täyttää 18, jos aviomies kuolee ennen kuin vaimo on 18, esim. perimissäännöt eivät ole voimassa. Avioliittoseremoniaan tarvitaan morsiamen virallinen holhooja koska musliminainen on aina iästään riippumatta vajaavaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussimisesta tässä on kyse. Se 17v on nussittavampi kuin sinä. Sinä voit rauhassa jutella henkeviä vaikka pastorin kanssa.
Nussiminenhan on ihan eri asia kuin parisuhde. Oon mäkin yli kolmekymppisenä naisena harrastanut seksiä alle kakskymppisten kanssa, mutta en ois ikinä voinut kuvitellakaan parisuhdetta niiden kanssa 😃.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on katsottu liikaa jenkkisarjoja. Ei Suomen vankiloissa oo tollasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muslimeita tosiaan alkaa olla jo puolet Suomen vangeista!
Mielestäni ne voitaisiin vaikka lähettää ruoka-apuna Ruandaan tai jauhaa minkinrehuksi, niin niistäkin olisi jotakin hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En deittaile 17-vuotiaita poikia, sillä henkinen ero on liian suuri. Jos kolmekymppinen deittailee alaikäistä niin se on lähinnä vaan lapsellista. "
Luuletko, että yksilään mies 'deittailee' naisia niiden henkevyyden, älykkyyden tai viisauden tähden?!
Nuoremmalla naisella vain on aidosti verrattoman paljon enemmän muuta annettavaa suhteeseen kuin lihavalla, löysällä, marisevalla hapantuneella kurpalla!
En luule vaan tiedän, että on erittäin paljon miehiä, jotka on naisten kanssa noista syistä. Totta kai samaan pakettiin yleensä kuuluu myös se, että sitä naista pitää viehättävänä ja pantavana. Pelkkä jälkimmäinen riittää seksisuhteisiin, parisuhteessa yleensä kaivataan molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on katsottu liikaa jenkkisarjoja. Ei Suomen vankiloissa oo tollasta. 
Tuo onkin viherpunikin päiväuni!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettei homoillut, olisi ollut hirressä, molemmat.
Vahinko!
Vierailija kirjoitti:
Marcus Facana on kee ne ri, joten joutaakin telkien taakse. Ehkä äiti ei halunnut rotusekoittelua
Vierailija kirjoitti:
Dubaissa ei pedofiilien päitä silitellä.
Ei tuossa mitään pedofiliaa ollut, 18-vuotias harrasti seksiä 17-vuotiaan kanssa eli kaukana pedofiliasta kun molemmat ovat lähes samanikäisiä..