Mies harrasti seksiä alaikäisen tytön kanssa Dubaissa mutta tuomittiin onneksi rikoksestaan vankilaan!
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Vihavasemmiston viherpunikkien mielestä on tunnetusti rasismia vaatia kaikkia ihmisoletettuja kohdeltavaksi samalla lailla ja tasapuolisesti!
"Todellinen yhdenvertaisuus" ei heidän mielestään toteudu, jos mokkapalaa vaaditaan Suomessa noudattamaan samoja lakeja, joita ihmisetkin noudattavat!
No jopas. Ensin vaadit tasa-arvoa kaikille ihmisoletetuille ja sitten kiistät joidenkin ihmisyyden.
Huomaatko logiikkavirheesi, persemies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa olisi palkittu ja ylistetty Ylellä ja Hesarissa. Vauvapalstalla olisi rais karia puolusteltu raivokkaasti.
Kuka tässä on ketään raiskannut?
Lapsi ei voi antaa suostumusta.
Suomen laki ei sellaista väitä, ettei teini-ikäinen voi suostumuksellisesti harrastaa seksiä toisen teini-ikäisen kanssa.
Mutta Suomen lain mukaan on molempien osapuolten oltava silloin 16 vuotta täyttäneitä, muuten on kyseessä alaikäiseen sekaantuminen ja ns. sakkoliha.
Kokonaan eri asia on se, ettei Suomessa enää noudateta Suomen lakia, joka on säädetty nimenomaan lasten ( tässä: Alle 16-vuotiaiden ) s
"Jos kaksi 15-vuotiasta harrastaa seksiä keskenään, niin sunko mielestä ne pitäis molemmat tuomita alaikäiseen sekaantumisesta? "
Kyllä.
Alle 15-vuotiailla asia kuuluu sosiaalitoimelle, 15-vuotta täyttäneiden osalta poliisille. Asia on lain puolesta täysin selvä.
Sitäpaitsi se kolli, joka koskee tyttäreemme ennen vihkimistä piestään niin, ettei sillä seiso enää ikänään.
Vierailija kirjoitti:
Sillä viiraa päästä, joka puhuu "pedofiliasta" tämän tapauksen yhteydessä. Olen kolmekymppinen mies ja deittailen 17-vuotiasta lukiolaistyttöä, joka näyttää jo kaksikymppiseltä, miltei ikäiseltäni. Tämäkin varmaan jonkin uunon mielestä "pedofiliaa". :D Vielä huvittavampaa, kun kyseessä on 18-vuotias nuori mies, joka todennäköisesti näyttää selvästi nuoremmalta kuin 17-vuotias tyttöystävänsä.
Kyse ei ole siltä, minkä ikäiseltä ihminen näyttää, vaan siitä minkä ikäinen ihminen on. Jos tapailet kolmekymppisenä alaikäistä tyttöä, niin se kertoo susta paljon. Olen itse kolmekymppinen nainen, mutta en deittailisi 17-vuotiasta alaikäistä, sillä henkinen ero olisi liian suuri. Tosin jos sä itse olet henkisesti 17-vuotiaan tasolla niin sehän selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä voi olla mahdollista kun palstapersut ovat jatkuvasti kovaan ääneen kertoneet miten lapsiavioliitot ovat meidänkin arkea ihan justkohta koska muslimit?
Koska Dubai ei ole sama kuin koko islam?
Minäkin tajuan tänän vaikken ole persu. Luulisi myös punikin tajuavan.
Tainnut tosin liimanhaistelu tuhota sinunkin aivosolut.
Islam on uskonto. Siinä on eri koulukuntia, kuten kristinuskossakin.
Eikä näistä äärimmäisten välillä ole mitään arvoeroja. Naisvihaa ja väkivaltaa ihannoivia pappakultteja sekä ta le ban että esikoislessuismi.
Paitsi lessut antaa anteeksi lasten hyväksikäytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on aivan sairasta, jos käytännössä samanikäiset harrastavat seksiä yhteisymmärryksessä. Tytön äidillä viiraa pahasti päässä.
Maassa maan tavalla.
Joo, Afganistanissakin maan tavalla naisia kohdellaan.
Sitäpaitsi se kolli, joka koskee tyttäreemme ennen vihkimistä piestään niin, ettei sillä seiso enää ikänään.
Ja siitä hyvästä istut linnassa pahoinpitelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä viiraa päästä, joka puhuu "pedofiliasta" tämän tapauksen yhteydessä. Olen kolmekymppinen mies ja deittailen 17-vuotiasta lukiolaistyttöä, joka näyttää jo kaksikymppiseltä, miltei ikäiseltäni. Tämäkin varmaan jonkin uunon mielestä "pedofiliaa". :D Vielä huvittavampaa, kun kyseessä on 18-vuotias nuori mies, joka todennäköisesti näyttää selvästi nuoremmalta kuin 17-vuotias tyttöystävänsä.
Kyse ei ole siltä, minkä ikäiseltä ihminen näyttää, vaan siitä minkä ikäinen ihminen on. Jos tapailet kolmekymppisenä alaikäistä tyttöä, niin se kertoo susta paljon. Olen itse kolmekymppinen nainen, mutta en deittailisi 17-vuotiasta alaikäistä, sillä henkinen ero olisi liian suuri. Tosin jos sä itse olet henkisesti 17-vuotiaan tasolla niin sehän selittää.
Se 17v on pikkasen sinua tantta seksikkäämpi ja se ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kertoo paljon minusta, että tykkään nuoremmista naisista ja niitä myös helposti saan. Olen siis tavallinen viriili mies. Itse vaikutat lähes jälkeen jääneeltä, jos ihmettelet asiaa ja pidät erikoisena. Ja vau! Kypsempänä naisena et ole kiinnostunut paljon nuoremmista pojista/miehistä! Jaa-a, mikäköhän voisi olla biologinen perusta tälle. Täysi mysteeri.
"Sitäpaitsi se kolli, joka koskee tyttäreemme ennen vihkimistä piestään niin, ettei sillä seiso enää ikänään."
Miten sinut siis erottaa kiihkomuslimista? Esarin perusteella?
Ei sulla ole perhettä ja voit pitää nuoriin miehiin kohfustuvat seksuaaliväkivaltafantasiasi omana tietonasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on aivan sairasta, jos käytännössä samanikäiset harrastavat seksiä yhteisymmärryksessä. Tytön äidillä viiraa pahasti päässä.
Maassa maan tavalla.
Jos matkustaa Dubaihin lomalle, niin täytyy elää maan lakien mukaan, kuten kaikkialla. Olen matkustanut muutamia kertoja Dubaihin, enkä ole joutunut ongelmiin koska noudatan siellä lakia. Maassa maan tavalla tai maasta pois
17v on nainen parhaimmillaan. Kaikille meille 17v kelpais
T: setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se 17v on pikkasen sinua t
En deittaile 17-vuotiaita poikia, sillä henkinen ero on liian suuri. Jos kolmekymppinen deittailee alaikäistä niin se on lähinnä vaan lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maassa maan tavalla.
Jos matkustaa Dubaihin lomalle, niin täytyy elää maan lakien mukaan, kuten kaikkialla. Olen matkustanut muutamia kertoja Dubaihin, enkä ole joutunut ongelmiin koska noudatan siellä lakia. Maassa maan tavalla tai maasta pois
Räsisti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihavasemmiston viherpunikkien mielestä on tunnetusti rasismia vaatia kaikkia ihmisoletettuja kohdeltavaksi samalla lailla ja tasapuolisesti!
"Todellinen yhdenvertaisuus" ei heidän mielestään toteudu, jos mokkapalaa vaaditaan Suomessa noudattamaan samoja lakeja, joita ihmisetkin noudattavat!
No jopas. Ensin vaadit tasa-arvoa kaikille ihmisoletetuille ja sitten kiistät joidenkin ihmisyyden.
Huomaatko logiikkavirheesi, persemies?
Jos NE kerran haluavat tulla kohdelluiksi ihmisinä, niin miksi NE eivät käyttäydy sellaisten lailla?
Rento meininki!
SInä et näköjään ansaitse ihmisen kohtelua, munaton ja aivoton vihapersu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, eikö tyttöä tuomittu esiaviollisesta seksistä?!?
Tyttö olisi pitänyt kivittää!
Maassa maan tavalla eli pää irti vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maassa maan tavalla.
Ei paljon poikkea persujen raiskausleirittämisfantasioista. Paitsi ehkä parempaan päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kertoo paljon minusta
Kertonee lähinnä vaan siitä, että olet henkisesti 17-vuotiaan tasolla. Mutta ei susta mihinkään vakavampaan suhteeseen olisikaan, et vaikuta kovinkaan kypsältä. Henkinen ero 17-vuotiaan ja yli 30-vuotiaan välillä on nimittäin valtava.
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä hyvästä istut linnassa pahoinpitelystä.
Miehen tulee puolustaa perhettään, sukuaan, heimoaan ja kansaansa!
Olen harkiten vannonut sotilasvalan itsenäiselle Suomelle, jota meillä ei valitettavasti ole ollut enää vuoden -95 jälkeen!
DEMLA-käräjäin epäoikeuspäätös tai vankila ei minua pelota, tärkeämpää on toimia oikeudenmukaisesti. Sitäpaitsi kuka sanoo, että sitä kollia koskaan edes löydettäisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maassa maan tavalla.
Räsisti!
Mitä sä pelle selität? Ootko autisti
Hyvä ettei homoillut, olisi ollut hirressä, molemmat.