Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikki miehet tällaisia? Ostetaan kaupasta vain se, mitä sillä hetkellä tarvitaan eikä esim useamnaksi päiväksi?

Vierailija
31.12.2024 |

Meillä mies on tällainen. Ostetaan vain sen päivän ruuat ja sitten ihmetellään taas kun on kaappi tyhjä. Itse ostan aina kerralla niin ison määrän, että ainakin useamman päivän pärjää, ettei heti tartte uudestaan kauppaan mennä. 

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asuu yksin niin saa tehdä just niin kuin hyvä tulee, käydän kaupassa tarpeen mukaan tai tilaa karvakädeltä.

Vierailija
42/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies kyllä miettii pidemmälle, mutta ostaa liian vähän tarpeita. Tyyliin kaksi omenaa, yhden pienen kanasuikalepaketin, pienen jauhelihapaketin jne meidän viisihenkiselle perheelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas miehet tikunnokassa. Kaupassa asioiminen on puuduttavaa. Naiset viihtyy ja saa siitä dopamiinia kun shoppailee miehen rahoilla kaikkee jonninjoutavaa, hamstraa kaapit pulollaan joka sortin palan painiketta ja uhriutuvat kun ei raha riitä kaikkeen haluamaansa tilpehööriin jotka ovat miehen mielestä vain pölyä keräämässä mutta naisen mielestä somia. Mies ostaa vain tarpeeseen eikä tee heräteostoksia. Miehelle on tärkeää ennenkaikkea järjestys huushollissa että tavarat ovat tiptop prikulleen paikoillaan. Naisen kamat on levällään pitkinpoikin siellätäällä ja kun mies tästä huomauttaa niin alkaa syyttely ja narina.

Vierailija
44/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se miesten yksinkertaisuus, ei tajuta että huomennakin syödään.

Haist ny.

Terv. Toinen mies joka hoitaa perheen ruokahuollon.

Vierailija
45/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ovat, ja siksi minä hoidan kodin ja talouden. ei tule pettymyksiä ja asiat tulee tehtyä. miehen tehtävä on kantaa rahat taloon.

Vierailija
46/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaa huomiselle ruokaa kun nyt eletään tätä päivää. Enhän edes välttämättä ole huomenna elossa. 

Eikä se jokapäiväinen kauppareissu kestä kuin puolituntia ja ruokatarvikkeiden miettiminen onnistuu kävellessä kauppaan. 

Taas tehdään kärpäsestä härkästä. Jokainen hoitaa asiansa kuinka parhaaksi näkee, muttei ole mitään oikeaa tapaa.

Ymmärrän kyllä perheellisten näkökulman ettei tarvitsisi joka päivä käydä kaupassa.

Vierailija
47/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas miehet tikunnokassa. Kaupassa asioiminen on puuduttavaa. Naiset viihtyy ja saa siitä dopamiinia kun shoppailee miehen rahoilla kaikkee jonninjoutavaa, hamstraa kaapit pulollaan joka sortin palan painiketta ja uhriutuvat kun ei raha riitä kaikkeen haluamaansa tilpehööriin jotka ovat miehen mielestä vain pölyä keräämässä mutta naisen mielestä somia. Mies ostaa vain tarpeeseen eikä tee heräteostoksia. Miehelle on tärkeää ennenkaikkea järjestys huushollissa että tavarat ovat tiptop prikulleen paikoillaan. Naisen kamat on levällään pitkinpoikin siellätäällä ja kun mies tästä huomauttaa niin alkaa syyttely ja narina.

Ihan samalla lailla sinä yleistit ja laitoit sukupuolia tikunnokkaan. Minä en viihdy kaupassa ja mieheni ei ole kuullutkaan organisoinnista. Siksi käyn melkein joka päivä kaupassa, kun silloin sieltä pääsee viidessä minuutissa ulos. Jos ostaa useamman päivän ruuat, siellä joutuu viettämään aikaa. 

Vierailija
48/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 88-vuotias äitini on tuollainen, on aina ollut.

Vierailija
49/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole, miehesi on vain laiska.

Eihän se nyt todellakaan ole laiskaa rampata joka päivä kaupassa.

Vierailija
50/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki naiset sellaisia, etteivät ne voi koskaan käydä kaupassa, kun eivät jaksa kantaa ostoksia. Mun exä oli tällainen. 

Vierailija
51/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä auto, suurella osalla. Naisilla ei välttämättä ja osalla miehistä ei.

Vierailija
52/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööh, ei monet ruoka-aineet ja lihat/kalat säily sitä vuorokautta pidempään niin pitää mennä joka päivä kauppaan. Eri asia jos syö vain säilykkeitä ja leipää

Ei tule mieleen mitään muuta kuin tuore kala tai liha, mitkä eivät säilyisi sellaisenaan useampaa päivää. Tai no, kaupassa paistettu leipä kuivuu aika nopeasti, mutta ei sekään pilalle mene.

Vierailija
53/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon ruuat ostetaan kerralla

Vierailija
54/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki naiset sellaisia, etteivät ne voi koskaan käydä kaupassa, kun eivät jaksa kantaa ostoksia. Mun exä oli tällainen. 

Ovelaa. 😁

Jouduitko aina maksumieheksi kaikessa muussakin? (Siis sen kaupassa käymisen lisäksi.)

Vierailija
55/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovelaa. 😁

Jouduitko aina maksumieheksi kaikessa muussakin? (Siis sen kaupassa käymisen lisäksi.)

En, mutta perusarki jäi täysin minun vastuulle, kun kaikki oli niin hankalaa. 

Vierailija
56/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin, ihan kaikki miehet. Ei saa yleistää, mutta on ne kaikki tällaisia.

Vierailija
57/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, itsellä ruokahävikki aika tasan 0, mutta kummasti puolisolla ja tämän lapsella menee helvetisti ruokaa hukkaan. Ja jääkaappi on muuten aina täynnä.

Vierailija
58/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä auto, suurella osalla. Naisilla ei välttämättä ja osalla miehistä ei.

En tiedä, oliko sulla jokin pointti tässä. Käytännössä kuitenkin kaikissa autollisissa perheissä, joissa auto on, kumpikin ovat sitä voineet käyttää. 

Vierailija
59/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivat miehet ovat.

Maksattavat kaiken mahdollisen vaimoillaan.

Vierailija
60/104 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on välillä vielä pahempi. Menee kauppaan ja ostaa esim itselleen jotain vain iltapalaksi. Ei mieti mitään, että syötäisiinkö seuraavanakin päivänä tai söisikö joku muukin iltapalaksi jotain.