Eikö ihmiset enää juhli toistensa kanssa uuttavuotta? Onko sinut kutsuttu juhliin?
Koronan jälkeen kaikki näyttäisi viettävän vuodenvaihtumisen vain oman perheensä kanssa?
Kommentit (83)
Mä menen tänään illaksi töihin, huomenna aamuvuoro.
Ei kiinnosta juhlia kenenkään kanssa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän myös kilttikset haluaisivat juhlia uutta vuotta! 🥺
Liian vaikeaa lähteä baariin tai yökerhoon?
Me taas nimenomaan korona-aikaan vietettiin enemmän aikaa kaveriporukalla jonkun kotona juhlien. Koronan jälkeen tiivis kaveriporukka levisi, kun baarit aukesivat ja on ikävä sitä aikaa, kun ainoa vaihtoehto nähdä ystäviä oli kokoontua porukalla jonkun luokse saunomaan ja pelailemaan lautapelejä, heittämään tikkaa yms.
Uutta vuotta ei ole ikinä aikuisiällä mitenkään erikseen tullut juhlittua, perus ilta kavereiden kanssa.
Ennen lapsia tuli juhlittua kavereiden kanssa, mutta ei lasten kanssa jaksa lähteä minnekään. Parvekkeelta katsotaan ilotulitusta ja lapset voi tulla mukaan, jos jaksavat valvoa niin pitkään.
Me on aina vietetty perheen kanssa eikä ole tullut mieleenkään kutsua ketään meille. Aikuiset lapset viettävät omissa porukoissaan, hekin kuulostavat usein viettävän ihan omassa seurassaan kun ei huvita lähteä mihinkään jos on huono keli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei äiti sitä päästä vieläkään yksin mihinkään.
- sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei äiti sitä päästä vieläkään yksin mihinkään.
- sivusta
Äiti mukaan. Voi käydä niitä tyttöjä vähän lämmittelemässä, että täällä meillä on tälläinen vähän ujohko mutta kiltti poika
En tiedä miten muut toimii keskenään, mutta minä olen aina kaikki juhlat töissä. Näin on helppo kieltäytyä kaikista juhlista. Uudessavuodessa, pääsiäisessä, vapussa, juhannuksessa, joulussa saati missään pienemmissä pyhissä ei ole mielestäni mitään erityistä juhlittavaa. Olin joulun töissä ja nyt olen uudenvuoden töissä, loppiaisen myös.
Onks kaikilla nykyään insuliiniresistenssi, kun kukaan ei jaksa enää mitään?
Jos asuu kerros- tai rivitalossa, niin kovin äänekkäitä bileitä ei voi pitää edes uutena vuotena. Kun se juhlahetki on vasta keskiyöllä, niin juhliminen kestää liian pitkään.
Meillä on monen monta vuotta ollut muutaman kaverin kanssa illanistujaiset, koirat pöydän alla. Tänään taas, tosin yksi on jo joukosta poissa ;-(
Me ollaan yleensä juhlistettu vuoden vaihtumista kavereiden kanssa. Tänä vuonna tosin ollaan kotona, kun kaveriperheen aikataulut menivät uusiksi.
En ole koskaan ollut varsinaisissa uuden vuoden juhlissa, vaan aina kavereiden kanssa jonkun kotona. Syödään, jutellaan, pelaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta juhlia kenenkään kanssa yhtään mitään.
Tylsimys, kenties paras onkin olla omissa oloissa.
Kyllä uuden vuoden kemut on tulleet jo nähdyiksi. Niissä on sama mentaliteetti kuin vappuna, eli juodaan aivan liikaa. En vaan itse jaksa sitä, enkä toisaalta jaksa katsoa kun muutkaan vetävät räkä poskella. Siksi ihan kotosalla on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Päivä muiden joukossa, en juhli.
Päivä ei olekkaan se juttu tässä vaan ilta ja yö kun juhlitaan.
Juuri on jouluna ollut sukulaisia käymässä ja välipäivinä kävi ystäviä. Nyt vietetään uutta vuotta oman perheen kesken.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut juhlittua enää mitään kavereiden ja ystävien kanssa koronan jälkeen. Kukaan ei kutsu enää kylään ja aina on jokin syy miksi meillekään ei voi tulla kylään. Kaikki vaan tuntuvat möllöttävän kotona. Samoin työpaikalla ennen koronaa istuttiin samoissa pöydissä muiden kanssa tauoilla ja jutusteltiin, nykyään jokainen etsii itselleen paikan jossa voi yksin möllöttää. Koronan aikaan kun tuli rajoitus että 1 henkilö per pöytä niin siihen jämähdettiin.
Sama. Jostain syystä ennen koronaa olin koko ajan menossa leffoihin jne. Eipä ole tullut juhlittua missään nykyään. Ravintolassa silloin tällöin, kaikki muu jäänyt ahdistuksen takia ja siitä erakoitunut
En halua enää kutsua ketään kylään eikä jaksa lähteä kenenkään luo kylään. Haluan viettää vuoden viimeisen päivän rauhallisesti ja aloittaa uuden vuoden hyvin levänneenä.