Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te ketkä seurustelette ettekä asu yhdessä

Vierailija
31.12.2024 |

Tiedät että seuraavana päivänä näette ja seksiä saat mutta edellisenä iltana panettaa. Tyydytätkö illalla halut yksin vai säästätkö kiiman seuraavaan päivään kun näette?

Kiusaatko kumppania viesteillä ??

Meillä muija ei säästele halujaan vaan kyllä masturboi. No siitä on seurannut seksittömiä näkemistä. Ei sitä syyksi sano mutta luulen että jos ei edellisenä iltana olisi tyydytellyt niin olisi pikkusen halukkaampi näkemisestä. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me seurustelimme ilman seksiä kunnes menimme naimisiin. Näin nainen päätti.  Emme koskaan viettäneet yhteistä yötä.

Vierailija
2/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se "muija" tyytyväinen teidän seksiin? Saako se orgasmeja? Tiedätkö mistä se "muija" tykkää sängyssä? Toteutatko niitä asioita?

Sori mutta eka syy mikä mulle tulee mieleen on että teidän seksi ei ole riittävän tyydyttävää sille sun "muijalle". 

Eka vinkki: kunnioittava suhtautuminen on hyvä ensimmäinen askel. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko se "muija" tyytyväinen teidän seksiin? Saako se orgasmeja? Tiedätkö mistä se "muija" tykkää sängyssä? Toteutatko niitä asioita?

Sori mutta eka syy mikä mulle tulee mieleen on että teidän seksi ei ole riittävän tyydyttävää sille sun "muijalle". 

Eka vinkki: kunnioittava suhtautuminen on hyvä ensimmäinen askel. 

Hei Läde puhuu lasta! 

Nuorison kielessä "muija" on ihan normaali sana. 

Vierailija
4/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei minun halut runkkaamisesta lopu. Hyvin voin haaveilla tulevasta tai muistella viime kertaa. 

Vierailija
5/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletuksesi on, että jokaisella tapaamiskerralla harrastetaan seksiä?

Se ei välttämättä ole naisystäväsi oletus.

Ihan miehenäkin voin sanoa, että olisi ärsyttävää, jos "kauppaan kuuluisi", että satoi tai paistoi, niin aina on harrastettava seksiä kun tavataan. Siitähän tulisi sellainen huomioon otettava rasite, joka vaikuttaisi jo siihenkin huvittaako tavata ollenkaan.

Vierailija
6/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi on pantu joka kerta kun on nähty, usein ainakin 2-3 kertaa saman tapaamiskerran aikana. Suhde kestänyt 6kk. En runkkaa, koska haluan laskea spermat rakkaani sisään.

Vierailija
7/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletuksesi on, että jokaisella tapaamiskerralla harrastetaan seksiä?

Se ei välttämättä ole naisystäväsi oletus.

Ihan miehenäkin voin sanoa, että olisi ärsyttävää, jos "kauppaan kuuluisi", että satoi tai paistoi, niin aina on harrastettava seksiä kun tavataan. Siitähän tulisi sellainen huomioon otettava rasite, joka vaikuttaisi jo siihenkin huvittaako tavata ollenkaan.

Ei se tietenkään mikään "kauppaan kuuluva" pakko ole. Mutta jotenkin vaan käytännössä joka kerran halutaan harrastaa. 

Vierailija
8/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksiä oli enemmän ja se oli intohimoisempaa ja tuntui spontaanimmalta sen kahden vuoden ajan kun kun asuimme omissa kodeissamme ja tapasimme suurin piirtein joka toinen päivä, ja oltiin viikonloput yhdessä. Yhteenmuuton jälkeen kaikki laimeni.

Neuvoni on, älkää muuttako yhteen, vaan jatkakaa ihanaa erilläasumista niin pitkään kuin vain mahdollista. 

Vierailija
9/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ei minun halut runkkaamisesta lopu. Hyvin voin haaveilla tulevasta tai muistella viime kertaa. 

No sinä olet poikkeus jos olet nainen

Vierailija
10/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinä olet poikkeus jos olet nainen

Ei ole poikkeus, ainakin itsellä, että mitä säännöllisemmin/useammin harrastaa seksiä ja/tai masturbointia, sitä useammin panettaa. N43

Vierailija
11/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tätä tapahtuukin vain muijilla. Miehiltä menee stondis ja meistä tulee nettirunkkareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi