Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks hitos sedät ei osaa käyttäytyä kaupoissa?

Vierailija
31.12.2024 |

Mä ku laitan kananmunaa hyllyyn ja joku pappa yrittää tyyliin rizzaa sanomal "ai tollanen tipu niitä tänne munii, saispa ittekkin tollasen tivun kotiin".

T. S-marketin myyjä

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En harrasta seksuaalista häirintää, joten olen sitten poikkeus. Olen pahoillani puolestasi, mutta en ota vastuuta oman sukupuoleni vähemmän saaneista. M51

Et ole poikkeus, idiootit ovat poikkeuksia. Ei niiden takia tarvitse koko sukupuolta tuomita.

Setämies esitti hauskan letkautuksen ja mitään häirintäähän tuossa ei ollut. Herkkänahkaisen kannattaa pysyä jossain takahuoneessa purkamassa laatikoita eikä mennä myymälän puolelle - siellä saattaa olla asiakas joka sanoo vaikka päivää!

Miehet ei tajua ollenkaan, kun eivät itse tällaista kohtaa.

Olisi se herku

"mutta kyllähän naiset tuollaisia pullotuskommentteja laukoo" 

??????????

Oletko sinä koskaan ollut työelämässä ja jos niin missä ympäristössä? Mielisairaalassa tai muuten vain vajaaälyisten?

Minulla on aikamoisen pitkä kokemus työpaikoista, eikä misään koskaan ole kukaan laukonut kommentteja miespuolisen housujen pullisteluista. Työpaikoilla ei vaan toimita noin. 

Normaali ihmiselle ei tule mieleenkään kytätä tyokaverieden housuja ja kommentoida niistä. 

Nuo sinun juttusi ovat ihan utopiaa. Taidat elää jossakin harhaisessa kuplassasi jossa ainakin naisviha kukoistaa. 

Huomaa kyllä, että et taida liikkua normaalien ihmisen seurassa. 

Vierailija
122/135 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihetta sivuten... 90-vuotias tätini tapaa perunahyllyllä tuijottaa perunoita ottavia asiakkaita ja kysyä "Potuttaako?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei mitään munavitsiä tuossa tilanteessa.

Vierailija
124/135 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko farkkuasu ja valkoiset tennarit?  5-kymppinen, joka kävisi 6-kymppisestä?

Vierailija
125/135 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillun perässä ne miehet ovat.

Sehän se onkin kamalaa.

Kyllä nykyaikana pitäisi olla Peräukon perässä. Miehen tai Naisen. Kumpi vaan on Ok.

Vierailija
126/135 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-än ylittää naiset osaa olla ihan yhtä kuvottavia. Terkuin Nuori kauppias

Vierailija
127/135 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks sul muita ongelmii aapee

Vierailija
128/135 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistää kyllä vihaksi että jonkun mielestä v2024 vielä tuollainenkin ok. No, ei ole ok!

Voi hellanlettas että mahtaa sunkin elämä olla huolenaiheita täynnä jos tollanen harmiton heitto on kauheeta. Ei meitä nuoria naisia haitannut tippaakaan tollanen vielä muutama kymmenen vuotta sitten. Yhtäkkiä nyt sitten kaikki nuoret naiset muuttuneet ihan selkärangattomiksi itkupilleiksi joita kukaan ei ota vakavasti sen vuoksi.

Minulla on huumori loppunut ajat sitten. Olen työssäni kohdannut niin paljon häirintää, ettei enää naurata. Joo, on ollut vanhojen papparaisten romanttisia laulunlurituksia, mutta on ollut myös perseen puristelua, ulkonäön kommentointia sekä "kehuja" että haukkuja. On kysytty, missä asun ja missä käyn ottamassa aurinkoa. On käsketty mennä pöydälle makaamaan niin sedät hoitaa. Kaksi miestä on tullut molemmin puolin minuun kiinni kylkeen, koska heistä se oli hauskaa. Nämä kaikki siis TÖISSÄ. 

Vierailija
129/135 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa AP kuuli väärin ja kyselijä tarkoitti lukumäärää tiun, kun kerran AP kirjoitti jotta tivun.

Vierailija
130/135 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kaikenmaailman Paxit taas riehaantuvat miehistä. Vuodenvaihde tulossa, eikä miestä kiikarissa, saati munaa muualla kuin kennossa. 😂

Joo joo. Naisillahan se kova pula on seksikavereista. Niinku esim Tinderissä kukaan ei tuu tykkäämään 😂

Vierailija
131/135 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kaikenmaailman Paxit taas riehaantuvat miehistä. Vuodenvaihde tulossa, eikä miestä kiikarissa, saati munaa muualla kuin kennossa. 😂

Joo joo. Naisillahan se kova pula on seksikavereista. Niinku esim Tinderissä kukaan ei tuu tykkäämään 😂

Niin eikö naissukupuolelle ollut sitä munaa tarjolla yllinkyllin? Jokaiselle naiselle riittää jonoksi.

Vierailija
132/135 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan jotta AP on myös tinderissä, siellä saa huomiota oikeanlaisilta gigoloilta.

Vierailija
133/135 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaikenlaisia muna jne. juttuja on kyllä kuultu että kiitos siitä naisille."

Ja ne ovat kohdistuneet nimenomaan sinun munaasi, eivätkä ole olleet yleistä kaksimielistä läppää? Joka sekin tosin voi olla kyseenalaista, mutta minusta on silti vissi ero, jos vitsin/heiton kohde on henkilöity tai jos se ei ole.

AP:n casessa mikään ei kohdistunut AP:n henkilöön vaan oli harmiton - eikä edes kaksimielinen - vitsi siitä mikä tai kuka ne munat munii. Voi itkujen itku.

No olihan se suoraan hänelle osoitettu kommentti. 

Mitä sitten? Seinillekö pitäisi puhua :D

Vierailija
134/135 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En harrasta seksuaalista häirintää, joten olen sitten poikkeus. Olen pahoillani puolestasi, mutta en ota vastuuta oman sukupuoleni vähemmän saaneista. M51

Et ole poikkeus, idiootit ovat poikkeuksia. Ei niiden takia tarvitse koko sukupuolta tuomita.

Setämies esitti hauskan letkautuksen ja mitään häirintäähän tuossa ei ollut. Herkkänahkaisen kannattaa pysyä jossain takahuoneessa purkamassa laatikoita eikä mennä myymälän puolelle - siellä saattaa olla asiakas joka sanoo vaikka päivää!

Miehet ei tajua ollenkaan, kun eivät itse tälla

Käsittämätöntä, että joku mies täällä väittää, että naiset muka kommentoisi vaikkapa kesken tärkeän neuvottelun jonkun miehen haaraväliä ja sen pullotteluja:D  Kysellisi, että "kännykkäkö se siellä pullistelee".

Naiset ei vaan tee tuollaista. Miehen on ehkä vaikea tajuta, että naiset ei varmasti tee tuollaista, koska tuo alapää huumori taitaa olla miesten alaa. Ehkä tuo mies, joka väittää, että naiset tuollaisia laukoo kesken neuvottelujen itse seurailee miestenkin haaroväliä ja luulee muiden tekevän samaa. 

Täysin varma olen kyllä siitä, että tämä mies ei istu "tärkeissä neuvotteluissa" vaan näppäilee konettaan pienessä kunnan vuokrayksiössä ja elää tt- tuella ja työttömyyskorvauksella . Niin vieraantunut hän on oikeasta elämästä ja varsinkin TYÖelämästä. 

Hän itse luultavasti laukosi kesken palaverin mitä sattuu ja luulee, että toiset ihmiset toimii samoin:D

Munan hyllytys ei ole tärkeä neuvottelu ja kyllä se huumori kukkii ihan toimistotyössäkin. Ja mistä sinä naisena tietäisit näistä naisten miehille heittämistä letkautuksista yhtään mitään... varsinkaan tuollaisena huumorintajuttomana ja sosiaalisilta taidoilta vajavaisena tolvanana. "Rivo Riittoja" löytyy Suomesta ihan riittämiin ja hyvä niin.

Vierailija
135/135 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-än ylittää naiset osaa olla ihan yhtä kuvottavia. Terkuin Nuori kauppias

Eipä siinäkään mitään sen kuvottavampaa ole eikä tarvitse vetää herneitä nenään joka heitosta.