Miks hitos sedät ei osaa käyttäytyä kaupoissa?
Mä ku laitan kananmunaa hyllyyn ja joku pappa yrittää tyyliin rizzaa sanomal "ai tollanen tipu niitä tänne munii, saispa ittekkin tollasen tivun kotiin".
T. S-marketin myyjä
Kommentit (135)
Onneksi ei oltu munkki- ja leivonnaisosastolla!
Vierailija kirjoitti:
Pistää kyllä vihaksi että jonkun mielestä v2024 vielä tuollainenkin ok. No, ei ole ok!
Niuhoti-niuhoti, sinä paha ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kuvottavia!
Voi kamala, kyllä minä nyt järkytyin tuosta 😂. Vaadin myyjälle kunnon korvauksen ja ylennyksen kauppiaaksi 🤣.
Niin. Silloinhan käytös ei olisi ahdistelua, jos se olisi toivottua. Mikä tässä on ihmeellistä?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei oltu munkki- ja leivonnaisosastolla!
Joo tai makkaraosatolla, siinä prinssinakkien vieressä.
En harrasta seksuaalista häirintää, joten olen sitten poikkeus. Olen pahoillani puolestasi, mutta en ota vastuuta oman sukupuoleni vähemmän saaneista. M51
Vierailija kirjoitti:
Pistää kyllä vihaksi että jonkun mielestä v2024 vielä tuollainenkin ok. No, ei ole ok!
Ei sitä pappaakaan ollut olemassa.
Miehiä kourivat känniset naiset on toki aiii-iiivan eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kuvottavia!
Puhu vain lähipiirisi miehistä! Miksi vietät aikaa niiden kanssa? Wt?
Lähipiiristäkös tässä nyt puhuttiinkin? Itse käsitin, että julkisilla paikoilla/ työpaikoilla käytöstavattomista ukoista.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ne osaa vaan valittaa.
Mieluummin valitus, kun tapp o.
Vierailija kirjoitti:
Missä muka tipu taipuu tivun?
Ei missään. Teinit kuten ap eivät ole koulussa oppineet kielioppia, aivan järkyttävää "tivun". Ei se setä noin sanonut kun se setä osaa kielioppia, eli tämä aloitus on teiniprovo.
No olipa skibidi toilet tuo setä.
Vierailija kirjoitti:
Pillun perässä ne miehet ovat.
Ainoa syy siihen miksi Suomen kansa ei ole vielä kuollut sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Pitää antaa samalla mitalla takaisin. "Vaan ei taida tuon ikäisestä kukosta olla enää munittajaksi."
Juuri noin. Olisi vastannut juntille, ettei ei kai sellaisella sedällä tee mitään, kun ei kuitenkaan edes ota eteen. Tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Joko miesviha taas pulpahtaa esiin, että oikeen ÄLLÖTTÄÄ. 🥴
Tää on outo ilmiö. Jos mies sanoo naiselle jotakin typerää ja nainen uslkaltaa asian tuoda julki, vika onkin naisessa ja nainen on "miesvihaaja".
Onko tämä sitä ikiaikaista (miehen)logiikkaa, että syy onkin uhrin, eikä tekijän? Väärin tekijä saa tehdä tehdä/sanoa mitä vaan, kunhan se ei tule ilmi ja jos uhri asian tuo ilmi, on vika uhrissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kuvottavia!
Puhu vain lähipiirisi miehistä! Miksi vietät aikaa niiden kanssa? Wt?
Palveluammatissa, jossa kohtaa kuvotuksia joutuen hymyillen nielemään limaisten setien kaksi- ja yksimielisyydet?
Vierailija kirjoitti:
Pillun perässä ne miehet ovat.
Eli kyseessä oli terve heteromies. Suomessa naiset on jotenkin pilalle kasvatettu viimeiset 55v. Kaikki alkoi 70-luvulla, kun tyttöjen kasvattamiseen ei enää panostettu kunnolla. Lopputuloksen saamme nähdä vauvapalstalla, että millaisia naisista on oikein tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään. Teinit kuten ap eivät ole koulussa oppineet kielioppia, aivan järkyttävää "tivun". Ei se setä noin sanonut kun se setä osaa kielioppia, eli tämä aloitus on teiniprovo.
Ikäihmisillä vasta ongelmia onkin kirjoittamisen kanssa. Jotain somen kommentteja yms., kun koittaa arvailla, niin saa nauraa vedet silmissä.
Ei tuo vielä mitään. On pahempaa sanottu.