Miks hitos sedät ei osaa käyttäytyä kaupoissa?
Mä ku laitan kananmunaa hyllyyn ja joku pappa yrittää tyyliin rizzaa sanomal "ai tollanen tipu niitä tänne munii, saispa ittekkin tollasen tivun kotiin".
T. S-marketin myyjä
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kuvottavia!
Puhu vain lähipiirisi miehistä! Miksi vietät aikaa niiden kanssa? Wt?
Ehkä pappa on entinen chad. Aika ajanut ohi mutta dementia vaivaa ja ei tajua että ei ole enää chad.
Mutta tuohan on sitten ikärasismia... Antaa papan nauttia loppuelämästä.
Vierailija kirjoitti:
En puhu tuntemattomille naisille ikinä mitään.
En minäkään.
t. kiltti mies
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kuvottavia!
Voi kamala, kyllä minä nyt järkytyin tuosta 😂. Vaadin myyjälle kunnon korvauksen ja ylennyksen kauppiaaksi 🤣.
Pitää antaa samalla mitalla takaisin. "Vaan ei taida tuon ikäisestä kukosta olla enää munittajaksi."
Taitaa ap:lla olla töissä, turhaankin liikaa vapaa-aikaa, kun tuollaisesta jatkaa ottaa nokkiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Pillun perässä ne miehet ovat.
Sehän se onkin kamalaa.
Nämä kaikenmaailman Paxit taas riehaantuvat miehistä. Vuodenvaihde tulossa, eikä miestä kiikarissa, saati munaa muualla kuin kennossa. 😂
Pistää kyllä vihaksi että jonkun mielestä v2024 vielä tuollainenkin ok. No, ei ole ok!
Mulle toi olis uus juttu, oisin tykänny. Sen sijaan ne 5 miljoonaa kerta kuullut että kuitti ei mene verotukseen, pieni lasku ja kaunis hymy ja tää on varmaan ilmanen jos ei kerrasta mene kassasta läpi. Yäk, yäk, yäk!!!
nyt kuullostaa kovin länsi-suomalaiselta ongelmalta.