Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinua häiritsee jos jollakin on hienosti tehty tatuointi käsivarressaan ?

Vierailija
31.12.2024 |

Miksi se menee sinulla tunteisiin? Miksi katsot jos ei ole hieno? Miten se on sinulta pois? Eikö sinulla ole varaa?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla naisena ei ole tatuointeja.

Muut saa ottaa niitä niin paljon kuin haluaa.

Ottakaa rauhassa tatuointeja.

Vierailija
42/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku linkata kuvan kauniista ja hyvin tehdystä tatuoinnista? En tiedä millainen on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit alkoivat yleistyä ollessani nuori aikuinen. Itsekin harkitsin, mutten sitten kuitenkaan ottanut. Yksikään harkitsemistani tatuoinneista ei miellyttäisi itseäni enää, osa olisi ihan kamalia. Ja tämä on minusta se ongelma. Makuni ja koko elämäntyylini on muuttunut niin paljon 40 vuodessa, ettei tähän päivään sopisi parikymppisen itseni valinnat.

Nainen 62 v. 

Vierailija
44/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä oikein on väliä, miltä joskus 50 vuotiaana näyttää?

Vierailija
45/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille vinkki. Olkapäät ja napa muodostavat kolmion mihin ei tatuointeja, kiitos.

Vierailija
46/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä oikein on väliä, miltä joskus 50 vuotiaana näyttää?

Kun olet 50-vuotias, sillä on sulle väliä. Siksi. Ymmärrän, että nuorena sitä ajattelee, ettei vanhana millään ole mitään väliä ja elämä loppuu viimeistään viiskymppisenä. Mutta niinpä ei olekaan. 

Vierailija
47/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy noita yksinkertaisia tollukoita, jotka noita tuherruksia iholleen ottavat ja niihin yhteiskunnalta saamansa tukirahat haaskaavat. Yrittäjänä en rekrytoi henkilöitä, joilla on näkyviä tuherruksia. Luokittelen heidät yksinkertaisiksi laumasieluksi, jotka tavoittelevat jotain, mutta eivät itsekään tiedä mitä. Mitä tavoittelemisen arvoista tuherrus voisi tuottaa???

Vierailija
48/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. En ole vaan valitettavasti vielä Koskaan nähnyt hienoa Suomessa tehtyä tatuointia. Jenkeissä osataan, mutta ei täällä .

Huonolaatuisia ja aina vinossa.

En itse halua tatuointia, koska kyllästyn helposti kaikkiin kuviin ja jopa tauluihin ja olen allerginen todennäköisesti väriaineille sillä olen helposti allerginen kaikelle.

En kuitenkaan ala kommentoimaan kenenkään ulkonäköä tai tatuointeja sillä se on törkeää eikä kuulu minulle miltä joku näyttää tai rahansa käyttää.

Vierailija
49/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, kunhan minun ei tarvitse koskea niihin eikä kehua niitä.

Vierailija
50/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häiritsee. Vain idiootit ottavat tatuointeja itseensä.

Vierailija
51/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää jos joku on pohjimmiltaan kaunis nainen on tehnyt itsestään ruman tatuoinneiila. Jos ihminen on muutenkin ruma niin eihän tulla ole väliä. Käyttäkööt huumeita ja rötöstelkööt, kunhan jättää minut rauhaan.

Vierailija
52/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy noita yksinkertaisia tollukoita, jotka noita tuherruksia iholleen ottavat ja niihin yhteiskunnalta saamansa tukirahat haaskaavat. Yrittäjänä en rekrytoi henkilöitä, joilla on näkyviä tuherruksia. Luokittelen heidät yksinkertaisiksi laumasieluksi, jotka tavoittelevat jotain, mutta eivät itsekään tiedä mitä. Mitä tavoittelemisen arvoista tuherrus voisi tuottaa???

Eihän se liity laumauteen mitenkään. Olen aina ollut ihmisistä vieraantuja. Minulle tatuoinnit symboloivat elämän kauniita asioita vaikeina aikoina. Rumaa ja lammasmielistä on viillellä.

Vierailija
53/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaikilla on tatuointeja nykyään niin tulee vaan ihmisestä semmoinen kuva että on lauma lammas 

Ja aikaisemmin niitä oli vain linnakundeilla ja merimiehillä.

Vierailija
54/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tai kenenkään muunkaan tatuointi ole hienosti tehty ja sekös sua kismittää, kun on ruma leima ikuisesti kädessä ja muut ei pidä sitä yhtään minään. Muutenkin älyttömän epäkiinnostava ajatus kommentoida jonkun käsikuvioita? Miksi? Naurettavaa, kun jonkun identiteetti rakentuu musteen varaan ja kuvittelee, että kaikki ihastelee niitä, vaikka todellisuudessa suurimman osan mielestä ne on vaan wt.

Vierailija
55/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku linkata kuvan kauniista ja hyvin tehdystä tatuoinnista? En tiedä millainen on?

Omasta mielestäni esim. Torsten Malm on yksi teknisesti parhaita värillisiä realismitatuointeja tekevistä suomalaisista. https://www.skin-artists.com/intervgal/studiomalm5.jpg

Hänen päivähintansa on muistaakseni 1400 euroa. Esimerkiksi koko käsivarsi vie n. 6-8 päivää.

Vierailija
56/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se liity laumauteen mitenkään. Olen aina ollut ihmisistä vieraantuja. Minulle tatuoinnit symboloivat elämän kauniita asioita vaikeina aikoina. Rumaa ja lammasmielistä on viillellä.

Kuule aivan sama asia. Kummastakin näkee, että ei ole mennyt hyvin ja kukaan ei halua potentiaalisia ongelmia lähipiiriin.

Vierailija
57/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoivalaitoksessa töissä ja siellä näkee vanhuksilla todella upeita joka suuntaan levinneitä tatuointiläiskiä, ei todellakaan enää millään mittarilla esteettistä.

Vanhuksilla`? Ei vanhusten nuoruudessa ollut tatuointeja kuin merimiehillä ja vankilan kundeilla. 

Vierailija
58/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että onneksi en ole moisella itseäni sotkenut koska hyvin tehty tatuointi on vielä näkemättä.

Vierailija
59/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua ap häiritsee, että KAIKKI eivät pidä tatuoinneista?

Koska AP:lla on rumia tatuointeja joita se luulee hienoiksi.

Vierailija
60/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit eivät ole minun mielestäni järin hienoja. Itse en ottaisi, vaikka annettaisiin rahaa siitä hyvästä. Omalla pojalla ja ystävättärellä ym. lähipiirissä tatuointeja löytyy. Sopivat heille. Ja muutenkin se on kokonaan heidän asiansa. Ap:ltä taas löytyy lähinnä asenneongelmaa.