Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinua häiritsee jos jollakin on hienosti tehty tatuointi käsivarressaan ?

Vierailija
31.12.2024 |

Miksi se menee sinulla tunteisiin? Miksi katsot jos ei ole hieno? Miten se on sinulta pois? Eikö sinulla ole varaa?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittakaan josseivät liiku ihmisten ilmoilla tai jos pitävät pitkähihaisia vaatteita

Vierailija
22/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnitkin on juttu jossa vähemmän on enemmän.

Jos ne on paikoissa josta ei saa normaaleilla vaatteilla tarvittaessa peitettyä, enkä tarkoita kommandopipoa, eivät anna kantajastaan kovin älykästä ensivaikutelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron kunhan olen nähnyt hienosti tehdyn tatuoinnin. Vielä ei ole tullut vastaan. 

Minä olen nähnyt yhden hienon käsivarsitatuoinnin, mutta en yhtään hienoa kaula/kasvotatuointia. 

Vierailija
24/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt varmaan noin 70 000 tatuointia läheltä, eikä yksikään niistä ole ollut "hienosti tehty". 

Missä vaiheessa sekosit tarkassa kappalemäärässä?

Enpä noita ole koskaan laskenut tyyliin yksi,kaksi,kolme...Kirjoitin noin muodossa. Suunnilleen tuota luokkaa niitä on läheltä tullut nähtyä, kun vainajia on tässä vuosien saatossa ollut pöydällä avattavana. 

Vierailija
25/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointimusteista johtuvat syövät voidaankin laittaa lihansyönnin piikkiin.

Vierailija
26/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa yhtään mutta sitä sairaanhoitajaa joka joskus yrittää löytää verisuonta siitä kädestä haittaa varmasti.

Vierailija
27/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoivalaitoksessa töissä ja siellä näkee vanhuksilla todella upeita joka suuntaan levinneitä tatuointiläiskiä, ei todellakaan enää millään mittarilla esteettistä.

Vierailija
28/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt tunteisiin mene, mutta joku sellainen primitiivinen vastenmielisyys niin kuin ihminen luonnostaan kavahtaa käärmeitä tai ulostetta. Tatuointi näyttää lialta tai sairaudelta, siksi kiinnittää huomion. 

Vierailija
29/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä on ap saanut päähänsä että se minua häiritsee? Olen jo jonkun verran maailmaa nähnyt mies, en järkyty viiltelyäljistäkään. Itselläni ei ole tatuointeja eikä tule.

No viiltelyjäljet ovat rumia. Kertovat mielen heikkoudesta ja sellainen on säälittävää.

Vierailija
30/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat WTn merkki. Lisäksi idiootit, jotka juoksevat muiden mukana ottavat niitä luullen niitä hienoksi. 

Vierailija
31/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnitkin on juttu jossa vähemmän on enemmän.

Jos ne on paikoissa josta ei saa normaaleilla vaatteilla tarvittaessa peitettyä, enkä tarkoita kommandopipoa, eivät anna kantajastaan kovin älykästä ensivaikutelmaa.

Olen silti keskivertoa älykkäämpi, monia niitäkin älykkäämpi keillä ei niitä ole.

Vierailija
32/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tatuointi? Mahdoton asia!

Vierailija
33/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tatuoinnit ovat aina rumia ja antavat halvan ja epäsiistin vaikutuksen kantajastaan. Seuraava kysymys.

Veikkaan että olet minua naamasta ja vartalosta siltikin rumempi!

Vierailija
34/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näkyvät tatuoinnit ovat mielestäni häiritsevän rumia.

Vierailija
35/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena harkitsin tatuointia.nyt aikuisena en aio ottaa edelleenkään koska kaikki miehet kehuneet kun niitä ei ole, ja ne joilla niitä on, ei ole haitannut että mulla niitä ei ole. Ei kaikkea tarvita ja tatuointi on yksi turhimmista asioista. Silti joillekkin sopii. Mutta harvemmin naisille.

N35

Vierailija
36/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut ovat jotenkin spitaalisen näköisiä.

Vierailija
37/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten huulitäytteet?

Vierailija
38/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin päälle 70 v miehen. Hän oli varmaan parikymppisenä ottanut hienon tatuoinnin. Siitä näki sen verran että väreinä oli käyttetty vihreää ja mustaa. Mut oli vain mustelman näköinen tuhru josta ei enää saa selvää mitä se esitti joskus

Vierailija
39/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei juurikaan tatuoinnit häiritse mutta ihmettelen onko se naisilla joku "pakollinen" juttu? Otetaan vaan joku kuva käsivarteen tai koko käsivarsi täyteen kerralla. 

Vierailija
40/75 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On WT myös halventaa tatuoituja.