Moni nainen torjuu hyvän miehen, koska "se jokin puuttui"
Kommentit (307)
Olen yhdessä miehen kanssa, jolla juuri minulle on se jokin. Hän ei ole pitkä, jännä eikä rikas, vaan minulle sopiva.
Etsikää te tasolaskijat itsellenne samanlainen nainen, jolle persoonallisuudella ei ole mitään väliä, vaan voitte vertailla toistenne vaatimuksia ja neuvottelemalla aloittaa suhteen. Kai heitäkin on jossakin.
Saanko jälleen kysyä, mikä palstailevia miehiä varsinaisesti estää avaamasta Tinderiä Bulgarian tai Turkin päässä? Turkissa pärjää halvimmillaan 500e/kk/henkilö. Torista saa edullisesti aitoustodistuksellisia luksusvermeitä. Oman kämpän saa Turkin päästä 2000-3000 eurolla. Google translate kääntää.
Vierailija kirjoitti:
Olen yhdessä miehen kanssa, jolla juuri minulle on se jokin. Hän ei ole pitkä, jännä eikä rikas, vaan minulle sopiva.
Etsikää te tasolaskijat itsellenne samanlainen nainen, jolle persoonallisuudella ei ole mitään väliä, vaan voitte vertailla toistenne vaatimuksia ja neuvottelemalla aloittaa suhteen. Kai heitäkin on jossakin.
Ei, vaan olen nimenomaan yhdessä miehen kanssa joka on pitkä ja komea. Jännäkin vieläpä. Susanna, pane sä sitä sun serkkuasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan olen nimenomaan yhdessä miehen kanssa joka on pitkä ja komea. Jännäkin vieläpä. Susanna, pane sä sitä sun serkkuasi.
Ihanaa, että palstauli on lopulta ymmärtänyt, että miestenvälinen rakkaus on hänelle se juttu! Onnea teille ja mukavaa vuoden vaihtumista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein aina kun joku sanoo että "se jokin" puuttui, hän todellisuudessa tarkoittaa sitä että vastapuoli ei ollut riittävän hyvännäköinen.
Mutta koska me ihmiset emme halua vaikuttaa pinnallisilta, emme halua sanoa että vika oli ulkonäössä, joten pitää keksiä tuollainen epämääräinen kiertoilmaus.
Nämä ovat lasten/nuorten aikuisten juttuja. Näin viisikymppisenä kaikki näyttävät tavalla tai toisella elähtäneiltä, ja normaali keski-ikäinen ei priorisoi ulkonäköä ellei siinä sitten ole mittavaa poikkeamaa.
Puhu vaan omasta puolestasi. Mä olen 48v, ja kyllä se kumppanin ulkonäkö on mulle ihan yhtä tärkeä asia nyt, kuin mitä se oli 20 vuotta sitten.
Varmaan sitten aikanaan kun kiinnostukseni seksiä kohtaan lopahtaa, ei kumppanin ulkonäkökään ole enää tärkeä. Mutta kunnes se tapahtuu, kelpuutan vain hyvännäköisiä ihmisiä.
"Se jokin" on se, mikä erottaa parisuhteen kaverisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein aina kun joku sanoo että "se jokin" puuttui, hän todellisuudessa tarkoittaa sitä että vastapuoli ei ollut riittävän hyvännäköinen.
Mutta koska me ihmiset emme halua vaikuttaa pinnallisilta, emme halua sanoa että vika oli ulkonäössä, joten pitää keksiä tuollainen epämääräinen kiertoilmaus.
Nämä ovat lasten/nuorten aikuisten juttuja. Näin viisikymppisenä kaikki näyttävät tavalla tai toisella elähtäneiltä, ja normaali keski-ikäinen ei priorisoi ulkonäköä ellei siinä sitten ole mittavaa poikkeamaa.
Puhu vaan omasta puolestasi. Mä olen 48v, ja kyllä se kumppanin ulkonäkö on mulle ihan yhtä tärkeä asia nyt, kuin mitä se oli 20 vuotta sitten.
Varmaan sitten aikanaan kun kiinnostukseni seksiä kohtaan lopahtaa, ei kumppanin ulkonäkökään ole enää tärke
Et sinä ainoa ole. Tiedän pellehermannin näköisiä taikinanaamasetämiehiä, jotka katselevat vain nuoria ja kauniita naisia. Nämä ovat marginaalia; suurin osa aikuistuu ikätasonsa mukaisesti, samoin myös ajatusmaailma kypsyy.
En minä ainakaan nauti seksistä miehen kanssa, johon en tunne vetovoimaa.
Miksi et itse kelpuuta mahoa, sairasta, sairaalloisen ylipainoista, sekopäätä, vajaaälyistä, eumaa, aseksuaalia, jne. Sinulla on spesifit vaatimukset mitä naiselta haluat ja sinussa herää vastareaktio, jos nainen ei vastaa tähän haluusi, minkä on itsellesi niin itsestäänselvyys, että kuvittelet sen olemattomaksi. Sama juttu naisissa
Pariutuessa etsitään optimaalista lisääntymiskumppania. Halu herää siitä, että toinen sopii tähän tehtävään. Kaikki eivät todellakaan sovi
Se, että se hyvä mies tuntuisi minun mieheltä.
Hyvät, mukavat ja näppärät miehet ovat tervetulleita naapureiksi, työtovereiksi, ystäviksi, tuttaviksi. Mutta se oma mies on se josta itselle tulee erityinen olo, jota ei millään raksi ruutuun -listalla voi määrittää.
Vierailija kirjoitti:
Liika kiltteys pilaa.
Kiltteys on hyvä ominaisuus, mutta jos on aivan lussukka, mielistelijä ja vaihtaa mielipidettään naisen mielipiteen mukaan, niin se on vain vastenmielistä. Nämä ovat yleensä kiltteyden sijaan sisältä katkeria miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liika kiltteys pilaa.
Kiltteys on hyvä ominaisuus, mutta jos on aivan lussukka, mielistelijä ja vaihtaa mielipidettään naisen mielipiteen mukaan, niin se on vain vastenmielistä. Nämä ovat yleensä kiltteyden sijaan sisältä katkeria miehiä.
Ja jos ei vaihda, saa nainen kilarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sitten aikanaan kun kiinnostukseni seksiä kohtaan lopah
Et sinä ainoa ole. Tiedän pellehermannin näköisiä taikinanaamasetämiehiä, jotka katselevat vain nuoria ja kauniita naisia. Nämä ovat marginaalia; suurin osa aikuistuu ikätasonsa mukaisesti, samoin myös ajatusmaailma kypsyy.
Tiedän monia ihmisiä, jotka SANOVAT että kumppanin ulkonäkö ei ole heille tärkeä. Pointti onkin siinä, että iso osa noista ihmisistä valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse kelpuuta mahoa, sairasta, sairaalloisen ylipainoista, sekopäätä, vajaaälyistä, eumaa, aseksuaalia, jne. Sinulla on spesifit vaatimukset mitä naiselta haluat ja sinussa herää vastareaktio, jos nainen ei vastaa tähän haluusi, minkä on itsellesi niin itsestäänselvyys, että kuvittelet sen olemattomaksi. Sama juttu naisissa
Pariutuessa etsitään optimaalista lisääntymiskumppania. Halu herää siitä, että toinen sopii tähän tehtävään. Kaikki eivät todellakaan sovi
Nuoruudessa kyllä, mutta ikä tuo tähänkin muutoksia. Vain murto-osa etsii parisuhdetta vain lisääntymisiässä.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen juttu tämä se jokin. Tulee mieleen, miten eräs moring sai hurmattua naisia komeudellaan niin että polvet menivät veteliksi. Moni kakku päältä kaunis, mutta kauniin kakun sisällä voi kaikesta karismasta, silmänpilkkestä, seksuaalisesta vetovoimasta ja samalla aaltopituudella olon tunteesta huolimatta, olla narsismiin taipuva persoona.
Voi se rumempikin olla narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö. Jos on muutoin hyvä kumppani, niin se on aina ulkonäkö, joka ei sitten kuitenkaan täysillä miellytä.
Eikö täällä yleensä sanota että ulkonäkö on se ensimmäinen este joka on ylitettävä jatkoon pääsemiseksi? Joten jos tyyppiä on vakavasti harkittu, silloin ulkonäön ei enää pitäisi olla ongelma, vai olenko jotenkin ymmärtänyt väärin?
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vain hyvä.
Ymmärtäkääs nyt, mitä useampi nainen on ilman miestä, sen onnellisempia miehet ovat.
Siksi ihmetelläänkin miksi miehet ruikuttavat palstalla naisettomuutta.
Se jokin mikä puuttuu on se kuuluisa kemia. Harva haluaa nykyisin rakkaudetonta suhdetta. Ei kukaan mieskään menis suhteeseen jossa ei ole seksuaalisesti kiinnostunut toisesta eikä kokisi mitään helliä tunteita tätä kohtaan, vaikka toinen olis kuinka hyvä ihminen.
Olen eri, mutta jossain määrin samaa mieltä että vahva ulkonäkökeskeisyys on nuorten juttuja. Mutta "se jokin" ei ole pelkkää ulkonäköä. Esimerkiksi itselle se ei ole ollut ulkonäköä koskaan, edes nuorena. Olen käyttänyt sitä kuvaamaan niiltä tyyppejä, joilla on ulkonäköä myöten kaikki palikat kunnossa, ns. paperilla täydellinen mutta silti ei jostain syystä tunnu missään. Sitten ne jotka tuntuu on saattaneet olla paljon tavallisemman näköisiä, mutta luonteessa ja olemuksessa on jokin piirre joka iskee täysillä.