Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä iloa on olla 56 vuotias?

Vierailija
30.12.2024 |

Ei voi aloittaa alusta 

Ei voi perustaa perhettä

Keho ja kasvot vanhenee

Kukaan ei palkkaa

Heikki silvennoinenkin kuoli 70 vuotiaana, kohta itsekin vaan kuolee vanhuuteen

Kommentit (226)

Vierailija
181/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse käyttää ehkäisyä. 

Vierailija
182/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kukaan ei halua panna vanhaa naista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varsin tyytyväinen elämääni nyt 57-vuotiaana. Vakituinen työ, jossa kokemus ja rutiinit tuovat hiukan rentoutta, vaikka muuten hektistä. Rahallisesti pärjätään. Oma iso asunto hyvällä alueella. Lapset isoja: nuorin vielä lukiossa. Vanhempani jo kuolleet, surullista, mutta nyt on ohi heistä huolehtiminen. Lapsenlapsia ei vielä ole. Ehdin harrastaa ja taloudellisesti on varaa siihen mitä haluan ostaa ja tehdä. En toki tarvitse ylellisyyttä, mutta ostan oikeastaan ekaa kertaa elämässäni ruokaa, vaatteita, kukkia kaupassa laskematta rahoja jatkuvasti. Lomaillakin pystyn.

Nuorena: opiskelijana, äitiyslomalaisena, kotihoidontuella tai välillä työttämänä ja lukuisissa määräikaisissa työsuhteissa aina eri työpaikoissa oli paljon haastavampaa.

Kunto on ikäisekseni ok, ja vaikka ulkonäkö rupsahtaa, en ole vielä ihan noita-akka. Eniten harmittaa krempat. Aina jotain niveltä kolottaa.

Vierailija
184/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mies riittää <3

Vierailija
185/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 tein lapsen. Parasta aikaa ikänä. Polvet ei parantunut vaikka poika tuli.

Nyt on uus vaihde päällä. Monet asiat ottaa rennommin eikä aina tarvii joka asiasta vääntää. Rahaa on riittävästi, monenlaista varmuutta tullut muutenkin elämään, Nyt 62 mittarissa ja monenlaista mielenkiintoista puuhaa on.:)

Vierailija
186/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaa ja rumuus senku lisääntyy.

Vierailija
187/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok elämä. Parasta on että on yhä elossa. Moni on jo kuollut. Pitää vaan osata nauttia pienistäkin iloista. Hyvä parisuhde, talous ok, kaunis koti, ihanat aikuiset lapset ym ym

"Pienistä asioista"? Mikään luettelemasi ei ole pieniä asioita.

Vierailija
188/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava tunne, kun seksi ja seksuaalisuus ei enää hallitse kehoani ja elämääni.

Mahtava seesteinen rauha, seksistä kyllä nautin, mutta nyt riittää vähempikin.

Tuntuu kuin nyt nauttii enemmän elämästä.

Nainen, 53 vuotta. Vakituinen työ, hyvä terveys, oma asunto, kissa, ei lapsia ja hyvä parisuhde.

Vierailija
189/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että pääsen eläkkeelle jos sinne asti elän. Sittenpä kitkutan pienen eläkkeeni kanssa, mutta vapaana ja onnellisena. Työelämä on täyttä p @skaa.

Vierailija
190/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla (limainen) setämies.

Vierailija
191/226 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on aviomies, seksiä kerran viikossa, hyvää mutta joka paikkaa kolottaa niin jotta

Vierailija
192/226 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan noista on ilon aiheita, paitsi Silvennoisen kuolema. 

Terveisin Nainen 56-v

Vierailija
193/226 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tyytyväinen, että oon jo yli viiskymppinen. Olis ihan kamalaa olla nuori nykymaailmassa. Pahinta vanhenemisessa on terveyden rapistuminen. Sinä päivänä kun jotain paikkaa ei kolota, niin on todennäköisesti kuollut.

Vierailija
194/226 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho ja kasvot vanhenee kyllä kaikilla joka päivä ja vuosi, eikä vain iäkkäämmillä. Muutkin aloituksen asiat ovat täyttä puppua. Olen itsekin 56. Vain Silvennoisen kuolinikä meni aloituksessa oikein.

Joka päivä voi aloittaa alusta, aloittaa puhtaalta pöydältä, tehdä täyskäännös asioissa, saada uutta elämäänsä jne.

Kun vuosi vaihtuu, moni innostuu uuden alusta niin, että päättää tehdä alkavana vuonna asiat paremmin tai aloittaa jotain uutta. Uusi vuosi koetaan fressinä starttina, jossa on mahdollisuuksia vaikka mihin. Tosin moni myös lannistuu siinä aika pian ja ne haaveet jäävät. Mutta se kertoo vain siitä, ettei oikeasti halunnutkaan todellista tai ainakaan kovin isoa muutosta elämäänsä. Koska aito hinku antaa myös motivaatiota ja pontta tavoitella haluamaansa.

Vierailija
195/226 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä

Ole  lapseton hoikka ja olin kaunis (vanhus ei ole kaunis)

Nyt olen vaan..joku täti?

Sitä perheen perustamista olisi kannattanut miettiä aiemmin. Vinkvink vaan muille omaa kauneuttaan ihannoiville ja laukkukauppoja rakstaville 35-vuotiaille mielestään ikinuorille.

Vierailija
196/226 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt vielä kerran Velat, kannattaisiko niitä lapsia kuitenkin hankkia. 

No mitä iloa niistä 300 km päässä asuvista vaativaa asiantuntijatyötä ruuhkavuosissa elävistä lapsista kuuskymppisenä on, pitävät vaan rasitteena jos äiskälle pitäis soittaa kerran viikossa. 

Miksi äiskälle pitäisi soittaa kerran viikossa, ei tarvi. En itsekkään soittele aikuisille lapsilleni niin usein. Soitan kun on asiaa, tai useimmin pistän viestiä. Mun toinen lapsi asuu Aasiassa, nähdään 1-3 kertaa vuodessa. Wa puhelu muutaman kerran vuodessa.

Jään tänä vuonna eläkkeelle, täytän 66. Elämä on kivaa, ostin just uuden asunnon, ehkei vielä lopullinen tämäkään. Mulla on ystäviä paljon, tosin useampi ystävä ja työkaveri on jo kuollut. Nuorenakin.

Vierailija
197/226 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin täydessä vaudissa tuon ikäisenä ja vieläkin hyvin menee. 67 v. urheilen , rakastan, harrastan.

Täytyy pitää  itsensä kunnossa 

Vierailija
198/226 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä  höpsi, olen vanhempi ja nuorempi mies kumppanina 😊

Vierailija
199/226 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

53 tein lapsen. Parasta aikaa ikänä. Polvet ei parantunut vaikka poika tuli.

Nyt on uus vaihde päällä. Monet asiat ottaa rennommin eikä aina tarvii joka asiasta vääntää. Rahaa on riittävästi, monenlaista varmuutta tullut muutenkin elämään, Nyt 62 mittarissa ja monenlaista mielenkiintoista puuhaa on.:)

No ei todellakaan  ole hyvä ikä poikia🙄

Vierailija
200/226 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 58v

Mulla on aika uusi mies.

Voimme asua ydinkeskustassa.

Palkasta jää säästöön 500-1000 euroa kuussa.

Voi syödä ulkona aina kun haluaa. 

Voi käydä teatterissa, konserteissa, näyttelyissä, ulkomailla.

Lapset on aikuisia.

Kaupoissa saa parempaa palvelua kuin nuorena.

On vara käydä yksityisellä lääkärissä jos siltä tuntuu.

Ei tarvi tehdä kotitöitä jos ei huvita.

On aikaa.