Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä iloa on olla 56 vuotias?

Vierailija
30.12.2024 |

Ei voi aloittaa alusta 

Ei voi perustaa perhettä

Keho ja kasvot vanhenee

Kukaan ei palkkaa

Heikki silvennoinenkin kuoli 70 vuotiaana, kohta itsekin vaan kuolee vanhuuteen

Kommentit (226)

Vierailija
161/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus, on varallisuutta, enemmän aikaa itselle jä äijät ei enää kuolaa perään. Saan myös olla hankala tai vaativa  tarvittaessa ja se otetaan tosissaan, ei tytötellä enää.

Vierailija
162/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhuuden ja kuoleman funktio on antaa tilaa uudelle elämälle. Näin sen karusti näen. Jos emme vanhenisi ja kuolisi pois, maailma hukkuisi ihmisiin. Vanhuuden funktio on siirtää tietoa, kulttuuria ja apua eteenpäin, mutta löytää myös iloa elämästä, jonka on lahjaksi saanut. Elämä on minulle lahja. 

Ap tässä

En tehnyt lapsia.Kenelle pitäisi antaa tilaa?

Maailma ei pyöri sinun ja geeniesi ympärillä. Luusi tuon jo tajunneen tuossa iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun olen vasta 55, kerron vuoden päästä !

Vierailija
164/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi valehdella itselleen ja muille vauvafoorumilla, kuinka miehet juoksee perässä ja on hieno, ylemmän keskiluokan daami.

Vierailija
165/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huvita lähteä baariin

Näyttää samalta kuin DINGO elokuvan spurgua näytellyt kaunotar

Eli puliakalta...

Ajattele jotain sua 10 vuotta nuorempaa. Tuksua. Meneekö sittenkään kovinkaan huonosti.

Vierailija
166/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 60 v. Juuri laittaudun illan rientoja varten- tapaamme ystäviä  illallisella. Elämä on hyvää ja kivaa.  Oikeastaan ihan ihmisen parasta aikaa. 

Vierailija
167/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan ruikutusta. 

Olet saanut elää 56-vuotiaaksi, kaikilla ei ole vastaavaa etua. 

168/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selviää 6 vuoden päästä! 😎

Vierailija
169/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse välittää ulkonäöstä kun kukaan ei huomaa kuitenkaan.

Vierailija
170/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se elämä tuntuu eletyltä nyt 60-vuotiaana. Työt loppuivat, säästöt menivät työttömyyskarenssiin. No, myin jo auton pois, harmi kun joukkoliikenne loppui meidän suunnalta heinäkuussa. No, ostin sähköpyörän, ei kauppaan ole kuin 6 km.

Mutta kyllä tässä on miettinyt elämän tarkoitusta. Fyysisesti liikkumiskyky on, tosin päivittäisiä pillereitä on jo 9 kpl. Ihan lääkekattoon ei 2024 vielä päästy. Lapset ovat pois muuttaneet ja perheensä perustaneet. Jouluna yhden päivän sain nauttia lastenlasten seurasta. Puolisoa ei ole, joten ihan yksin tässä olen nyt reilu vuoden tepastellut päivästä päivään. Ei toivoakaan että kukaan töihin enää ottaa. Olenko jo tarpeeton?

Jos luonnon kiertokulussa ihmisen tärkein tehtävä on syntyä, kasvaa ja oppia, lisääntyä, kasvattaa lapset ja kuolla pois, niin kai minä olen jo tehtäväni tehnyt. Onko ihmiselämä todellakaan niin pyhää, että tätä kärsimystä pitää venyttää lääketieteen keinoin. Eikö olisi fiksumpaa että kun kokee olevansa tarpeeton, kävelee krematorioon ja ottaa pillerin, se siitä.

Miksi pitää jatkaa elämää sen jälkeen kun omat työt on tehty? Toivottavasti persut päsääsevät kunnolla valtaan, tulee järkeä tähän yhteiskuntaan, löysät pois ja tarpeettomat lämmöksi.

Vierailija
171/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi valehdella itselleen ja muille vauvafoorumilla, kuinka miehet juoksee perässä ja on hieno, ylemmän keskiluokan daami.

Hei, ihminen on yleensä kehittynyt ja tuo ei ole ensimmäisenä mielessä. Elämä on paljon muutakin. Tosi suppeita käsityksiä.

Vierailija
172/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on noin katkera elämälle, että tekee tuollaisen avauksen 😁

80% aloituksia nykyään tehtailevista luusereista?

Vierailija
173/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhat ihmiset on arvokkaita. Heillä on oma kokemuksensa ja tietonsa. Minä ainakin olen aina kiitollinen kun joku vanhempi ihminen opastaa esim töissä, tulee turvallinen olo. Ajattelen miten kauheaa jos siellä olisi vain nuoria hillumassa. Arvostakaa siis itseänne ja elämänkokemusta ja omaa elämänpolkuanne.

No.....kun jotain jankkaa aikansa niin siihen alkaa uskoa

Esim vanha nainen on kaunis ja häneen halutaan tutustua.

Kaikki vanhukset ovat viisaita ja arvokkaita

Iäkkäitä ei irtisanota, vaan kokemusta arvostetaan

:)

Ap

Noinhan se menee

Vierailija
174/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhuuden ja kuoleman funktio on antaa tilaa uudelle elämälle. Näin sen karusti näen. Jos emme vanhenisi ja kuolisi pois, maailma hukkuisi ihmisiin. Vanhuuden funktio on siirtää tietoa, kulttuuria ja apua eteenpäin, mutta löytää myös iloa elämästä, jonka on lahjaksi saanut. Elämä on minulle lahja. 

Ap tässä

nimim. ei yhtään itsekäs

Olen maksanut ehkä miljoonan veroja valtiolle

Noin..olkaa hyvä.

En toki vapaa ehtoisesti, mutta ilman hyvinvointi yhteiskuntaa en olisi pystynyt käymään kouluja.

Olen maksanut sen velan veroina.

Ap

Korjaus..miljoonia eurojs

Siis olen maksanut miljoonia euroja alv:n ym kautta, ...no otan kansan eläkkeen ylpeydellä vastaan:)

Ap

Vierailija
175/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mopo.

Vierailija
176/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se elämä tuntuu eletyltä nyt 60-vuotiaana. Työt loppuivat, säästöt menivät työttömyyskarenssiin. No, myin jo auton pois, harmi kun joukkoliikenne loppui meidän suunnalta heinäkuussa. No, ostin sähköpyörän, ei kauppaan ole kuin 6 km.

Mutta kyllä tässä on miettinyt elämän tarkoitusta. Fyysisesti liikkumiskyky on, tosin päivittäisiä pillereitä on jo 9 kpl. Ihan lääkekattoon ei 2024 vielä päästy. Lapset ovat pois muuttaneet ja perheensä perustaneet. Jouluna yhden päivän sain nauttia lastenlasten seurasta. Puolisoa ei ole, joten ihan yksin tässä olen nyt reilu vuoden tepastellut päivästä päivään. Ei toivoakaan että kukaan töihin enää ottaa. Olenko jo tarpeeton?

Jos luonnon kiertokulussa ihmisen tärkein tehtävä on syntyä, kasvaa ja oppia, lisääntyä, kasvattaa lapset ja kuolla pois, niin kai minä olen jo tehtäväni tehnyt. Onko ihmiselämä todellakaan niin pyhää, että tätä kärsimystä pitää venytt

Joo lapsista ei juuri ole iloa kun ne on muuttaneet pois kotoa. Ei niistä mitään seuraa saa vanhoille päivilleen. Enemmän elämänlaatuun vaikuttaa se onko puolisoa vai ei. 

Vierailija
177/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 54v ja sain juuri terveen paperit munasarjakasvaimen jälkeen.

Mulle jokainen päivä on lahja

Kivat sulle..

Jaksat olla kiitollinen vuoden päivät

Ihminen unohtaa pienet vastoinkäymiset,

Minua ketuttaa vanheneminen, en ole kiitollinen siitä että kuolema lähestyy....

Ap

Vierailija
178/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä

Maailma ei pyöri sinun ja geeniesi ympärillä. Luusi tuon jo tajunneen tuossa iässä.

?????

Siis vien geenini hautaani..

Mitä tarkoitat

???????

Vierailija
179/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse välittää ulkonäöstä kun kukaan ei huomaa kuitenkaan.

Mistä välität?

Kissasta

Masturboinnista

Suklaasta

Netflixistä

Lapsen lapsista?

Vai....jeesuksesta

??????

Vierailija
180/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huvita lähteä baariin

Näyttää samalta kuin DINGO elokuvan spurgua näytellyt kaunotar

Eli puliakalta...

Ajattele jotain sua 10 vuotta nuorempaa. Tuksua. Meneekö sittenkään kovinkaan huonosti.

Tuksu on mielisairas. Pahasti

Minä olen kyyninen ateisti.

Ap