Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä iloa on olla 56 vuotias?

Vierailija
30.12.2024 |

Ei voi aloittaa alusta 

Ei voi perustaa perhettä

Keho ja kasvot vanhenee

Kukaan ei palkkaa

Heikki silvennoinenkin kuoli 70 vuotiaana, kohta itsekin vaan kuolee vanhuuteen

Kommentit (226)

Vierailija
141/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa on olla minkään ikäinen? Rakenna tämän pohjalle tarkoitusta.

Vierailija
142/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä saa näkyä. Emme ole ikinuoria kukaan. Miten joidenkin voi olla noin vaikeaa hyväksyä oma ikääntymisensä?!

Ei 65 vuotiaan, eikä minkään ikäisen tarvitse näyttää yhtään nuoremmalta kuin on. 

Niinpä. Se groteskius näkyy näissä n.s. kauneusleikkauksissa. Arvokkaasti ikääntynyt on aina kauniimpi kuin irvokkaasti nuoruuden rippeistään kiinni pitävä kummitus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuuden ja kuoleman funktio on antaa tilaa uudelle elämälle. Näin sen karusti näen. Jos emme vanhenisi ja kuolisi pois, maailma hukkuisi ihmisiin. Vanhuuden funktio on siirtää tietoa, kulttuuria ja apua eteenpäin, mutta löytää myös iloa elämästä, jonka on lahjaksi saanut. Elämä on minulle lahja. 

Vierailija
144/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuuden ja kuoleman funktio on antaa tilaa uudelle elämälle. Näin sen karusti näen. Jos emme vanhenisi ja kuolisi pois, maailma hukkuisi ihmisiin. Vanhuuden funktio on siirtää tietoa, kulttuuria ja apua eteenpäin, mutta löytää myös iloa elämästä, jonka on lahjaksi saanut. Elämä on minulle lahja. 

Täällä moni pitää sitä elämää jätteenä ja varsinkin yli 56 votiaat ovat näemmä jätettä. Mihin ovat jääneet ne perusasiat elämässä? 

Vierailija
145/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta pystytäänköhän tulevaisuudessa ikääntyminen estämään? Kukaan ei näköjään halua olla vanha tai tulla vanhaksi

Pidä NAD+ tasot korkealla (käytä NMN valmistetta) Ota punavaloterapiaa keholle! Käy avannossa ja saunassa. Harrasta meditointia ja liikuntaa. 

Ota noista hakusanat ja tutki -tsemppiä

Vierailija
146/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ihmiset on arvokkaita. Heillä on oma kokemuksensa ja tietonsa. Minä ainakin olen aina kiitollinen kun joku vanhempi ihminen opastaa esim töissä, tulee turvallinen olo. Ajattelen miten kauheaa jos siellä olisi vain nuoria hillumassa. Arvostakaa siis itseänne ja elämänkokemusta ja omaa elämänpolkuanne.

Vierailija
147/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta pystytäänköhän tulevaisuudessa ikääntyminen estämään? Kukaan ei näköjään halua olla vanha tai tulla vanhaksi

Pidä NAD+ tasot korkealla (käytä NMN valmistetta) Ota punavaloterapiaa keholle! Käy avannossa ja saunassa. Harrasta meditointia ja liikuntaa. 

Ota noista hakusanat ja tutki -tsemppiä

Miksi? Nuoruus ei palaa millään konstilla. Silti elämästä voi nauttia. Enkä minä ainakaan haluaisi elää ikuisesti. 

Vierailija
148/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huvita lähteä baariin

Näyttää samalta kuin DINGO elokuvan spurgua näytellyt kaunotar

Eli puliakalta...

Sopii hyvin yhteen samanikäisten puliukkojen kanssa.

Puhummeko ex-kaunotar56:sta?

Vierailija
149/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä saa näkyä. Emme ole ikinuoria kukaan. Miten joidenkin voi olla noin vaikeaa hyväksyä oma ikääntymisensä?!

Ei 65 vuotiaan, eikä minkään ikäisen tarvitse näyttää yhtään nuoremmalta kuin on. 

Niinpä. Se groteskius näkyy näissä n.s. kauneusleikkauksissa. Arvokkaasti ikääntynyt on aina kauniimpi kuin irvokkaasti nuoruuden rippeistään kiinni pitävä kummitus. 

Ap tässä

Minulle on tehty kohotusleikkaus

Et kiinnittäisi kasvoihini mitään huomiota

Leukalinja ei roiku, otsa sileä.

Ihon laatu on muuttumassa, sille ei mitään voi.

Minut on leikattu suomessa.

Vierailija
150/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä

En tehnyt lapsia.Kenelle pitäisi antaa tilaa?

Vierailija
151/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä

nimim. ei yhtään itsekäs

Vierailija
152/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä moni pitää sitä elämää jätteenä ja varsinkin yli 56 votiaat ovat näemmä jätettä. Mihin ovat jääneet ne perusasiat elämässä? 

Mikä on dementoitunut vaippavanhus

Mielestäni arvokas ihminen, tämä on perusasia.

Biologia vaatii dementiaa.

Vierailija
153/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite 58, ja ihan helposti pystyn elämän pieniä kivoja juttuja harrastamaan.

Vierailija
154/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat ihmiset on arvokkaita. Heillä on oma kokemuksensa ja tietonsa. Minä ainakin olen aina kiitollinen kun joku vanhempi ihminen opastaa esim töissä, tulee turvallinen olo. Ajattelen miten kauheaa jos siellä olisi vain nuoria hillumassa. Arvostakaa siis itseänne ja elämänkokemusta ja omaa elämänpolkuanne.

No.....kun jotain jankkaa aikansa niin siihen alkaa uskoa

Esim vanha nainen on kaunis ja häneen halutaan tutustua.

Kaikki vanhukset ovat viisaita ja arvokkaita

Iäkkäitä ei irtisanota, vaan kokemusta arvostetaan

:)

Ap

Vierailija
155/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä

nimim. ei yhtään itsekäs

En tehnyt, koska en uskonut olevani hyvä äitä

Oma äitini löi minua ja piti nälässä 

Ap

Vierailija
156/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä

nimim. ei yhtään itsekäs

Olen maksanut ehkä miljoonan veroja valtiolle

Noin..olkaa hyvä.

En toki vapaa ehtoisesti, mutta ilman hyvinvointi yhteiskuntaa en olisi pystynyt käymään kouluja.

Olen maksanut sen velan veroina.

Ap

Vierailija
157/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite 58, ja ihan helposti pystyn elämän pieniä kivoja juttuja harrastamaan.

Runkaus

Netfflix

Instagram

Suklaa

Pulla

Alkoholi

Sama uusiksi

Pienet ilo4...pyh

Vierailija
158/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54v ja sain juuri terveen paperit munasarjakasvaimen jälkeen.

Mulle jokainen päivä on lahja

Vierailija
159/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 59v ja elän täysillä. Jokainen päivä on lahja, olen terve ja pystyn vielä liikkumaan aktiivisesti. Minulla on hyvä puoliso, komea ja älykäs ja menestynyt ja hänen ansiosta olen saanut helpomman elämän. Itse vielä työelämässä muutaman vuoden. Lapsenlapsista iloitaan, matkustellaan, välillä käydään ravintolassa ja tavataan ystäviä. Olen mielestäni hyvin säilynyt, kiinnostunut ulkonäöstäni ja edelleen kiinnostunut oppimaan uutta. Välillä laiskottaa ja en enää tunne huonoa omatuntoa siitä jos makoilen sohvalla ja katson Netflixiä. Pienet asiat tuottavat iloa. 

Vierailija
160/226 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepetosta joku 60v elämänilo

Just joo

Peilistä katsoo irvikuva ja iloita pitäisi

Jäljelle jää runkkaus, netflix, lohturuoka, alkoholi

Ja itsepetos

Mitä ihmettä? Millaista sun elämä on nyt ja minkä ikäisenä, jos tulevaisuutesi näyttää noin ankealta? Tee jotain akriivisesti niin ei tarvii noin passiiviseksi alkaa.