Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä iloa on olla 56 vuotias?

Vierailija
30.12.2024 |

Ei voi aloittaa alusta 

Ei voi perustaa perhettä

Keho ja kasvot vanhenee

Kukaan ei palkkaa

Heikki silvennoinenkin kuoli 70 vuotiaana, kohta itsekin vaan kuolee vanhuuteen

Kommentit (226)

Vierailija
201/226 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 56v. aloitin uuden alan opinnot, joista olin aina haaveillut. Nyt yli 60v. muutin uuteen kaupunkiin ja jätin kaiken tutun. Asun sinkkuna, ei lapsia. Koira on parasta seuraa. Ulkoilen ja joogaan. Olen täysin terve eikä kolotuksia. Ulkonäkökin suht nätti vielä. Ainut kurja tässä iässä on että ympäriltä kuolee ystäviä. 

Vierailija
202/226 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

53 tein lapsen. Parasta aikaa ikänä. Polvet ei parantunut vaikka poika tuli.

Nyt on uus vaihde päällä. Monet asiat ottaa rennommin eikä aina tarvii joka asiasta vääntää. Rahaa on riittävästi, monenlaista varmuutta tullut muutenkin elämään, Nyt 62 mittarissa ja monenlaista mielenkiintoista puuhaa on.:)

No ei todellakaan  ole hyvä ikä poikia🙄

Hän ei ole "poikinut", eikä myöskään "porsinut", kuten täällä palstalla on ****otit tavanneet nimitellä, vaan saanut lapsen. Ole onnellinen jos saat itse joskus lapsen. Kaikki eivät saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/226 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt vielä kerran Velat, kannattaisiko niitä lapsia kuitenkin hankkia. 

Velat on kuitattu 👴🏻👍

Vierailija
204/226 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65 eikä kolota mistään. Verenpaine lääkitys on. Kiva olla elossa, töissä, hyväkuntoisena. Mutta hyväkuntoinen äitini kuoli 75 vuotiaana rintasyöpään, joten ei voi tulevasta tietää. Ystäväni kuoli vuosi sitten aivokasvaimeen. Ehti sairastaa pari vuotta.

Vierailija
205/226 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä

Ole  lapseton hoikka ja olin kaunis (vanhus ei ole kaunis)

Nyt olen vaan..joku täti?

Ikäsi ei edes ole korkea, tee jotain, että voit olla tyytyväinen peilikuvaasi, etkä olisi enää joku täti.

Vierailija
206/226 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten olen melkein kiitollinen etten ole koskaan ollut kovin kaunis, ihan tavis vaan. Kun ei ole koskaan tottunut saamaan huomiota ulkomuotonsa takia niin rapistuminen ja rypistyminen ei suuremmin haittaa. Minulle sopii mainiosti olla nakymaton.

Olen jo 65 mutta elamani on talla hetkella mukavaa ja lokoisaa. On rahaa, terveytta, aikaa ja rakas puoliso. Nuoruus taas oli raskasta aikaa, en suin surminkaan haluaisi olla nuori uudestaan.

Vierailija
207/226 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla vanha. 66 oon.

Vierailija
208/226 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huvita lähteä baariin

Näyttää samalta kuin DINGO elokuvan spurgua näytellyt kaunotar

Eli puliakalta...

Sopii hyvin yhteen samanikäisten puliukkojen kanssa.

Ikäseni miehet povat isomahaisia ja harmaita.en anna semmoisen tulla lähelle.

Ap

No ei me kaikki olla. Mutta kun näytit aikoinaan pitkää nenää, niin nyt et kiinnosta enää pätkääkään.

Vierailija
209/226 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

53 tein lapsen. Parasta aikaa ikänä. Polvet ei parantunut vaikka poika tuli.

Nyt on uus vaihde päällä. Monet asiat ottaa rennommin eikä aina tarvii joka asiasta vääntää. Rahaa on riittävästi, monenlaista varmuutta tullut muutenkin elämään, Nyt 62 mittarissa ja monenlaista mielenkiintoista puuhaa on.:)

No ei todellakaan  ole hyvä ikä poikia🙄

Hän ei ole "poikinut", eikä myöskään "porsinut", kuten täällä palstalla on ****otit tavanneet nimitellä, vaan saanut lapsen. Ole onnellinen jos saat itse joskus lapsen. Kaikki eivät saa.

Niin, en poikinut, hyvä ikä saada miehenä lapsi. Eikä vaimo paljoa nuorempi ollut ja hänkään poikinut, ihan keisarilla tuli poikavauva. Voi hyvin ja on vihdoin aikaa kasvattaa lasta ja antaa hänelle jotain mitä en nuorempana töiltä en olisi ehtinyt-aikaa.

Ei ole mitään tiettyä ikää saada lapsi vaan se otetaan mikä annetaan.Pojalle jää myös sopivasti omaisuutta, sinne minne menen en tarvitse niitä. Hänen Ei tarvitse täysin tyhjästä aloittaa. Ehkäpä hän saa arvokkaimman perinnön siitä tiedosta ja kokemuksesta mitä voin antaa jota nuorempana en olisi vielä voinut kokemattomuuttani antaa.

Veikkaan että emme hirveästi muistuta mitenkään vanhan ajan ikäisiämme juuri millään tavoin:)

Vierailija
210/226 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä vaihtaisi takaisin nuoruuden poukkoiluihin. Nyt on hyvä: mielenrauha, loppuelämän työ, tervetullut näkymättömyys. Oma tupa, oma lupa. 

Vierailija
211/226 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein 60 v ja eikä kolota vielä missään. Urheilen, reissaan, harrastan, käyn konserteissa, tapaan kavereita, vietän jo aikuisten lasten kanssa aikaa.

80 v tuttu näkee minut vielä nuorena eli kaikki on suhteellista.

Ainoa mikä vähän harmittaa on ulkonäön muuttuminen, mutta haluan uskoa että myös vanha nainen voi olla kaunis.

Vierailija
212/226 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 -vuotias sinkkunainen ja harrastan Tinderiä. Se on oikeasti hauskaa ja olen saanut sitä kautta paljon uusia kokemuksia mm. päässyt hylkeenpyyntiin, vesitason kyydissä erämaajärvelle kalaan, moottorikelkkailemaan, savusaunaan jne. En siis etsi pysyvää kumppania vaan hauskuutan itseäni eri miesten kanssa. Tässä pysyy mieli virkeänä kuin nuorella tytöllä ja koskaan en tiedä, mistå löydän seuraavaksi itseni. 

Vierailija
213/226 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Terveys on hyvä eikä muitakaan ongelmia. Kohta lähden hiihtämään ja sen jälkeen maittava lounas, ja ehkä pienet päivälevot ruuan päälle. Huomenna pitäis mennä taas töihin että saadaan elätettyä ja ruokittua m...stalaiset yms...

Että sillein ne 56 vuotiaan päivät menee.

Vierailija
214/226 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiķki iät on hyviä, jos vaan on terve. Ärsyttää välillä nuoruuden ihannointi ja ajatus siitä, että tietyssä iässä tehdään tiettyjä asioita. Tai että vain nuorena voisi tehdä jotain asioita.

Eläkää ihmiset omaa elämäänne täysillä loppuun asti älkäkää antako numeroiden rajoittaa itseänne.

Vierailija
215/226 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin aina, että olisi varaa matkustaa. Nyt 56 vuotiaana on, mutta matkustuskin on jotenkin vaivalloista puuhaa. Ja siellä pitää jaksaa kävellä monta tuntia joka päivä. Kaikki on hyvin, mutten enää tiedä mistä haaveilla ja mitä haluta.

Vierailija
216/226 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä

Ole  lapseton hoikka ja olin kaunis (vanhus ei ole kaunis)

Nyt olen vaan..joku täti?

Vaimoni on 57 ja minä 55. Yhdessä 25 vuotta ja yhä vielä kiihotun vaimostani. Esim. tänään kun tulin kodinhoitohuoneeseen istui vaimo jostain syystä kokonaan alasti wc pytyllä ja pesi pilluaan. Välittömästi pamahti muna kovaksi ja ryhdyin vonkaamaan. Ei antanut ja selitys oli, että sain eilen. Meillä on sopimus, että vaimo antaa kahdesti viikossa, joka on toki liian vähän, mutta voin elää sen kanssa.

Vierailija
217/226 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä 57

Vierailija
218/226 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 52 -vuotias sinkkunainen ja harrastan Tinderiä. Se on oikeasti hauskaa ja olen saanut sitä kautta paljon uusia kokemuksia mm. päässyt hylkeenpyyntiin, vesitason kyydissä erämaajärvelle kalaan, moottorikelkkailemaan, savusaunaan jne. En siis etsi pysyvää kumppania vaan hauskuutan itseäni eri miesten kanssa. Tässä pysyy mieli virkeänä kuin nuorella tytöllä ja koskaan en tiedä, mistå löydän seuraavaksi itseni. 

Vierailija
219/226 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miten elämää katsoo. Ikää tulee jokaselle, paljon hyvää kun katsoo tarkemmin.

Vierailija
220/226 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melkein 60 v ja eikä kolota vielä missään. Urheilen, reissaan, harrastan, käyn konserteissa, tapaan kavereita, vietän jo aikuisten lasten kanssa aikaa.

80 v tuttu näkee minut vielä nuorena eli kaikki on suhteellista.

Ainoa mikä vähän harmittaa on ulkonäön muuttuminen, mutta haluan uskoa että myös vanha nainen voi olla kaunis.

Monikin vanha nainen on kaunis,rypyt on elettyä elämää. Se ihminen sisällä miten suhtautuu asioihin ja elämään yleensä. Hymy pukee aina)