Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osallistu kotitöihin. Muka-syy: Kun mä hoidan tän meidän kiinteistön 🤯🤯🤯

Vierailija
19.05.2024 |

Mielelläänhän miehet korjaa ja laittaapaikkoja, leikkaa nurmikot ja puuhastelee auton kanssa, esim renkaitten vaihto. Vähän niinkuin me naiset tykätään shoppailla ja käydä hoidoissa.

Ei nää harrastukset ole mikään syy olla osallistumatta kotitöihin. Jako miesten ja naisten töihin on niin vanhanaikaista.

Mut mun mies 36 vee ei tajuu tätä. Ei voi imuroida kun pitää avata joku sadevesi viemärin tukos??!!? 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ilmeisen huonokuntoinen kiinteistö, kun se vaatii jatkuvia toimenpiteitä. 

Vierailija
2/32 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa Porvoossa päässeet talot huonoon kuntoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok-talo v. 1966 mitä mies remppaa.

ap

Vierailija
4/32 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaa sinä sitten auto ja leikkaa nurmikko.

Vierailija
5/32 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet kotitöitä vain silloin kun mieskin tekee jotain. Tai sovitte että vaihdatte rooleja. Yleensä se ei kuitenkaan miehille käy. 

Vierailija
6/32 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia ei oteta puolisoksi mitään miesten työt, naisten työt -ukkoa. Siinäpä loisivat tyhmien naisten työpanoksella, voimilla ja ajalla.

Vierailija
7/32 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet kotitöitä vain silloin kun mieskin tekee jotain. Tai sovitte että vaihdatte rooleja. Yleensä se ei kuitenkaan miehille käy. 

Tuo että sinäkin teet yhteisen talouden eteen jotain niitä päivinä kun hänkin tekee. Se on selkeää.

Vierailija
8/32 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä " naisten töitä " joutuu tekemään joka päivä. Asui sitten kerrostalossa, rivitalossa tai omakotitalossa, niitä " miesten töitä" ei joudu, koskaan. 

Vierailija
9/32 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutumutu. Mielellään joo. Ihan kuten sinäkin tiskaat ja imuroit mielelläsi.

Vierailija
10/32 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on parasta kun jokainen tekee mitä osaa. Minä voin hoitaa ajattelun niin teille jää aikaa tiskata, siivota jne.

Vierailija
11/32 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä, mutta pitäähän sen miehen maalata talo (varsinkin tiili- tai kivitalo) joka kuukausi, kaivaa salaojat viikottain ja vaihdella niitä renkaita harva se päivä. 

Vierailija
12/32 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tienaa ja  maksaa kaiken ja hoitaa ns miesten työt . Minä teen ruuat sekä miehelle eväät töihin ,  siivoan , käyn kaupassa , pyykkään ja hoidan miestä ja kotia sekä pidän ulkonäöstäni huolta . 

Vierailija
13/32 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä se ukko sitten ihan kunnolla hommiin. Katso, että joka ikinen paikka talosta on korjattu, mikään ei repsota ja pihakin on hoidettu.

Näytä vaikka jotain naapurin taloa ja pihaa, jotta se tajuaa, että kiinteistön pito on muutakin kattoremontti kerran 10 vuoteen, ettei sada sisään tai ettei ruoho kasva metrin pituisena.

Kyllähän sekin joka tiskaa, imuroi ja kokkaa tekee ne yleensä ihan kunnolla eikä sinnepäin. Näitä sinnepäin hoidettuja kiinteistöjä näkee kyllä useinkin.

Vierailija
14/32 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies tienaa ja  maksaa kaiken ja hoitaa ns miesten työt . Minä teen ruuat sekä miehelle eväät töihin ,  siivoan , käyn kaupassa , pyykkään ja hoidan miestä ja kotia sekä pidän ulkonäöstäni huolta . 

Mullekin kävis hyvin tuo työnjako mutta siinä tapauksessa meidän elintaso olisi kovin kovin matala. 

Vierailija
15/32 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen kun hoitaa kaiken tuon. Naapurilla on sadevesikaivot tukossa,  mutta en taida viitsiä pahoittaa mieltään sanomalla siitä.Kaipa tuo aikanaan huomaa, kun tulvii käytävälle.

Vierailija
16/32 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama, mut ulkonäöstäni en huolehdi, koska miehellä niin matala palkka. 

Vierailija
17/32 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia ei oteta puolisoksi mitään miesten työt, naisten työt -ukkoa. Siinäpä loisivat tyhmien naisten työpanoksella, voimilla ja ajalla.

Eikä miehen kannata ottaa mitään "kulut jaetaan tulojen suhteessa" -naista. Jos ei ole valmis maksamaan 50% kuluista, ei ole vaimoainesta.

Vierailija
18/32 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mun tarttis maksaa vain 50% vaikka tienaan kolme kertaa sen kuin mies. Ok... tyhmänä olen mennyt tällä "kulut tulojen suhteessa". Haluatko sinä kertoa mun miehelle, miksi tää "kulut tulojen suhteessa" on niin huono idea?

Vierailija
19/32 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaa, ihanaa miesvihaa!!! Kaiiki mukaan!

Vierailija
20/32 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaa, ihanaa miesvihaa!!! Kaiiki mukaan!

Miten se on miesvihaa, jos mies ei osallistu kotitöihin? Provohan tuo on kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi