Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä iloa on olla 56 vuotias?

Vierailija
30.12.2024 |

Ei voi aloittaa alusta 

Ei voi perustaa perhettä

Keho ja kasvot vanhenee

Kukaan ei palkkaa

Heikki silvennoinenkin kuoli 70 vuotiaana, kohta itsekin vaan kuolee vanhuuteen

Kommentit (226)

Vierailija
121/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt Ex-kaunotar 56. Sinä vaikutat siltä, että olet sairastunut masennukseen. Ikääntyminen on kriisi, joka täytyy ajatella ja käsitellä. Mahdollisesti terapiastakin on apua, jotta voit käsitellä elämänkaarta ja löytää elämään uudet näkökulmat. 

Nuoruuden kauneuden biologinen funktio on löytää lisääntymiskumppani. Sitten kun biologinen lisääntymisikä on ohi, sitä rupsahtaa. Kumpikin sukupuoli. Jos on niin etuoikeutettu, että saa fyysisesti terveenä elää, täytyy hoitaa myös mielenterveys kuntoon, jos sillä puolella sakkaa. 

Huomio, jota saa ulkonäön takia, on lopulta aika feikkiä. Joku huomaa pelkästään sinun pinnan. Kiinnostaako sellaisia ihmisiä lopulta, kuka olet oikeasti ihmisenä. Lisäksi joku huomio menee niin nopeasti ohi, se on sekunnin katse ja sitten goodbye. Nyt on sinun aika löytää uusia iloa antavia asioita elämään. Jos et niitä millään löydä, kysy itseltäsi, mahtaisitko olla masen

Mitä jos haluaa olla aina kaunis? Eikö muka kaikki halua ?? Ihme valehtijoita....!

Vierailija
122/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama fiilis, ap. Olen 55, uutta parisuhdetta ei löydy, urheiluharrastukset tippuu yksi kerrallaan pois kulumisen ja kipujen takia. Duunissa antaa enemmän kun kokee saavansa. Elämän piiri pienenee. 

Ei tarvitse hakeutua uuteen parisuhteeseen. Tylsät urheiluharrastukset voi jättää ja tehdä vain sitä, mikä huvittaa eikä satu. Duunissa voi jättää nuorten uraohjusten ongelmaksi pomon miellyttämisen. Elämänpiirin laadukkuus kasvaa. Voi tavata vain tosi hyviä ystäviä ja mukavia ihmisiä. Pakkososialisuudelle voi haistattaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

56-vuotiaita ollaan, koska on synnytty 56 vuotta sitten. Ei siksi että siitä olisi jotain iloa. Voi tässäkin iässä tehdä kaikenlaista, mikä itseä kiinnostaa. Esim. matkustelu. Rahaakin on nyt enemmän kuin koskaan aikaisemmin.

Entäs eläkkeellä, kuka sen maksaa?

Siihen on vain pieni hetki

Se on minun tulevaisuuteni: köyhyys, vanhuus

ei ole mitään tulevaisuutta , 

Ei unelmia

Sinunhan se eläke olisi itse pitänyt hoitaa, jod kerran olet yrittäjä. 

Vierailija
124/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt Ex-kaunotar 56. Sinä vaikutat siltä, että olet sairastunut masennukseen. Ikääntyminen on kriisi, joka täytyy ajatella ja käsitellä. Mahdollisesti terapiastakin on apua, jotta voit käsitellä elämänkaarta ja löytää elämään uudet näkökulmat. 

Nuoruuden kauneuden biologinen funktio on löytää lisääntymiskumppani. Sitten kun biologinen lisääntymisikä on ohi, sitä rupsahtaa. Kumpikin sukupuoli. Jos on niin etuoikeutettu, että saa fyysisesti terveenä elää, täytyy hoitaa myös mielenterveys kuntoon, jos sillä puolella sakkaa. 

Huomio, jota saa ulkonäön takia, on lopulta aika feikkiä. Joku huomaa pelkästään sinun pinnan. Kiinnostaako sellaisia ihmisiä lopulta, kuka olet oikeasti ihmisenä. Lisäksi joku huomio menee niin nopeasti ohi, se on sekunnin katse ja sitten goodbye. Nyt on sinun aika löytää uusia iloa antavia asioita elämään. Jos et niitä millään löydä, kysy itseltäsi, mahtaisitko olla masen

Mikä on vanhuuden biologinen funktio?

Ap

Vierailija
125/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukavaa olla rupsahtanut. Samat miehet mitkä nuorena ahdisteli, kiertää nyt kaukaa. Näitä on kiva kyylätä nyt vuorostaan, kun on siihen mahdollisuus. Ennen pienikin vilkaisu olisi tulkittu ehdotukseksi seksuaaliseen kanssakäymiseen. Nyt pystyy vaikka tuijottamaan.

Vierailija
126/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

64v ja hyvin tyytyväinen elämänvaiheeseen. 

Samoin täällä. Ei mitään valittamista. 

Vierailija
127/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mukavaa olla rupsahtanut. Samat miehet mitkä nuorena ahdisteli, kiertää nyt kaukaa. Näitä on kiva kyylätä nyt vuorostaan, kun on siihen mahdollisuus. Ennen pienikin vilkaisu olisi tulkittu ehdotukseksi seksuaaliseen kanssakäymiseen. Nyt pystyy vaikka tuijottamaan.

minusta on muka olla nätti/söpö.. T. kaunotar77

Vierailija
128/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä joten turha kysymys ,itse olen 64 ja kaikki hyvin.

Heikki Silvennoinen kuoli 70 vuotiaana

No minä en ole heikki hosuja,moni lapsi on kuollut kehtoon joten??

Vierailija
129/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkinen kypsyys, onko sitä kun joku ulkonäkö mammalla on se yhä tärkein pääoma? 

On tainnut jäädä henkisesti 15 vuotiaaksi, ei ihme että vituttaa!

Vierailija
130/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi minusta ei saa olla mukavaa olla kaunis?!

Vierailija
131/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta pystytäänköhän tulevaisuudessa ikääntyminen estämään? Kukaan ei näköjään halua olla vanha tai tulla vanhaksi

Tuliko asia sinulle yllärinä?

Olet ainoa joka odottaa kaljua, ryppyistä naamaa, vanhuksen hajua ja läskiä kehoa???

Aika moni itsepetoksissaan huutelee, että vanhuus on ihanaa. että 60 on uusi 30. Näitä saa lukea somestakin. Silti kaikki suuttuu jos heitä sanotaan vaikka vanhemman näköiseksi kuin on.

Ei se vanhuus ihanaa ole, mutta huomattavasti parempi vaihtoehto kuin kuolema, ainakin meillä, jotka osaamme vielä nauttia elämän suomista pienistäkin iloista. 

Elämän pienet ilot?

Runkkaus

No mulla on kyllä ihan muita iloja. 

N55

Vierailija
132/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin!!!

Terveisin "riikka"

Vierailija
133/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkonen valittiin presidentiksi 56v.!

Vierailija
134/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään 56 vuotiaana pitää tehdä mitä haluaa. Sääli toki jos joku uhraa elämänsä kännäämiseen mutta elämästä pitäisi ainakin yrittää nauttia kun vielä voi.

Vierailija
135/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis, te voitte rupsahtaa... T. Pirkko 69v

Vierailija
136/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 54v ja tänään viimeksi mietin, että mitä pa*kaa tämä on. Olen hoikka ja aina harrastanut liikuntaa. Silti jokapuolelle sattuu. Olo on, kuin olisi vedetty jonkun mankelin läpi.

Ihan kuin minun kirjoittama :)

Vierailija
137/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kai siitä enemmän iloa kuin jos olisi 96 vuotias jolla aivot pelaa muttei pääse liikkeelle 

Vierailija
138/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä saa näkyä. Emme ole ikinuoria kukaan. Miten joidenkin voi olla noin vaikeaa hyväksyä oma ikääntymisensä?!

Ei 65 vuotiaan, eikä minkään ikäisen tarvitse näyttää yhtään nuoremmalta kuin on. 

Vierailija
139/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kekkonen valittiin presidentiksi 56v.!

Niin ja nämä viimeiset  usan pellet plus 70 v.keväällä kohta tumpilla 80v, mittarissa.

Vierailija
140/226 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti selvää että  tässä iässä ei ihan kaikki onnistu( esim. lapsensaanti tai jos terveys estää), mutta aina voi aloittaa alusta ja tehdä kokeilla uusia asioita. Tämä ikä on hyvä paikka pysähtyä hetkeksi ja miettiä mitä elämältä haluaa.. laajentaa näkökulmaa. Itse olen 57v ja nautin elämästä enemmän kuin koskaan. Olen tasapainoisempi kuin koskaan. Pientä kremppaa on,  mutta onneksi se ei menoa vielä haittaa.  Onnekseni olen alalla, jonne  ei ikärasismi ulotu. On näes jatkuva työvoimapula. Minulla on pari hyvää ystävää ja miesystävä, joka riittää sosiaaliseksi piiriksi.