Mitä iloa on olla 56 vuotias?
Ei voi aloittaa alusta
Ei voi perustaa perhettä
Keho ja kasvot vanhenee
Kukaan ei palkkaa
Heikki silvennoinenkin kuoli 70 vuotiaana, kohta itsekin vaan kuolee vanhuuteen
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi matkustella ja nauttia elämästä, kun lapset jo aikuisia. Syödä, juoda ja naida miten huvittaa. Elää juuri semmosta elämää, kun itse haluaa.
Kuka haluaa seksiä kuuskymppisen kanssa.
Toinen kuuskymppinen
Ei halua, mutta tyhjentää pallit, kun ei muuta saa.
Köyhäy ja rumat panee toisiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei meitä nuorempiakaan kukaan palkkaa. :D Tätä se on just Suomen työpula nyt. Joka kuukausi haen työpaikkoihin mutta kukaan ei halua minua minnekään
Kuka sitten palkkaa jonkun 56vuotiaan???
No juurihan leveilit, että olet varakas. Mikäs siinä on vanhuutta viettäessä vaikka etelän lämmössä. Niin minä aion tehdä.
56-vuotiaita ollaan, koska on synnytty 56 vuotta sitten. Ei siksi että siitä olisi jotain iloa. Voi tässäkin iässä tehdä kaikenlaista, mikä itseä kiinnostaa. Esim. matkustelu. Rahaakin on nyt enemmän kuin koskaan aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta pystytäänköhän tulevaisuudessa ikääntyminen estämään? Kukaan ei näköjään halua olla vanha tai tulla vanhaksi
Tuliko asia sinulle yllärinä?
Olet ainoa joka odottaa kaljua, ryppyistä naamaa, vanhuksen hajua ja läskiä kehoa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta pystytäänköhän tulevaisuudessa ikääntyminen estämään? Kukaan ei näköjään halua olla vanha tai tulla vanhaksi
Olet ainoa joka odottaa kaljua, ryppyistä naamaa, vanhuksen hajua ja läskiä kehoa???
Aika moni itsepetoksissaan huutelee, että vanhuus on ihanaa. että 60 on uusi 30. Näitä saa lukea somestakin. Silti kaikki suuttuu jos heitä sanotaan vaikka vanhemman näköiseksi kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi matkustella ja nauttia elämästä, kun lapset jo aikuisia. Syödä, juoda ja naida miten huvittaa. Elää juuri semmosta elämää, kun itse haluaa.
En ole rikas, pelkään työttömyyttä.
Ap
Täällä me sitten huudetaan sulle, että: MEE TÖIHIN
Ei vanhana mitään duunia halua kukaan enää tehdä kuin korkeintaan suojislaiset kampaviineri suussa, lässytyksineen tyhjänpäiväisissä sirkusesityksissään ja teatterissaan työpaikan neukkareissa, eli "töissä" mikä ei tuota yhtään mitään arvoa kuin itselleen, isoa palkkaa jonkun muun tekemästä työstä. Ne muuten ovat aina muita syyllistämässä ja vittuilemassa muille etunenässä työttömyydestä. Itse ovat loisia isolla ällällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen kuuskymppinen
Sitä rakkautta on varmasti monilla enemmän kuin sinulla ikinä, joka on rakastanut vain omaa ulkomuotoaan koko elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
56-vuotiaita ollaan, koska on synnytty 56 vuotta sitten. Ei siksi että siitä olisi jotain iloa. Voi tässäkin iässä tehdä kaikenlaista, mikä itseä kiinnostaa. Esim. matkustelu. Rahaakin on nyt enemmän kuin koskaan aikaisemmin.
Entäs eläkkeellä, kuka sen maksaa?
Siihen on vain pieni hetki
Se on minun tulevaisuuteni: köyhyys, vanhuus
ei ole mitään tulevaisuutta ,
Ei unelmia
Musta olisi ihanaa jos saisi kyllä elää vaikka oman rakkaan kanssa vanhaksi. Mutta silti en haluaisi koskaan näyttää vanhalta vaan nuorelta. Aika ristiriitaista. Ei kai kukaan halua näyttää vanhalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen kuuskymppinen
Sitä rakkautta on varmasti monilla enemmän kuin sinulla ikinä, joka on rakastanut vain omaa ulkomuotoaan koko elämänsä.
No olen suudellut komeita miehiä
Mutta en elä menneisyydessä..
Kukaan ei halua vanhaa naista suudella
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni itsepetoksissaan huutelee, että vanhuus on ihanaa. että 60 on uusi 30. Näitä saa lukea somestakin. Silti kaikki suuttuu jos heitä sanotaan vaikka vanhemman näköiseksi kuin on.
Ei se vanhuus ihanaa ole, mutta huomattavasti parempi vaihtoehto kuin kuolema, ainakin meillä, jotka osaamme vielä nauttia elämän suomista pienistäkin iloista.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt vielä kerran Velat, kannattaisiko niitä lapsia kuitenkin hankkia.
Kiitos muistutukssta.
Ei missään nimessä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Olet elossa, siinä se!
Niin on nälkäänkuoleva afrikkalainen lapsikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vanhuus ihanaa ole, mutta huomattavasti parempi vaihtoehto kuin kuolema, ainakin meillä, jotka osaamme vielä nauttia elämän suomista pienistäkin iloista.
No joo on parempi, silti haluaisin näyttää itseltäni aina, eli 30-vuotiaalta minältäni. Toivottavasti tulevaisuudessa saataisiin jotain muutoksia tähän ja ikääntyminen aletaan nähdä sairautena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän pienet ilot?
Runkkaus
Ruoka
Netflix
Lemmikki. Eli pakotat sen elämään kämpässäs, koska haluat koskettaa jotain elävää
Alkoholi, tupakka , nuuska
Kuules nyt Ex-kaunotar 56. Sinä vaikutat siltä, että olet sairastunut masennukseen. Ikääntyminen on kriisi, joka täytyy ajatella ja käsitellä. Mahdollisesti terapiastakin on apua, jotta voit käsitellä elämänkaarta ja löytää elämään uudet näkökulmat.
Nuoruuden kauneuden biologinen funktio on löytää lisääntymiskumppani. Sitten kun biologinen lisääntymisikä on ohi, sitä rupsahtaa. Kumpikin sukupuoli. Jos on niin etuoikeutettu, että saa fyysisesti terveenä elää, täytyy hoitaa myös mielenterveys kuntoon, jos sillä puolella sakkaa.
Huomio, jota saa ulkonäön takia, on lopulta aika feikkiä. Joku huomaa pelkästään sinun pinnan. Kiinnostaako sellaisia ihmisiä lopulta, kuka olet oikeasti ihmisenä. Lisäksi joku huomio menee niin nopeasti ohi, se on sekunnin katse ja sitten goodbye. Nyt on sinun aika löytää uusia iloa antavia asioita elämään. Jos et niitä millään löydä, kysy itseltäsi, mahtaisitko olla masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen kuuskymppinen
No olen suudellut komeita miehiä
Mutta en elä menneisyydessä..
Kukaan ei halua vanhaa naista suudella
Ap
Vanha aviomieheni haluaa ja se riittää minulle vallan hyvin.
N55
Vierailija kirjoitti:
Kuules nyt Ex-kaunotar 56. Sinä vaikutat siltä, että olet sairastunut masennukseen. Ikääntyminen on kriisi, joka täytyy ajatella ja käsitellä. Mahdollisesti terapiastakin on apua, jotta voit käsitellä elämänkaarta ja löytää elämään uudet näkökulmat.
Nuoruuden kauneuden biologinen funktio on löytää lisääntymiskumppani. Sitten kun biologinen lisääntymisikä on ohi, sitä rupsahtaa. Kumpikin sukupuoli. Jos on niin etuoikeutettu, että saa fyysisesti terveenä elää, täytyy hoitaa myös mielenterveys kuntoon, jos sillä puolella sakkaa.
Huomio, jota saa ulkonäön takia, on lopulta aika feikkiä. Joku huomaa pelkästään sinun pinnan. Kiinnostaako sellaisia ihmisiä lopulta, kuka olet oikeasti ihmisenä. Lisäksi joku huomio menee niin nopeasti ohi, se on sekunnin katse ja sitten goodbye. Nyt on sinun aika löytää uusia iloa antavia asioita elämään. Jos et niitä millään löydä, kysy itseltäsi, mahtaisitko olla masen
Mutta eihän kaikki ole kauniita nuorenna... 0.0
Ehkä joskus 200 v päästä