Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (1991)
Vierailija kirjoitti:
'Saatanan raskas kirjoitustyyli, ohitan oksentaen jokaisen tuotoksesi.'
Juokse pöntölle, ettet lattialle laattaa.
Pilaat parketin. Olet rikkinäinen ihmispolo.
Paljon kuonaa kontollasi. Käsittele pois. 👉
E
Häirikkö ällötys olet 👋👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut etäisyyttä ja toivon tämän loppumista, koska xyzåäö, mutta en lähde vihaisesti. Ei kuulu elämänfilosofiaani. Rakastan silti. Nn
Toivottavasti sanot tämän henkilökohtaisesti. On aika hämmentävää kohteellesi, jos vaan otat etäisyyttä ja katoat maisemista, mitään sanomatta.
En ole tekemisissä irl tai viestein. Tarkoitin vain kaipausketjua ja kaipailun loppumista. 😅
Aa okei 🙂👍
Vierailija kirjoitti:
Göntsän Pötköä / imutin eilen / toisaalla salaa....
Tästähän saisi hyvän euroviisun
Vierailija kirjoitti:
Olet tosi kiehtova ja kaunis nainen, kiva juuri sellaisena kuin olet. Taidan olla hieman ihastunut, yksipuolisesti, tiedän. Ehkä meistä tulee joskus vielä ystäviä. Toivon että löydät omasi. 😊
Toivon samaa meistä. 😊
Tuo itseriittoinen mielialahäiriöinen patologinen valehtelija sekametelisoppa persehäröilijä on suurin syy itsevarmuuteeni ja täydellisyyteeni.
Hän on itse kertonut minun olevan täydellinen ihminen ja se kuulemma vi-tut-ti häntä. Olen myös täydellinen äiti koska osaan myös sössöttää lapsillekin tarvittaessa. Olen liian hyvä ihminen kuten isänikin oli. Onneksi meillä oli kuitenkin huumorintajuakin. Tämäkin on totta.
Olen siis ollut rehellinen että sössön sössön vaan kaikille säädyille.
Vierailija kirjoitti:
Tuo itseriittoinen mielialahäiriöinen patologinen valehtelija sekametelisoppa persehäröilijä on suurin syy itsevarmuuteeni ja täydellisyyteeni.
Hän on itse kertonut minun olevan täydellinen ihminen ja se kuulemma vi-tut-ti häntä. Olen myös täydellinen äiti koska osaan myös sössöttää lapsillekin tarvittaessa. Olen liian hyvä ihminen kuten isänikin oli. Onneksi meillä oli kuitenkin huumorintajuakin. Tämäkin on totta.
Olen siis ollut rehellinen että sössön sössön vaan kaikille säädyille.
Niin kyllä hän siis puhuakin osaa vaikka se vaikeuksiakin on teettänyt hänelle. Aina ei ole esiliinaa apuna.
Jopas oli muuten hauskat muistot, niistä tulikin mieleeni että haluaako joku vieläkin kuulla täydellisyydestäni ja siitä mitä tapahtuu kun kateus vie kalatkin vedestä? Voin kertoa ihan avoimesti kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sulle mahtaa kuulua?
Mietin sitä samaa.
Hävisit elämästäni vähin äänin, mitään sanomatta.
On typerä olo.
Vierailija kirjoitti:
Siunattuja sattumia
Minulla taas varmaan kirottuja.
Okei, no ilmeisesti kenellekään ei ole mitään kysymyksiä, kaikki on siis selvinnyt.
Aurinkoista loppupäivää!
Tehän roihuutte ihan liekeissä, mamat!
Ei siis pelkästään Göntsä ole mun superfani..
Suuri seuraajakanta tiedossa.. 🤔 Ouch.
x 🥸
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän kipujen syyt kuitenkin ensin selvittää.
Sydänsurujen syy on tiedossa. Toisen aiheuttaja selviää pian, mahdollisesti syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Tehän roihuutte ihan liekeissä, mamat!
Ei siis pelkästään Göntsä ole mun superfani..
Suuri seuraajakanta tiedossa.. 🤔 Ouch.
x 🥸
Hyvää lupaa superstar🥳💪💪Anna palaa teräsnainen!
En tiedä mitä ajatella tästä hiljaisuudesta.
Haluaisin tietää syyn miehen hiljaisuuteen. Eli ennen tapaamista, laittaa tasaiseen tahtiin paljon viestejä wa, kaikenlaisia haastelee, ja sovitaan tapaamista innokkaina ym, ja heti kun on tavattu, tulee lähes täysi hiljaisuus. Kunnes taas alkaa yhtäkkiä laittaa viestiä, lämmittelemään tapaamista varten, useita päiviä haastelee niitä näitä ja sit sama hiljaisuus tapaamisen jälkeen. Hämmentävää.
Hiljaisuus auttoi unohtamaan.
Savolaiset röökihoitajat posket lommolla
peukut rakoilla peukuttaa. lol.
x