Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (2017)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin, näin ja totesin: vanha matkailija kaipaa jo kevyempää reittiä.
Just. Mitäpä jos heittäisit lisää arvoituksia kehiin? Voipi ihmiset lisää olettaa asioita. Ei tarvii totuutta kertoa. Sun kaltaiset 🖕
Ja tyyppi käy vielä "tositarkoituksella" palstalla 😅🖕👍
väärä kohde kritiikille🥳
Jos kahden suhde on näin hankalaa, olen mieluummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusuhde?
En tiedä mitä ajatella susta nyt taas. Tarviit aikaa, saat sitä. Ehkäpä ajan saatuasi, olen luopunut jo koko hommasta ja heittänyt hanskat tiskiin. *Aika näyttää*
Oon vaan niin väsyny. Enkä kovin hilpeää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusuhde?
Noup. Irl. Löysin tänne vasta perille.
'Sinulla on superjulkkiksen syntymäkartta.'
Herätät todella voimakkaita tunteita
kohtaamissasi ihmisissä.'
Olin yläasteikäisenä äitini kanssa Oulun Rotuaarilla, kun chileläinen astrologi/näkijämies tuli spontaanisti juttusille. Hän kertoi siltä istumalta
tukun asioita sekä minun että äitini elämästä. Jäi mieleeni aika tavalla
tuo 40 minuuttia shamaanin seurassa.
Hän on toisinaan unessani
varoittamassa asioista, sama anonyymi
kadunmies..
Olen koko elämäni paennut valokeilaa.
Tuo valokeila kuitenkin tavoittaa minut
jopa keskisavolaisella pikkupaikkakunnalla
pipa ja verrarit asunain. 🤔🥳🤷 x
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sulle mahtaa kuulua?
Kiitos..ihan hyvää jääkiekkoa katon....kaipaan!
Sirottelin hankeen haaveeni. Sitten pyöritin palloja, nostin ne päällekkäin ja laitoin ukolle porkkananenän. Haaveista tuli sentään jotakin todellista.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa naiset tiedostaisivat tämän: jos mies oikeasti haluaa jonkun naisen (eikä ole varattu tai muuten esteellinen), hän tavoittelee tätä naista niin, ettei naiselle jää siitä m-i-t-ä-ä-n epäselvää. Ei vapaa mies ota riskiä, että joku muu vie sen naisen. Ei ghostaa, ei katoa ja palaa taas takaisin. Ei pelaa pelejä. Muussa tapauksessa on kyse siitä, että naista käytetään paremman puutteessa omiin tarpeisiin, kunnes mies esim. löytää paremman tai palaa puolisonsa luokse. Jos mies katoilee, katoa sinäkin hänen elämästään. Ja anna sellaisen miehen löytää sinut, joka ei pidä epätietoisuudessa. 💛
Kiitos. Tämä on niin totta mitä kirjoitit 💔🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sulle mahtaa kuulua?
Kiitos..ihan hyvää jääkiekkoa katon....kaipaan!
Minä katson jääkiekon lisäksi toistakin lajia(ei arvokisa) ja neulon. Hierontaa kaipaisin. Täytynee katsoa tuolta mun urheiluhierojalta aikaa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä ajatella susta nyt taas. Tarviit aikaa, saat sitä. Ehkäpä ajan saatuasi, olen luopunut jo koko hommasta ja heittänyt hanskat tiskiin. *Aika näyttää*
Ei multa tää. Ymmärrän ajan tarpeen. Luotan että susta kuuluu sitten ku aika on. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Helpota asiaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa naiset tiedostaisivat tämän: jos mies oikeasti haluaa jonkun naisen (eikä ole varattu tai muuten esteellinen), hän tavoittelee tätä naista niin, ettei naiselle jää siitä m-i-t-ä-ä-n epäselvää. Ei vapaa mies ota riskiä, että joku muu vie sen naisen. Ei ghostaa, ei katoa ja palaa taas takaisin. Ei pelaa pelejä. Muussa tapauksessa on kyse siitä, että naista käytetään paremman puutteessa omiin tarpeisiin, kunnes mies esim. löytää paremman tai palaa puolisonsa luokse. Jos mies katoilee, katoa sinäkin hänen elämästään. Ja anna sellaisen miehen löytää sinut, joka ei pidä epätietoisuudessa. 💛
Itse itseään kompaten, aloittaa trolli illan aktiviteetin.
Dandere Piposaru kirjoitti:
Seuraavien persoonallisuushäiriöisten ja persoonallisuuden piirteisten kanssa EN seurustelisi:
Anti-sosiaalinen
Narsistinen
Sadistinen
Masokistinen
Riippuvainen
Passiivis-aggressiivinen
Epäluuloinen
Skitsotyyppinen
Anankastinen
Eristäytyvä
Rajatila
Huomionhakuinen
Puhutaan välillä sinusta.Mitä edustat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse itseään kompaten, aloittaa trolli illan aktiviteetin.
Kiitos! Tosi viisaasti sanottu ja niin totta.
Vierailija kirjoitti:
Tekstisi on siinä mielessä päin sitä itseään, että kukaan itseään kunnioittava mies ei tavoittele ketään väkisin. Tunteet voi silti olla voimakkaat. Tämä jätetään aina mainitsematta, kunpa sinäkin tiedostaisit sen. Aina miehelle se vastuu näissä asioissa, joten itse voi vain istua toimettomana odottamassa. Ei se kuule niin mene.
Tässä ketjussa pelkkää äxää näkijää eetä savoa tamperetta rotuaaria moikkuu
Lähtökohtaisesti itse ajattelen, että kohtelen toista kuten haluan itseänikin kohdelluksi. Jos haluaa erota, niin vaikka vaikeaa asian kertominen olisi, niin on se myös itsellekin loppujen lopuksi helpompaa. Että saa sanotuksi, kohdatuksi totuutta ja tunteita suoraan. Mutta se, että jättää kaiken hiljaisuuteen - se ei rakenna kestävää pohjaa seuraavalle mahdolliselle suhteelle.
Se, että jättää kaiken kesken ja vetäytyy pois satuttaa enemmän kuin sanat.