Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (1941)
Mä kuulen sun ajatukset, arvasin päivän whaaaat
Voispa makoilla yhdessä sängyllä kaipaamani kanssa. Ihanan rentoutunut olo, kun tulin just saunasta.
Vierailija kirjoitti:
Oho kirjoitinpa sattumalta ihan hyvään aikaankin! Nn
Lesboilu on syntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtui sanoa, ei ruotsinkielinen, helsinkiläinen tahi erityisopettaja.
Mistä viestistä?
Fru speciellärärare Helsingfors saknas.
Dandere Piposaru kirjoitti:
Seuraavien persoonallisuushäiriöisten ja persoonallisuuden piirteisten kanssa EN seurustelisi:
Anti-sosiaalinen
Narsistinen
Sadistinen
Masokistinen
Riippuvainen
Passiivis-aggressiivinen
Epäluuloinen
Skitsotyyppinen
Anankastinen
Eristäytyvä
Rajatila
Huomionhakuinen
Kaikki muut sopivat eksääni paitsi anankastinen, kontrolloiva kyllä on koska narsistinen.
Kaikki muut sopivat eksääni paitsi anankastinen, kontrolloiva kyllä on koska narsistinen.
Lisäys. Masokistinen koska on vaativa, ei siis niin vahva ihminen että altistaisi itsensä tietoisesti satutettavaksi/loukattavaksi.
Kiitos <3 just niin se on, oot oikeassa luit oikein. Ymmärrän nyt sen.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavien persoonallisuushäiriöisten ja persoonallisuuden piirteisten kanssa EN seurustelisi:
Anti-sosiaalinen
Narsistinen
Sadistinen
Masokistinen
Riippuvainen
Passiivis-aggressiivinen
Epäluuloinen
Skitsotyyppinen
Anankastinen
Eristäytyvä
Rajatila
Huomionhakuinen
Eli mitä luultavammin exälläsi on -sekamuotounen persoonallisuushäiriö. Tai sen oireita. Sekamuotoisessa p.häiriössä on summana oireita kaikista p.häiriöistä. Persoonallisuushäiriö on tosi vaikea todeta, ja diagnoosia ei saa helposti. Pitää olla näyttöä, että ihminen todellakin omaa nämä oireet pitkässä juoksussa pysyvästi 2-5vuotta. Koska persoonallisuushäiriön, tai kaikkien noiden häiriöiden oireita sekavasti voi esiintyä ihmisellä, stressaavassa elämäntilanteessa vaihtelevasti kaksikin vuotta. Esim avioero, läheisen kuolema, trauma, yms
Vierailija kirjoitti:
Voispa makoilla yhdessä sängyllä kaipaamani kanssa. Ihanan rentoutunut olo, kun tulin just saunasta.
Olisi päivän paras hetki.
Vierailija kirjoitti:
Kiukutelkaa omalle mutsillenne
tai mummollenne. Mieluimmin
> omalle peilillenne.
En mä ala yhtään kenenkään
turhautuneen ja katkeran ilmaisena
terapia-kaatissäkkinä toimimaan.
Jos mä triggeröin sua, käsittele pàskasi.
Niin mäkin teen. Näin olen koko
elämäni tehnyt.
Omat rajani jämptisti pidän. Kyllä.
E
Saatanan raskas kirjoitustyyli, ohitan oksentaen jokaisen tuotoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut etäisyyttä ja toivon tämän loppumista, koska xyzåäö, mutta en lähde vihaisesti. Ei kuulu elämänfilosofiaani. Rakastan silti. Nn
Toivottavasti sanot tämän henkilökohtaisesti. On aika hämmentävää kohteellesi, jos vaan otat etäisyyttä ja katoat maisemista, mitään sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anti-sosiaalinen
Narsistinen
Sadistinen
Masokistinen
Riippuvainen
Passiivis-aggressiivinen
Epäluuloinen
Skitsotyyppinen
Anankastinen
Eristäytyvä
Rajatila
Huomionhakuinen
Eli mitä luultavammin exälläsi on -sekamuotounen persoonallisuushäiriö. Tai sen oireita. Sekamuotoisessa p.häiriössä on summana oireita kaikista p.häiriöistä. Persoonallisuushäiriö on tosi vaikea todeta, ja diagnoosia ei saa helposti. Pitää olla näyttöä, että ihminen todellakin omaa nämä oireet pitkässä juoksussa pysyvästi 2-5vuotta. Koska
Olen tuntenut hänet jo 20 vuotta. Kyllä on sekametelisoppa koko äijän käppänä. En viitsi hänestä sen enempää mutta kyllä näitä riittää, mielenvikaisia. Monissa on silti paljon hyvää ja positiivistakin vaikka pahalta kuulostaa ja sitä kyllä onkin.
Kaivatulle rentouttavaa oloa. Ilmassa lupauksia jo kevään tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut etäisyyttä ja toivon tämän loppumista, koska xyzåäö, mutta en lähde vihaisesti. Ei kuulu elämänfilosofiaani. Rakastan silti. Nn
Toivottavasti sanot tämän henkilökohtaisesti. On aika hämmentävää kohteellesi, jos vaan otat etäisyyttä ja katoat maisemista, mitään sanomatta.
En ole tekemisissä irl tai viestein. Tarkoitin vain kaipausketjua ja kaipailun loppumista. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukutelkaa omalle mutsillenne
tai mummollenne. Mieluimmin
> omalle peilillenne.
En mä ala yhtään kenenkään
turhautuneen ja katkeran ilmaisena
terapia-kaatissäkkinä toimimaan.
Jos mä triggeröin sua, käsittele pàskasi.
Niin mäkin teen. Näin olen koko
elämäni tehnyt.
Omat rajani jämptisti pidän. Kyllä.
E
Saatanan raskas kirjoitustyyli, ohitan oksentaen jokaisen tuotoksesi.
Mun oikeasti vtuttaa tämä henkilö, että itse triggeröityy melkein jokaisesta viestistä, mainitsee ne kirjoitteluissaan kaunaisesti, kehoittelee muita siihen mihin itsellä olis todellakin tarve --> ei itse tajua käsitellä asioitaan ja katsoa peiliin.
Rauhoitu ja hengitä. Jos jokin aiheuttaa sussa tuollaisen olon niin kiitä siitä ja päästä se olo ulos sisältäsi. Tulee parempi olo pitkällä tähtäimellä. Sivusta
Uutta Keko Salataa tulossa näköjään 27.2. Minä olin täällä.