Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (19541)
Ei mitään hyväksikäyttäviä tyyppejä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka keskusteluyhteys on katkolla, muu yhteys ei ole osoittanut katkeamisen merkkejä.. 🥹
Se on merkillistä, vaikka tämä on kauniisti sanottuna vaiheikasta.
Ainakaan ei tarvii miettiä, onko elossa vai ei..
Mitenhän keho kestää jatkuvaa rakastumistilaa, kun sen ei pitäisi kestää kuin kuukausista pariin vuoteen?
Ei pahin sekoamisvaihe luultavasti kestäkään yli kahta vuotta 😅 Joko katoaa tai muuttuu rauhallisemmaksi.
En kestä rakastumisen tunteita, joten en ole koskaan antanut itseni vaipua romanttiseen mielentilaan.
Suosittelen pinnistelemään.Se on vapauttavampia tuntemuksia mitä voi kokea. Hellä, jännittävä, lämmin ja lopuksi turvallinen fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olen. Siksi eksät onkin eksiä
Kierrätys on muodikasta.
Roskat täytyy kuitenkin kantaa ulos, eikä kelpaa kellekään 🤷🏻Mun hauras itsetunto ei anna mun myöntää ääneen, että jotkut miehet on vaan leikkiny mun kanssa. Vaikka musta tuntuis, että mua on käytetty hyväksi, ihan kuin olisin ollut joku ilmainen pano, niin silti mä sanon kaikille, että ne on vaan mun exiä.
Tiedän myös, että jos ihmiset sais tietää, että asun vuokrakämpässä, se mun rakentama rikkkaan rouvan luksuselämä
En halua, että kukaan saa tietää totuutta tai että mun kulissi paljastuu. En pysty kohtaamaan sitä, että muut näkis mut sellaisena kuin oikeasti olen.
En halua, että kukaan saa tietää totuutta tai että mun kulissi romahtaa. En pysty kohtaamaan sitä, että muut näkis mun oikean minäni. Toivoisin, että ihmiset antais mulle edes vähän arvokkuutta. Vaikka valeasuni saattaa satuttaa ja loukata joitakin ihmisiä.🙏
Entäpä jos kaikki tietää jo ja luulet vain että eivät tiedä? Ihmiset eivät ole niin tyhmiä kuin luulet. Se kulissien ylläpitäminen on paljon nolompaa. Sivusta
Tarjoudut innokkaasti, yrität miellyttää miehiä poistattamalla tatuointejasi, opettelemalla laittamaan herkullista ruokaa, mainostamalla tiukkaa vaginaasi, vastaamalla miesten suuseksiin milloin tahansa ja yrittämällä korostaa kaikkia "etujasi", jotta miehet arvostaisivat ja pitäisivät sinusta ja siirtäisivät huomionsa sinuun.
Ei taas sitä tatuointikeskustelua!
Silleen yleisenä vinkkinä myös, että elämä on tosi paljon helpompaa kun esim tykkää miehistä tosi paljon. Silloin ei tarvitse vaivata itseään millään mielyttämisillä vaan voi olla vaan oma itsensä ja reagoida asioihin kuten reagoi. Eli lopulta kiinni siitä että on tunteva ihminen ja onnistunut säilyttämään sen piirteen, kun niin monelta se kuolee ja näivettyy. Yllättävän yksinkertaista tämä elämä. Tatuoinnit tietty niin monimutkainen aihe että ehkä niistä olisi syytä jauhaa seuraavat kolme päivää. Sivu
Mitä tarkoittaa, että tykkää miehistä tosi paljon? Tykkää seksistä vai miesten seurasta?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hyväksikäyttäviä tyyppejä ikinä.
Niin siis tarkoitin tilanteita, joissa tuo olo on tullut viiveellä/jälkikäteen. Siltä ei pysty aina välttymään, joten nuo kokemukset ovat normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännä tilanne toisin päin ja mieti pari minuuttia, miltä se minusta näyttää.
mieti miltä minusta näyttää kun sinulla onkin puoliso
Minulla ei ole enää puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat tunnisteita, laita itseatäsi, älä siitä toisesta.
Niin tein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierrätys on muodikasta.
Roskat täytyy kuitenkin kantaa ulos, eikä kelpaa kellekään 🤷🏻Mun hauras itsetunto ei anna mun myöntää ääneen, että jotkut miehet on vaan leikkiny mun kanssa. Vaikka musta tuntuis, että mua on käytetty hyväksi, ihan kuin olisin ollut joku ilmainen pano, niin silti mä sanon kaikille, että ne on vaan mun exiä.
Tiedän myös, että jos ihmiset sais tietää, että asun vuokrakämpässä, se mun rakentama rikkkaan rouvan luksuselämä
En halua, että kukaan saa tietää totuutta tai että mun kulissi paljastuu. En pysty kohtaamaan sitä, että muut näkis mut sellaisena kuin oikeasti olen.
En halua, että kukaan saa tietää totuutta tai että mun kulissi romahtaa. En pysty kohtaamaan sitä, että muut näkis mun oikean minäni. Toivoisin, että ihmiset antais mulle edes vähän arvokkuutta. Vaikka valeasuni saattaa satuttaa ja loukata joitakin ihmisiä.🙏
Entäpä jos kaikki tietää jo ja luulet vain että eivät tiedä? Ihmiset eivät ole niin tyhmiä kuin luulet. Se kulissien ylläpitäminen on paljon nolompaa. Sivusta
Tarjoudut innokkaasti, yrität miellyttää miehiä poistattamalla tatuointejasi, opettelemalla laittamaan herkullista ruokaa, mainostamalla tiukkaa vaginaasi, vastaamalla miesten suuseksiin milloin tahansa ja yrittämällä korostaa kaikkia "etujasi", jotta miehet arvostaisivat ja pitäisivät sinusta ja siirtäisivät huomionsa sinuun.
Ei taas sitä tatuointikeskustelua!
Silleen yleisenä vinkkinä myös, että elämä on tosi paljon helpompaa kun esim tykkää miehistä tosi paljon. Silloin ei tarvitse vaivata itseään millään mielyttämisillä vaan voi olla vaan oma itsensä ja reagoida asioihin kuten reagoi. Eli lopulta kiinni siitä että on tunteva ihminen ja onnistunut säilyttämään sen piirteen, kun niin monelta se kuolee ja näivettyy. Yllättävän yksinkertaista tämä elämä. Tatuoinnit tietty niin monimutkainen aihe että ehkä niistä olisi syytä jauhaa seuraavat kolme päivää. Sivu
Mitä tarkoittaa, että tykkää miehistä tosi paljon? Tykkää seksistä vai miesten seurasta?
Sekä että. Mutta ehkä se on enemmän sitä, että kykenee ylipäänsä välittämään ihmisistä sellaisina kuin he ovat. Että näkee ihmisyyden mielenkiintoisena. Ja miesten kohdalla se erilaisuuden luoma jännite. Olen ainakin itse aina todella tietoinen siitä erilaisuudesta itseni ja miesten välillä ja se on yksi ns. normaaleista elämän asioista, joka tuo lähes loputonta sisäistä iloa, kun havainnoi niitä eroja. Miesten seura onkin sitten siitä syystä tosi mukavaa. Tulee sellainen sisäinen huvittuneen iloinen olo mikä ehkä vuotaa ulospäin hieman ja luo kai sen verran positiivista ja arvostavaa jännitettä että eipä ikinä olekaan erityisempiä hankaluuksia miesten kanssa toimiessa.
Mitä hyväksikäyttöä on yhteisymmärryksessä paneminen?
Vierailija kirjoitti:
Ei se olekaan ellei halua uhriutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierrätys on muodikasta.
Aitous puhuttelee ja vetää myös puoleensa aitoutta arvostavia miehiä. Pyri siihen, vaikka se sattuisi. Tuskin tulet katumaan. 💛
Vierailija kirjoitti:
Antaa ymmärtää, että kyse olisi muustakin.
Sivununna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat tunnisteita, laita itseatäsi, älä siitä toisesta.
Ainoat mielekkään tunnisteet eivät paljasta kummankaan henkilöllisyyttä ulkopuolisille vaan perustuvat kahdenväliseen tietoon.
Juuri näin 👍
Vierailija kirjoitti:
Sitku mieli muuttuu tai mies kyllästyy naiseen, alkaa se vähättely: yhteisymmärryksessä panemisen jälkeen nainen on h*ora, jota kukaan ei haluakaan vakavaan suhteeseen, pelkkä hyväksikäytetty kyläpyörä sellaisten miespuolisten kullannuppujen levittämissä juoruissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te tajua?Hyväksikäyttö termi tulee sen jälkeen, jos nainen ei saavuta omia tavoitteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kurjat pari päivää takana. Menen jo nukkumaan, vaikkei huomennakaan mitään positiivista ole luvassa.
Samat kokemukset, milloinkohan nämä raastavat itkut lakkaavat. Olen elossa ja tunteet vielä tallella. Olin se valontuoja mieskaivatulle ja muillekin sivullisille pitkän talven ajan, nyt omatkin valot himmenemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, huonosti nukuttu yö, joten turha jäädä pyörimään. Parempi ryhtyä heti hommiin. Toivottavasti sinä nukuit paremmin.
Mikä valvotti; ikävä?
Tämä on jännä, vaikka jokin muu valvottaisi, niin väkisin se kaivattukin hiipii mieleen. Osittain on stressin syytä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te tajua?Hyväksikäyttö termi tulee sen jälkeen, jos nainen ei saavuta omia tavoitteitaan.
Ei kaikki naiset halua mitään virallista suhdetta siihen panomieheen. Monesta eri syystä voi olla pelkkä fwb-suhde, mutta miehillä on tapana kääntää asetelma jälkeenpäin niin, että nainen olisi muka halunnut enemmän, muttei kelvannut kuin pallien tyhjentämiseen, vaikka nainen olisi antanut pakit miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mieskin voi kokea tulleensa hyväksikäytetyksi, joten turhaan naisia sätit. Tosiasia lienee kuitenkin, että enemmän näitä käyttäjiä on miehissä. Toinen voi toivoa enemmän jo alkuun, kun toinen voi olla liikkeellä kevyin aikein tai sitten antaa ymmärtää vakavampaa. Toki mielikin voi muuttua. Kyse ei siitä, millaista tarinaa on toiselle kertonut ja onko ollut rehellinen. Jokainen mielessään tietää, onko hyväksikäyttänyt vai ei. Itse en sellaiseen kykenisi.
Sivu
Edellinen viesti oli joltain toiselta, ei edelliseltä sivusta vastaajalta.