Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (19541)
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hyväksikäyttäviä tyyppejä ikinä.
Ei niin, siksihän eksät onkin eksiä ja roskat viedään suoraan pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyväksikäyttöä on yhteisymmärryksessä paneminen?
Minulle teki yksi nainen sellaisen tempun, että liehitteli minua monta kuukautta, ja kun vihdoin lämpenin ja harrastettiin seksiä, niin hän heittikin heti sen jälkeen ulos. Tuntui vähän hyväksikäytetyltä sen jälkeen.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Riippuu panon laadusta. Jos toinen on pelkästään itsekäs sängyssä niin olihan siinä hyväksikäyttöä, vaikka toinen olisi siihen suostunutkin. Itse toki keskeytän seksin, jos en nauti siitä, mutta kaikki eivät varmaankaan tee näin. Miksihän? Eivätkö kehtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te tajua?Hyväksikäyttö termi tulee sen jälkeen, jos nainen ei saavuta omia tavoitteitaan.
Ei kaikki naiset halua mitään virallista suhdetta siihen panomieheen. Monesta eri syystä voi olla pelkkä fwb-suhde, mutta miehillä on tapana kääntää asetelma jälkeenpäin niin, että nainen olisi muka halunnut enemmän, muttei kelvannut kuin pallien tyhjentämiseen, vaikka nainen olisi antanut pakit miehelle.
Mulle on aina käynyt niin että mies olisi halunnut enemmän kuin minä.
-sivusta
Mulla on vähän hyväksikäyttäjä olo välillä. Tai ei tämä oikein ole, että vuodesta toiseen on jonkun kanssa, jota ei rakasta mutta silti hyötyy tästä. Mies kyllä tietää, en huijaa häntä. Ja kyllä mä hänestä välitän, on ikäväkin välillä. Ei tää taida päättyä hyvin, vaikka mitä tekisi.
En voisi ikinä hyväksyttää ketään. Kamala ajatuskin, että kieroilisi omaksi edukseen jonkun kustannuksella.
En peukuttanut tekaistua/
keksittyä vuokrakämpän
häpeätarinaa.
Siinä muuten oli hetki sitten
3 alanuolta, nyt lisäpeukku.
Tekijä on minuun ilmeisen
øbsessoitunut
paikkakuntalainen nainen
+ kavereilta alanuolet,
tietysti. Vahva veikkaus. x
Vierailija kirjoitti:
En voisi ikinä hyväksyttää ketään. Kamala ajatuskin, että kieroilisi omaksi edukseen jonkun kustannuksella.
*hyväksikäyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te tajua?Hyväksikäyttö termi tulee sen jälkeen, jos nainen ei saavuta omia tavoitteitaan.
Ei kaikki naiset halua mitään virallista suhdetta siihen panomieheen. Monesta eri syystä voi olla pelkkä fwb-suhde, mutta miehillä on tapana kääntää asetelma jälkeenpäin niin, että nainen olisi muka halunnut enemmän, muttei kelvannut kuin pallien tyhjentämiseen, vaikka nainen olisi antanut pakit miehelle.
Tällainen tilanne ollut nuorempana esim. miehen päihteiden käytön vuoksi. Ei ole järkevää seurustella juopon tai narkin kanssa, ja hyvin nuorena siitä olisi saanut selkäsaunan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*hyväksikäyttää
Mikä sinusta on hyväksukäyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle teki yksi nainen sellaisen tempun, että liehitteli minua monta kuukautta, ja kun vihdoin lämpenin ja harrastettiin seksiä, niin hän heittikin heti sen jälkeen ulos. Tuntui vähän hyväksikäytetyltä sen jälkeen.
-sivusta
Varmasti tiedät mistä on kysymys vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen tilanne ollut nuorempana esim. miehen päihteiden käytön vuoksi. Ei ole järkevää seurustella juopon tai narkin kanssa, ja hyvin nuorena siitä olisi saanut selkäsaunan kotona.
Haluaako joku panna juoppoa tai narkkia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olen. Siksi eksät onkin eksiä
Kierrätys on muodikasta.
Roskat täytyy kuitenkin kantaa ulos, eikä kelpaa kellekään 🤷🏻Mun hauras itsetunto ei anna mun myöntää ääneen, että jotkut miehet on vaan leikkiny mun kanssa. Vaikka musta tuntuis, että mua on käytetty hyväksi, ihan kuin olisin ollut joku ilmainen pano, niin silti mä sanon kaikille, että ne on vaan mun exiä.
Tiedän myös, että jos ihmiset sais tietää, että asun vuokrakämpässä, se mun rakentama rikkkaan rouvan luksuselämä
En halua, että kukaan saa tietää totuutta tai että mun kulissi paljastuu. En pysty kohtaamaan sitä, että muut näkis mut sellaisena kuin oikeasti olen.
En halua, että kukaan saa tietää totuutta tai että mun kulissi romahtaa. En pysty kohtaamaan sitä, että muut näkis mun oikean minäni. Toivoisin, että ihmiset antais mulle edes vähän arvokkuutta. Vaikka valeasuni saattaa satuttaa ja loukata joitakin ihmisiä.🙏
Eikä liity mitenkään mihinkään edellä 😅 saati ketjun otsikkoon
Miksi sitte tulit tänne palstalle jos et kaipaa muuta kuin sitä ettet vain paljastuisi kenellekään että elät epäaitoa elämää? Mikä siinä on että ulospäin pitää näyttää jotain aivan muuta kuin on? Kannattaisi alkaa elämään itselleen enemmän.
Aurinkoista aamupäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*hyväksikäyttää
Mikä sinusta on hyväksukäyttöä?
Se ettei pelaa avoimin kortein vaan esittää jotain mitä ei ole saadakseen toiselta jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sivusta
Varmasti tiedät mistä on kysymys vai?
Mitä tarkoitat?
Syy selvisi kyllä, hänellä olikin mies toisessa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olen. Siksi eksät onkin eksiä
Kierrätys on muodikasta.
Roskat täytyy kuitenkin kantaa ulos, eikä kelpaa kellekään 🤷🏻Mun hauras itsetunto ei anna mun myöntää ääneen, että jotkut miehet on vaan leikkiny mun kanssa. Vaikka musta tuntuis, että mua on käytetty hyväksi, ihan kuin olisin ollut joku ilmainen pano, niin silti mä sanon kaikille, että ne on vaan mun exiä.
Tiedän myös, että jos ihmiset sais tietää, että asun vuokrakämpässä, se mun rakentama rikkkaan rouvan luksuselämä
En halua, että kukaan saa tietää totuutta tai että mun kulissi paljastuu. En pysty kohtaamaan sitä, että muut näkis mut sellaisena kuin oikeasti olen.
En halua, että kukaan saa tietää totuutta tai että mun kulissi romahtaa. En pysty kohtaamaan sitä, että muut näkis mun oikean minäni. Toivoisin, että ihmiset antais mulle edes vähän arvokkuutta. Vaikka valeasuni saattaa satuttaa ja loukata joitakin ihmisiä.🙏
Miksi sitte tulit tänne palstalle jos et kaipaa muuta kuin sitä ettet vain paljastuisi kenellekään että elät epäaitoa elämää? Mikä siinä on että ulospäin pitää näyttää jotain aivan muuta kuin on? Kannattaisi alkaa elämään itselleen enemmän.
Sitähän mä just kommentoin, että miksi tuli tänne vuodattamaan moista kun ei liity edellisten viesteihin saati otsikkoon mitenkään. Taisit vastata väärälle ;)