Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (20171)
Vierailija kirjoitti:
Voisit tulla mun yökotiin ;)
Osaisitko nukkua nätisti mun vieressä
Hyvää yötä mun Lempityypille.💫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vielä psyopaattini?
Ofen, oi afmain.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Sain sirdaludia selkäsärkyyn. Ei auta itse asiaan mitenkään, mutta jeesus miten hyvät unet näillä saa. Nukahdan pystyyn tunnin sisällä tabun ottamisesta ja nukun paremmin kuin koskaan.
Vinkkinä kaivatulle - sullahan oli runsasti nukkumisvaikeuksia. Pyydä näitä.
Mun isi söi noilla yliannostuksen alkoholin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En voisi sietää ihmistä, jolle liha on ongelma. Muutenkin kaikki väärän tiedon paapattajamerkonomit ovat no go.
Sama, en jaksaisi ketään niin junttia ihmistä, jolle toisen ruokailutottumukset olisivat ongelma. Kukin syö tasan mitä haluaa.
Mut näähän on niitä äijiä, joiden mielestä nainen ruokkii perheen eli ne pelkää ettei sit paistu lihapihvit ja tuoda nenän eteen ;) eli edelleen liian juntteja mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisitko nukkua nätisti mun vieressä
😐 joo
Vierailija kirjoitti:
Hyviä unia..-A😘
Nuku hyvin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...No et ainakaan halunnut oikoa mun käsitystä että kait siihen sitte jotain perää on. Etkä sanonut myöskään että ei kiinnosta. Mutta eipä tästä mitää lohdullista silti löydä koska asiat jäi edelleen selvittämättä. Olisin ollut valmis paljastamaan tunteeni mutta varoin laittamasta sitä viestiin. Oma asiasi aiotko ottaa selvää..
Juu en aio
Luuletko todella trollaaja että menen lankaan noihin sun negoihin kommentteihin? En usko että hänellä on kiinnostusta tulla ettimään täältä viestejäni jos ei kiinnosta. Jätä mut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan tää varmasti hulluuden kriteerit täyttävää, kun ajattelen sua aivan ja kerta kaikkisen koko ajan, vaikka oikeassa elämässä ollaan hyvin vähän tekemisissä enkä edes kunnolla tunne sua (haluaisin kyllä).
Minun mielestäni ei ole hulluutta vaan vetovoimaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi sietää ihmistä, jolle liha on ongelma. Muutenkin kaikki väärän tiedon paapattajamerkonomit ovat no go.
Sama, en jaksaisi ketään niin junttia ihmistä, jolle toisen ruokailutottumukset olisivat ongelma. Kukin syö tasan mitä haluaa.
Mut näähän on niitä äijiä, joiden mielestä nainen ruokkii perheen eli ne pelkää ettei sit paistu lihapihvit ja tuoda nenän eteen ;) eli edelleen liian juntteja mulle.
Ja sinä paljastit itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain sirdaludia selkäsärkyyn. Ei auta itse asiaan mitenkään, mutta jeesus miten hyvät unet näillä saa. Nukahdan pystyyn tunnin sisällä tabun ottamisesta ja nukun paremmin kuin koskaan.
Vinkkinä kaivatulle - sullahan oli runsasti nukkumisvaikeuksia. Pyydä näitä.
Mun isi söi noilla yliannostuksen alkoholin kanssa.
So? Ei näiden kanssa oteta alkoholia, nää on kolmiolääke. Miks ihmeessä edes ottaisin alkoholia tänään?
Nuku hyvin rakas. Ootan yhteistä aikaa, koska ikinä sitä onkaan.
Saatko liikaa multa viestejä?n
Vierailija kirjoitti:
Voinsinpa antaa yksityisopetusta sinulle.
Mikä estää sua ehdottamasta? 😉
Tarvitsetko vielä jonkun tunnisteen?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla erikseen päiväkoti ja yökoti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinsinpa antaa yksityisopetusta sinulle.
Mikä estää sua ehdottamasta? 😉
Mies ja kunnia varmaan. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsetko vielä jonkun tunnisteen?
Eipä ole tullut mitään moneen vuoteen. Paitsi ennen joulua tuli straightassbiatchsuoria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...No et ainakaan halunnut oikoa mun käsitystä että kait siihen sitte jotain perää on. Etkä sanonut myöskään että ei kiinnosta. Mutta eipä tästä mitää lohdullista silti löydä koska asiat jäi edelleen selvittämättä. Olisin ollut valmis paljastamaan tunteeni mutta varoin laittamasta sitä viestiin. Oma asiasi aiotko ottaa selvää..
Juu en aio
Juu en mäkään. Älä ap nyt suutu, mutta täällä monet leikkii juttelevansa tutun hahmon kanssa ja näin varastaa toisten viestejä.
Hyviä unia..-A😘