Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (20171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka keskusteluyhteys on katkolla, muu yhteys ei ole osoittanut katkeamisen merkkejä.. 🥹
Se on merkillistä, vaikka tämä on kauniisti sanottuna vaiheikasta.
Ainakaan ei tarvii miettiä, onko elossa vai ei..
Mitenhän keho kestää jatkuvaa rakastumistilaa, kun sen ei pitäisi kestää kuin kuukausista pariin vuoteen?
Vierailija kirjoitti:
"Voimakas rakkauden tunne aiheuttaa aivotoimintaan muutoksia, jotka muistuttavat pakko-oireista häiriötä. Sekä rakastuneen että pakko-oireista kärsivän aivoissa on havaittu mielialaan vaikuttavan serotoniinijärjestelmän toiminnan heikkenemistä.
Rakkauden kohteesta tulee samanlainen pakkoajatus kuin mitä raportoidaan olevan pakko-oireisilla."
Onneks oon tosi hyvä hautaamaan tunteitani. Oon sillä just ja just onnistunut olemaan sekoamatta.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voisinpa olla tykönäsi. Viekkuusi käpertyä tahtoisin. 🥰
Mulla on ikävä sitä kun susineiti tuli aina halaamaan kun tuli kotiin. 😞 Mua harmittaa kun et koskaan päässyt tutustumaan siihen.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
"Voimakas rakkauden tunne aiheuttaa aivotoimintaan muutoksia, jotka muistuttavat pakko-oireista häiriötä. Sekä rakastuneen että pakko-oireista kärsivän aivoissa on havaittu mielialaan vaikuttavan serotoniinijärjestelmän toiminnan heikkenemistä.
Rakkauden kohteesta tulee samanlainen pakkoajatus kuin mitä raportoidaan olevan pakko-oireisilla."
Sopii minuun
Kaivattuni syö lihaa. Tähän mennessä ainoat riidat välillämme ovat koskeneet joko sitä tai jalkapalloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot ihan paviiaanipää pyllykakka
Terveiset päiväkotikaverille?
Aha. Sellainen juoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka keskusteluyhteys on katkolla, muu yhteys ei ole osoittanut katkeamisen merkkejä.. 🥹
Se on merkillistä, vaikka tämä on kauniisti sanottuna vaiheikasta.
Ainakaan ei tarvii miettiä, onko elossa vai ei..
Mitenhän keho kestää jatkuvaa rakastumistilaa, kun sen ei pitäisi kestää kuin kuukausista pariin vuoteen?
Tuota olen ihmetellyt. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
#859 ei minun. Zeta-miehet ovat
erittäin intuitiivisia.
Tämä luontainen, täysin uusi
integroitu spirituaalisuus viehättää.
x
Täysin uusi? Ok. 1960-70?
Sain sirdaludia selkäsärkyyn. Ei auta itse asiaan mitenkään, mutta jeesus miten hyvät unet näillä saa. Nukahdan pystyyn tunnin sisällä tabun ottamisesta ja nukun paremmin kuin koskaan.
Vinkkinä kaivatulle - sullahan oli runsasti nukkumisvaikeuksia. Pyydä näitä.
tänäänkään en jaksanut tulla tänne aiemmin. Alkaa vtuttaa kaipaus. Haistakaa samalla kaikki vttu. Se tuoksuu hyvältä. Eli hyvällä asialla.
Majjjjja
Minä haluaisin, sinä haluaisit, me haluaisimme, mutta sinä et voi. Hyvää yötä, Kultimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#859 ei minun. Zeta-miehet ovat
erittäin intuitiivisia.
Tämä luontainen, täysin uusi
integroitu spirituaalisuus viehättää.
x
Täysin uusi? Ok. 1960-70?
Age of Aquarius?
En voisi sietää ihmistä, jolle liha on ongelma. Muutenkin kaikki väärän tiedon paapattajamerkonomit ovat no go.
Voisit tulla mun yökotiin ;)
...No et ainakaan halunnut oikoa mun käsitystä että kait siihen sitte jotain perää on. Etkä sanonut myöskään että ei kiinnosta. Mutta eipä tästä mitää lohdullista silti löydä koska asiat jäi edelleen selvittämättä. Olisin ollut valmis paljastamaan tunteeni mutta varoin laittamasta sitä viestiin. Oma asiasi aiotko ottaa selvää..
Vierailija kirjoitti:
...No et ainakaan halunnut oikoa mun käsitystä että kait siihen sitte jotain perää on. Etkä sanonut myöskään että ei kiinnosta. Mutta eipä tästä mitää lohdullista silti löydä koska asiat jäi edelleen selvittämättä. Olisin ollut valmis paljastamaan tunteeni mutta varoin laittamasta sitä viestiin. Oma asiasi aiotko ottaa selvää..
Juu en aio
En ole osallistunut tänään keskusteluun 😜😍