Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys palstan sinkku miehille

Vierailija
02.05.2025 |

Lähtisitkö kenen tahansa naisen matkaan joka tekisi teille aloitteen? Pitääkö tuo palstanaisten väite paikkansa että naisen ei kannata tehdä tuon takia aloitetta koska mies jää seksin perässä roikkumaan vaikka ei olisi kiinnostunut?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä se on rotallakin. 

Vierailija
2/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulle näin pari kertaa käynyt. Tarkoitus oli yhden illan juttu, mutta kun toinen sitten tahtoi tavata uudestaankin, niin tartuin tilaisuuteen, kun oli kuitenkin ihan mukava tyttö/nainen, ja ei välttämättä mitään "parempaakaan" olisi tarjolla pitkään aikaan. Alusta asti tiesin, että en minä esim. naimisiin sen kanssa halua, mutta hengailen sen aikaa kun huvittaa. Kerran tällaisessa hengailussa meni nuorena 4 vuotta, sitä vaan jotenkin kiintyi toiseen vähitellen, vaikka samalla tiesi että tämä ei ole se oikea. Kyllähän siitä on vähän paska omatunto, että tuhlasin hänen elämästä vuosia, kun ei ollut munaa sanoa suoraan, että tämä ei nyt ole mitään seurustelua josta voisi tulla kihlat, avioliitto ja perhe, ja että jos ne on sun haaveissa sun pitäisi etsiä joku toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisi, jos nainen hallitsee yhdyssanat.

Vierailija
4/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, ikähaarukkani on 0-200v ja rima on katkaistu.

Vierailija
5/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin epätoivoinen, niin en nyt sentään kenen tahansa kanssa lähtisi.

Vierailija
6/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lähtisi.

Vierailija
7/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulle näin pari kertaa käynyt. Tarkoitus oli yhden illan juttu, mutta kun toinen sitten tahtoi tavata uudestaankin, niin tartuin tilaisuuteen, kun oli kuitenkin ihan mukava tyttö/nainen, ja ei välttämättä mitään "parempaakaan" olisi tarjolla pitkään aikaan. Alusta asti tiesin, että en minä esim. naimisiin sen kanssa halua, mutta hengailen sen aikaa kun huvittaa. Kerran tällaisessa hengailussa meni nuorena 4 vuotta, sitä vaan jotenkin kiintyi toiseen vähitellen, vaikka samalla tiesi että tämä ei ole se oikea. Kyllähän siitä on vähän paska omatunto, että tuhlasin hänen elämästä vuosia, kun ei ollut munaa sanoa suoraan, että tämä ei nyt ole mitään seurustelua josta voisi tulla kihlat, avioliitto ja perhe, ja että jos ne on sun haaveissa sun pitäisi etsiä joku toinen.

Älä huoli. Eiköhän suurin osa suhteista ole tuollaisia. Jompikumpi siinä ns tyytyy ja kattelee parempaa. 

Vierailija
8/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan lähde kenen hyvänsä messiin .

Vierailija
9/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei susi ruma lähtisin, aina voi vaihtaa parempaan sitten kun löytyy. Parempi odottaa kyytiä katoksen alla kuin sateessa ikäänkuin.

Vierailija
10/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole helppo - ihan älytön ajatuskin, että kaikki viehättäisivät. Enkä tod. tarkoita ulkonäköä.

Vierailija
11/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja ensin pitäisi tustustua ennenkuin lähtee yhtään mihinkään.

Vierailija
12/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin eka että ei oo mikään murhaaja tai vauva-ansoittaja

Vierailija
13/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävis murhaajakin jos ensin antaa pilua.

Vierailija
14/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reikä se on rotallakin. 

Käsittämätöntä jos joku oikeasti lähtee jonkun miehenhakkaajanarkomaanin matkaan.

Vierailija
15/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Eiköhän suurin osa suhteista ole tuollaisia. Jompikumpi siinä ns tyytyy ja kattelee parem

Ei ole suurin osa suhteista noin paskoja.

Vierailija
16/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävis murhaajakin jos ensin antaa pilua.

Haethan apua itsetuhoisuuteen? Esim. Mieli ry:n kriisipuhelin 

Vierailija
17/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaan. Olen nirsohko. Onneksi myös ajattelen suurimman osan ajastani yläpäällä.

18/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Olisi ollut tilaisuuksia joten on tullut tämä valintatilanne testattua omalla kohdalla ihan käytännössäkin.

M59+

Vierailija
19/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on varmaan muitakin tyhmiä kysymyksiä?

Vierailija
20/33 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloituksessa mainittu väite on mielestäni vaan naisten veruke sille että saa olla passiivinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi