Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (17238)

Vierailija
17181/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä miehenä tee aloitteita. Kaikki kiinnostuneet naiset eivät tee aloitetta, mutta moni tekee. Toisinaan myös minulle, ja näiltä saan sen, mitä tällä haavaa tarvitsen. Lakkasin välittömästi tekemästä niitä itse, kun kuulin ensimmäisen kerran sen olevan osalle ihan vaatimus. Koska se ärsyttää ja koska voin. Joskus, kunhan on mahdollisuus vakavaan suhteeseen, voin toki aloitteen sopivalle naiselle tehdä, mutta taatusti sellainen ei ole sopiva, jolla on tyhmiä keloja aloitteista.

Enkä mä naisena. Sehän olisi jo "luonnonlakien" vastaista😂

Sinnikkäästi olet vuosikausia jaksanut aloitteista pakottaa. Pakkomielteistä, sanoisi joku. Vaikutusta ei ole ollut selvästikään, edes sinulle henkilökohtaisella tasolla.

Luonnonlait ovat sellaisia, että uros yleensä kyntää kaikki reviirin naaraat ja poistuu kuvioista sen jälkeen. Monesti tappaa olemassa olevat pennut. Ja ottaa muutenkin vahvempana sen, mitä haluaa. Ihmisinä olemme toki monessa asiassa nousseet vaistojemme yläpuolelle, mutta näköjään on olemassa kaltaisiasi kaipaamassa siihen maailmaan.

Kerrotko mikä eläinlaji sulla on mielessä, kun kirjoittelet näitä luonnonlakeja? Hyvin harva nimittäin toimii kuvailemallasi tavalla. En keksi ensimmäistäkään.

Sivusta vastaan, että ainakin karhut ja isot kissapedot tappavat toisten urosten pentuja päästäkseen parittelemaan emon kanssa. Sitten reviiriä pitää todella iso osa lajeista, eikä urokset juuri koskaan osallistu jälkeläisten hoitoon. Hyvin normaalia eläinmaailmassa. 

Mitkä näistä poistuvat kuvioista parittelun jälkeen mielestäsi? Isot kissapedot eivät todellakaan tapa pentuja.

Leijonat yrittää tappaa, muista kissoista en tiedä, leijonathan on harvoja kissapetoja, jotka elää laumoissa.

Eivät yritä tappaa pentuja, eivät kykene tekemään eroa omien ja muiden välille. Ja kuten itsekin sanoit, eivät tosiaan poistu kuvioista mihinkään.

Eli edelleenkin aloittajan luonnonlait on ihan hatusta temmattuja, tuollaisia eläinlajeja ei ole.

Tutustu luontoon. Yllätyt. 

Mulla on useampi eläinalan koulutus ja työskentelen eläinten parissa. Kerro yksikin eläinlaji, joka käyttäytyy aloittajan väitteen lailla. Tuon kun hänen mukaansa piti olla luonnonlaki ja koskea kaikkia uroksia, mutta itse tosiaan en keksi oikein yhtäkään lajia noilla kriteereillä.

Poistatitko tekoälyvastauksen? Sinulle kerrottiin jo, kuinka esimerkiksi isot kissapedot ja karhut voivat tappaa pentuja päästäkseen parittelemaan emon kanssa. Kaikista uroksista ei missään ole puhuttu. Selvästi et tunne luontoa ollenkaan. Pääset alkuun katsomalla Avarat luonnot yms luonto-ohjelmat, joissa yllä mainittuja tilanteita tapahtuu toisinaan. Ja ennen kaikkea, painu v*ttuun jankkaamasta täältä, löydät aiheesta tietoa ihan googlen avulla.

Pyysin tieteellisiä lähteitä näille, tekoäly koostaa juttunsa ties mistä legendoista.

Edellä viitsttiin aika reippaasti kaikkiin uroksiin luonnonlakina, että ne siittävät ja tappavat ja häipyvät. Keksit yhden eläinlajin, joka tekoälyn mukaan tekee yhden noista asioista.

Ehkä sun kannattaisi katsoa se Avara luonto.

Vierailija
17182/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joitakin haukutaan Urpoiksi.Urpo on hyvä miehen nimi.

Se tarkoittaa typerystä, urpot urputtavat ja itkeä pillittävät puhuessaan.

Olihan uutisankkurikin Urpo ja minusta oli oikein pätevä työssään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17183/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, urosleijonat tappavat pentuja. Tämä on luonnollinen, joskin raaka osa leijonien käyttäytymistä.

Tässä keskeiset syyt ja tilanteet:

Valtakauden vaihto: Kun uusi uros tai urosliitto valloittaa uuden lauman ja ajaa aiemmat urokset pois, ne tappavat usein laumassa olevat pennut.

Lisääntymisen edistäminen: Tappamalla muiden urosten jälkeläiset naaraat tulevat nopeammin kiimaisiksi, jolloin uusi uros pääsee parittelemaan ja varmistamaan omien geeniensä jatkumisen.

Vain "vieraat" pennut: Urokset tappavat yleensä vain pentuja, joiden ne tietävät olevan muiden urosten jälkeläisiä. 

Vaikka käyttäytyminen on julmaa, se on evolutiivinen strategia, jolla varmistetaan uuden johtajauroksen jälkeläisten selviytyminen.

Terv. AI by google

Lähde? Siis tieteellinen tutkimus tai jokin. Tekoälykooste ei kelpaa, se voi keräillä ties mistä legendoista näitä juttujaan.

Toisekseen, löysit YHDEN uroksen, joka sekään ei häivy kuvioista eli täytä ehtoja. Mites kun piti olla luonnonlaki ja koskea tyyliin kaikkia uroksia?? 

Painu jo v*ttuun jankkaamasta, olet väärässä. Lisäksi selvästi jokin narsisti, kun et osaa myöntää olevasi väärässä. Minäkin olen katsonut luonto-ohjelmia, joissa naaraat ovat vieneet poikasiaan piiloon, ettei urokset tapa niitä. Perustietoa.

Vierailija
17184/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä miehenä tee aloitteita. Kaikki kiinnostuneet naiset eivät tee aloitetta, mutta moni tekee. Toisinaan myös minulle, ja näiltä saan sen, mitä tällä haavaa tarvitsen. Lakkasin välittömästi tekemästä niitä itse, kun kuulin ensimmäisen kerran sen olevan osalle ihan vaatimus. Koska se ärsyttää ja koska voin. Joskus, kunhan on mahdollisuus vakavaan suhteeseen, voin toki aloitteen sopivalle naiselle tehdä, mutta taatusti sellainen ei ole sopiva, jolla on tyhmiä keloja aloitteista.

Sinnikkäästi olet vuosikausia jaksanut aloitteista pakottaa. Pakkomielteistä, sanoisi joku. Vaikutusta ei ole ollut selvästikään, edes sinulle henkilökohtaisella tasolla.

Luonnonlait ovat sellaisia, että uros yleensä kyntää kaikki reviirin naaraat ja poistuu kuvioista sen jälkeen. Monesti tappaa olemassa olevat pennut. Ja ottaa muutenkin vahvempana sen, mitä haluaa. Ihmisinä olemme toki monessa asiassa nousseet vaistojemme yläpuolelle, mutta näköjään on olemassa kaltaisiasi kaipaamassa siihen maailmaan.

Kerrotko mikä eläinlaji sulla on mielessä, kun kirjoittelet näitä luonnonlakeja? Hyvin harva nimittäin toimii kuvailemallasi tavalla. En keksi ensimmäistäkään.

Sivusta vastaan, että ainakin karhut ja isot kissapedot tappavat toisten urosten pentuja päästäkseen parittelemaan emon kanssa. Sitten reviiriä pitää todella iso osa lajeista, eikä urokset juuri koskaan osallistu jälkeläisten hoitoon. Hyvin normaalia eläinmaailmassa. 

Mitkä näistä poistuvat kuvioista parittelun jälkeen mielestäsi? Isot kissapedot eivät todellakaan tapa pentuja.

Isot kissapedot? Leijonat(uros) kyllä tappavat pentuja, niin omiaan kuin toisenkin klaanin. Naaraat myös osallistuu tuohon toisen klaanin pentujen tappamis rutiiniin. Missä pilvilinnoissa elät! Sivusta

Vierailija
17185/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnesta raukeana, n/m :)

Vierailija
17186/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijonat yrittää tappaa, muista kissoista en tiedä, leijonathan on harvoja kissapetoja, jotka elää laumoissa.

Eivät yritä tappaa pentuja, eivät kykene tekemään eroa omien ja muiden välille. Ja kuten itsekin sanoit, eivät tosiaan poistu kuvioista mihinkään.

Eli edelleenkin aloittajan luonnonlait on ihan hatusta temmattuja, tuollaisia eläinlajeja ei ole.

Tutustu luontoon. Yllätyt. 

Mulla on useampi eläinalan koulutus ja työskentelen eläinten parissa. Kerro yksikin eläinlaji, joka käyttäytyy aloittajan väitteen lailla. Tuon kun hänen mukaansa piti olla luonnonlaki ja koskea kaikkia uroksia, mutta itse tosiaan en keksi oikein yhtäkään lajia noilla kriteereillä.

Poistatitko tekoälyvastauksen? Sinulle kerrottiin jo, kuinka esimerkiksi isot kissapedot ja karhut voivat tappaa pentuja päästäkseen parittelemaan emon kanssa. Kaikista uroksista ei missään ole puhuttu. Selvästi et tunne luontoa ollenkaan. Pääset alkuun katsomalla Avarat luonnot yms luonto-ohjelmat, joissa yllä mainittuja tilanteita tapahtuu toisinaan. Ja ennen kaikkea, painu v*ttuun jankkaamasta täältä, löydät aiheesta tietoa ihan googlen avulla.

Pyysin tieteellisiä lähteitä näille, tekoäly koostaa juttunsa ties mistä legendoista.

Edellä viitsttiin aika reippaasti kaikkiin uroksiin luonnonlakina, että ne siittävät ja tappavat ja häipyvät. Keksit yhden eläinlajin, joka tekoälyn mukaan tekee yhden noista asioista.

Ehkä sun kannattaisi katsoa se Avara luonto.

Oletko jokin vammainen autisti? Minä en ole ap, mutta silti ymmärrän hänen tekstinsä, eikä siellä esitetty tuollaisia väitteitä. Painu nyt jo v*ttuun täältä narsisti.

Vierailija
17187/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän mahtaa huominen tuoda tullessaan, mikäli sellaisen saamme?

💩

Vierailija
17188/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään outoa lähestyä tuntematonta ja kohteliaasti ilmaista kiinnostusta. Junttia jos ei osaa suhtautua normaalilla tavalla.

Anna sen nyt sentään syödä rauhassa 😅

Varmasti voi vastailla kysymyksiin jos voi kuvata videota someen. Mutta niin, mieshän se aina on väärässä. Sama missä tai miten lähestyy, se on väärin tai väärä paikka, jos nainen niin päättää.. mutta lähestykää niitä naisia miehet, ette voi kun voittaa!! 

Siis jos ihminen syö ja on samalla keskittynyt someensa, niin selkeästi ei ole hyvä hetki mennä kyllä häiritsemään. Pikkasen tilannetajua nyt. 

Hänen kohdallaan mikään hetki ei olisi ollut hyvä mennä häiritsemään, sama vaikka olisi kädet reisillä tuijottanut tyhjyyteen, ja se miehen pitäisi telepaattisesti tietää. Sehän siinä on ongelma. 

Eihän tuossa ole mitään ongelmaa, ihan ilman telepatiaa tajuaa kyllä, että jos henkilö syö ja somettaa, se ei ole avoin lähestymiselle. 

Tai liikkuu yksin, on ryhmässä, salilla, töissä, harrastuksen parissa, kirjastossa, kaupassa, lenkillä, bussissa, bussipysäkillä. :P

Tämä. Tuolla olisi tismalleen sama argumentti, ihan sama mitä nainen olisi ollut tekemässä. 

Jos nainen on keskittynyt tekemään jotakin, se ei ole avoin lähestymiselle. Ei kukaan halua tulla härityksi syödessä tai lukiessa, ihme esimerkkejä.

Vierailija
17189/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot kissapedot? Leijonat(uros) kyllä tappavat pentuja, niin omiaan kuin toisenkin klaanin. Naaraat myös osallistuu tuohon toisen klaanin pentujen tappamis rutiiniin. Missä pilvilinnoissa elät! Sivusta

Avara luonto

Lauantaisin 18.45 

Yle TV1

Vierailija
17190/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat rukkaset 

Vierailija
17191/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen, kuinka olisit selälläsi. Hyväksyvä katseesi rohkaisisi toimimaan, kun alkaisin hilata pikkareitasi jaloistasi. Hymysi valloittaisi, ellet olisi sitä jo tehnyt. Se olisi hieman ahnas ja viekas, ihan kuin tietäisit jo mitä tuleman pitää, ja niinpähän tiedätkin! Tuota pikaa tunnet poskeni sisäreisissäsi ja paljon muuta niiden saumassa. Hukkuisimme nautinnon kosteaan huomaan yhdessä.

Teet olemisen sietämättömäksi.

Vierailija
17192/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetusti "parantajissa" ja vastaavissa on runsaasti narsisteja. Ei olla muussa pärjätty niin sitten haetaan sitä erityisyyttä ja ylivertaisuutta jostain huuhaasta ja valitettavasti jotkut ihmiset uskovat tuohon. Maailma tarvitsee enemmän James Randin tyyppisiä ihmisiä. 

Vierailija
17193/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu teidän Avara luonto -vääntöjä.

Vierailija
17194/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä, mua saa häiritä sekä syödessä että lukiessa, jos tekee sen sivistyneesti ja asiallisesti.

Vierailija
17195/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttu teidän Avara luonto -vääntöjä.

Vessassa saa väännettyä autenttista avara luonto-kontenttia.

Vierailija
17196/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä, mua saa häiritä sekä syödessä että lukiessa, jos tekee sen sivistyneesti ja asiallisesti.

Sanoo hän suu täynnä pullaa.

Vierailija
17197/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetusti "parantajissa" ja vastaavissa on runsaasti narsisteja. Ei olla muussa pärjätty niin sitten haetaan sitä erityisyyttä ja ylivertaisuutta jostain huuhaasta ja valitettavasti jotkut ihmiset uskovat tuohon. Maailma tarvitsee enemmän James Randin tyyppisiä ihmisiä. 

On niitäkin, joilla on aidosti parantamisen kyky.

Vierailija
17198/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltaa! Palataan ketjun aiheeseen tai vaihtoehtoisesti laitamme ketjun lukkoon. T: modetiimi

Vierailija
17199/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää riidelkö. Kaikki miesurokset ovat leijonia tottakai. Ihan kuten villit rottahamsterit. Pentuja ei silti saa vahingoittaa.

Vierailija
17200/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat rukkaset 

Pistä ens jouluks pukinkonttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme