Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (17238)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa! Palataan ketjun aiheeseen tai vaihtoehtoisesti laitamme ketjun lukkoon. T: modetiimi
Sulkekaa koko sivusto mielummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetusti "parantajissa" ja vastaavissa on runsaasti narsisteja. Ei olla muussa pärjätty niin sitten haetaan sitä erityisyyttä ja ylivertaisuutta jostain huuhaasta ja valitettavasti jotkut ihmiset uskovat tuohon. Maailma tarvitsee enemmän James Randin tyyppisiä ihmisiä.
On niitäkin, joilla on aidosti parantamisen kyky.
Ei todistetusti, mutta saahan sitä uskoa jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa! Palataan ketjun aiheeseen tai vaihtoehtoisesti laitamme ketjun lukkoon. T: modetiimi
Sulkekaa koko sivusto mielummin.
Mitä voimakkaimmin kannatetaan sivusta. Koko paska säppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä miehenä tee aloitteita. Kaikki kiinnostuneet naiset eivät tee aloitetta, mutta moni tekee. Toisinaan myös minulle, ja näiltä saan sen, mitä tällä haavaa tarvitsen. Lakkasin välittömästi tekemästä niitä itse, kun kuulin ensimmäisen kerran sen olevan osalle ihan vaatimus. Koska se ärsyttää ja koska voin. Joskus, kunhan on mahdollisuus vakavaan suhteeseen, voin toki aloitteen sopivalle naiselle tehdä, mutta taatusti sellainen ei ole sopiva, jolla on tyhmiä keloja aloitteista.
Enkä mä naisena. Sehän olisi jo "luonnonlakien" vastaista😂
Sinnikkäästi olet vuosikausia jaksanut aloitteista pakottaa. Pakkomielteistä, sanoisi joku. Vaikutusta ei ole ollut selvästikään, edes sinulle henkilökohtaisella tasolla.
Luonnonlait ovat sellaisia, että uros yleensä kyntää kaikki reviirin naaraat ja poistuu kuvioista sen jälkeen. Monesti tappaa olemassa olevat pennut. Ja ottaa muutenkin vahvempana sen, mitä haluaa. Ihmisinä olemme toki monessa asiassa nousseet vaistojemme yläpuolelle, mutta näköjään on olemassa kaltaisiasi kaipaamassa siihen maailmaan.
Kerrotko mikä eläinlaji sulla on mielessä, kun kirjoittelet näitä luonnonlakeja? Hyvin harva nimittäin toimii kuvailemallasi tavalla. En keksi ensimmäistäkään.
Sivusta vastaan, että ainakin karhut ja isot kissapedot tappavat toisten urosten pentuja päästäkseen parittelemaan emon kanssa. Sitten reviiriä pitää todella iso osa lajeista, eikä urokset juuri koskaan osallistu jälkeläisten hoitoon. Hyvin normaalia eläinmaailmassa.
Mitkä näistä poistuvat kuvioista parittelun jälkeen mielestäsi? Isot kissapedot eivät todellakaan tapa pentuja.
Leijonat yrittää tappaa, muista kissoista en tiedä, leijonathan on harvoja kissapetoja, jotka elää laumoissa.
Eivät yritä tappaa pentuja, eivät kykene tekemään eroa omien ja muiden välille. Ja kuten itsekin sanoit, eivät tosiaan poistu kuvioista mihinkään.
Eli edelleenkin aloittajan luonnonlait on ihan hatusta temmattuja, tuollaisia eläinlajeja ei ole.
Tutustu luontoon. Yllätyt.
Mulla on useampi eläinalan koulutus ja työskentelen eläinten parissa. Kerro yksikin eläinlaji, joka käyttäytyy aloittajan väitteen lailla. Tuon kun hänen mukaansa piti olla luonnonlaki ja koskea kaikkia uroksia, mutta itse tosiaan en keksi oikein yhtäkään lajia noilla kriteereillä.
Poistatitko tekoälyvastauksen? Sinulle kerrottiin jo, kuinka esimerkiksi isot kissapedot ja karhut voivat tappaa pentuja päästäkseen parittelemaan emon kanssa. Kaikista uroksista ei missään ole puhuttu. Selvästi et tunne luontoa ollenkaan. Pääset alkuun katsomalla Avarat luonnot yms luonto-ohjelmat, joissa yllä mainittuja tilanteita tapahtuu toisinaan. Ja ennen kaikkea, painu v*ttuun jankkaamasta täältä, löydät aiheesta tietoa ihan googlen avulla.
Pyysin tieteellisiä lähteitä näille, tekoäly koostaa juttunsa ties mistä legendoista.
Edellä viitsttiin aika reippaasti kaikkiin uroksiin luonnonlakina, että ne siittävät ja tappavat ja häipyvät. Keksit yhden eläinlajin, joka tekoälyn mukaan tekee yhden noista asioista.
Ehkä sun kannattaisi katsoa se Avara luonto.
Oletko jokin vammainen autisti? Minä en ole ap, mutta silti ymmärrän hänen tekstinsä, eikä siellä esitetty tuollaisia väitteitä. Painu nyt jo v*ttuun täältä narsisti.
Tässä sulle siis uusintana, kun meni ohi:
Luonnonlait ovat sellaisia, että uros yleensä kyntää kaikki reviirin naaraat ja poistuu kuvioista sen jälkeen. Monesti tappaa olemassa olevat pennut. Ja ottaa muutenkin vahvempana sen, mitä haluaa. Ihmisinä olemme toki monessa asiassa nousseet vaistojemme yläpuolelle, mutta näköjään on olemassa kaltaisiasi kaipaamassa siihen maailmaan.
Olit taas mukana tämän päivän jutuissa, ainahan sinä, jossain taka-alalla. Mahdankohan minä olla sinulle jotain samaa. Mitä parhaimmat unet sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä, mua saa häiritä sekä syödessä että lukiessa, jos tekee sen sivistyneesti ja asiallisesti.
Sanoo hän suu täynnä pullaa.
Pulla on hyvää.
Ei siis vastausta aarrearkkukysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään outoa lähestyä tuntematonta ja kohteliaasti ilmaista kiinnostusta. Junttia jos ei osaa suhtautua normaalilla tavalla.
Anna sen nyt sentään syödä rauhassa 😅
Varmasti voi vastailla kysymyksiin jos voi kuvata videota someen. Mutta niin, mieshän se aina on väärässä. Sama missä tai miten lähestyy, se on väärin tai väärä paikka, jos nainen niin päättää.. mutta lähestykää niitä naisia miehet, ette voi kun voittaa!!
Siis jos ihminen syö ja on samalla keskittynyt someensa, niin selkeästi ei ole hyvä hetki mennä kyllä häiritsemään. Pikkasen tilannetajua nyt.
Hänen kohdallaan mikään hetki ei olisi ollut hyvä mennä häiritsemään, sama vaikka olisi kädet reisillä tuijottanut tyhjyyteen, ja se miehen pitäisi telepaattisesti tietää. Sehän siinä on ongelma.
Eihän tuossa ole mitään ongelmaa, ihan ilman telepatiaa tajuaa kyllä, että jos henkilö syö ja somettaa, se ei ole avoin lähestymiselle.
Tai liikkuu yksin, on ryhmässä, salilla, töissä, harrastuksen parissa, kirjastossa, kaupassa, lenkillä, bussissa, bussipysäkillä. :P
Tämä. Tuolla olisi tismalleen sama argumentti, ihan sama mitä nainen olisi ollut tekemässä.
Jos nainen on keskittynyt tekemään jotakin, se ei ole avoin lähestymiselle. Ei kukaan halua tulla härityksi syödessä tai lukiessa, ihme esimerkkejä.
Samaa hoetaan (ja toiset ovat autisteja?) mutta esimerkki puuttuu edelleen. :0
Vierailija kirjoitti:
Turhuuksien turhuus.
Lopettakaa jonninjoutava lätinä, kaivattu säkin voisit mulle laittaa suoraan viestiä etkä täällä lätistä turhuuksia.
Minä vai toi toinen? Vai toi kolmas? Vai joku leijona tai rotta?
Vierailija kirjoitti:
Turhuuksien turhuus.
Lopettakaa jonninjoutava lätinä, kaivattu säkin voisit mulle laittaa suoraan viestiä etkä täällä lätistä turhuuksia.
Kyllä laitankin, kunhan yksi juttu selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetusti "parantajissa" ja vastaavissa on runsaasti narsisteja. Ei olla muussa pärjätty niin sitten haetaan sitä erityisyyttä ja ylivertaisuutta jostain huuhaasta ja valitettavasti jotkut ihmiset uskovat tuohon. Maailma tarvitsee enemmän James Randin tyyppisiä ihmisiä.
James Randilla oli vuosikymmenten ajan miljoonan dollarin palkinto hänelle, joka pystyy todistamaan jotain yliluonnollista hallituissa olosuhteissa. Kukaan ei lunastanut palkintoa, vaikka monet pseudotieteilijät yrittivät. Muistaakseni tuo haaste alkoi jo vuonna 1964, joskin pienemmällä palkintosummalla.
Oumaigaad! Ihan oikea miltsi.. xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhuuksien turhuus.
Kyllä laitankin, kunhan yksi juttu selviää.
Mikä juttu?👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä, mua saa häiritä sekä syödessä että lukiessa, jos tekee sen sivistyneesti ja asiallisesti.
Sanoo hän suu täynnä pullaa.
Pulla on hyvää.
Tietysti, jos sitä on suu täynnä.
Seuraa tekee kaltaisekseen. Missä tavata vertaisiaan ihmisiä? Olen huomannut, että joudun liian usein nykyisissä yhteisöissäni joko ilmaiseksi terapeutiksi tai kasvatustieteiden maisteriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen, kuinka olisit selälläsi. Hyväksyvä katseesi rohkaisisi toimimaan, kun alkaisin hilata pikkareitasi jaloistasi. Hymysi valloittaisi, ellet olisi sitä jo tehnyt. Se olisi hieman ahnas ja viekas, ihan kuin tietäisit jo mitä tuleman pitää, ja niinpähän tiedätkin! Tuota pikaa tunnet poskeni sisäreisissäsi ja paljon muuta niiden saumassa. Hukkuisimme nautinnon kosteaan huomaan yhdessä.
Teet olemisen sietämättömäksi.
Se on dandere :D
Vierailija kirjoitti:
Vastasin kierrellen ja kaarrellen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
James Randilla oli vuosikymmenten ajan miljoonan dollarin palkinto hänelle, joka pystyy todistamaan jotain yliluonnollista hallituissa olosuhteissa. Kukaan ei lunastanut palkintoa, vaikka monet pseudotieteilijät yrittivät. Muistaakseni tuo haaste alkoi jo vuonna 1964, joskin pienemmällä palkintosummalla.
En ole koskaan kuullut koko hepusta ja epäilen ettei ole kaikki muutkaan ihmiset. Suomessakin on tunnettuja kansanparantajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin kierrellen ja kaarrellen...
Vastaahan suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä miehenä tee aloitteita. Kaikki kiinnostuneet naiset eivät tee aloitetta, mutta moni tekee. Toisinaan myös minulle, ja näiltä saan sen, mitä tällä haavaa tarvitsen. Lakkasin välittömästi tekemästä niitä itse, kun kuulin ensimmäisen kerran sen olevan osalle ihan vaatimus. Koska se ärsyttää ja koska voin. Joskus, kunhan on mahdollisuus vakavaan suhteeseen, voin toki aloitteen sopivalle naiselle tehdä, mutta taatusti sellainen ei ole sopiva, jolla on tyhmiä keloja aloitteista.
Enkä mä naisena. Sehän olisi jo "luonnonlakien" vastaista😂
Sinnikkäästi olet vuosikausia jaksanut aloitteista pakottaa. Pakkomielteistä, sanoisi joku. Vaikutusta ei ole ollut selvästikään, edes sinulle henkilökohtaisella tasolla.
Kerrotko mikä eläinlaji sulla on mielessä, kun kirjoittelet näitä luonnonlakeja? Hyvin harva nimittäin toimii kuvailemallasi tavalla. En keksi ensimmäistäkään.
Sivusta vastaan, että ainakin karhut ja isot kissapedot tappavat toisten urosten pentuja päästäkseen parittelemaan emon kanssa. Sitten reviiriä pitää todella iso osa lajeista, eikä urokset juuri koskaan osallistu jälkeläisten hoitoon. Hyvin normaalia eläinmaailmassa.
Mitkä näistä poistuvat kuvioista parittelun jälkeen mielestäsi? Isot kissapedot eivät todellakaan tapa pentuja.
Leijonat yrittää tappaa, muista kissoista en tiedä, leijonathan on harvoja kissapetoja, jotka elää laumoissa.
Eivät yritä tappaa pentuja, eivät kykene tekemään eroa omien ja muiden välille. Ja kuten itsekin sanoit, eivät tosiaan poistu kuvioista mihinkään.
Eli edelleenkin aloittajan luonnonlait on ihan hatusta temmattuja, tuollaisia eläinlajeja ei ole.
On olemassa tuhansia luontodokumentteja, joissa nämä kuvataan yksityiskohtaisesti. Urosleijona on naaraan perässä jolla on pentuja, ja yrittää tappaa pennut, jotta voi paritella naaraan kanssa. Yhdessäkin dokumentissa, naaras piilotti pennut, paritteli, ja huijas näin uroksen hyväksymään pennut ominaan. Urokset myös saattavat yrittää tappaa omat pentunsa (kuten myös lauman sisarukset) jos naaras vie ne liian aikaisin näytille laumaan. Leijonat tappavat reviirilleen tulevan toisen lauman pennut järjestään säälimättä, jos pennut ei takaa ajossa pois reviiriltä ehdi mukaan tai eksyy laumastaan. Kyse on verilinjan jatkamisrsta, voitosta. Mene youtubeen ja afrikkaan sitä touhua katsomaan ja tule sit sössöttämään noita ei tapa juttujas. Sivusta
Eli eivät tee eroa omien ja muiden välille, kuten kirjoitinkin.
Edelleen on siis yksi eläinlaji mahdollisesti täyttänyt yhden kohdan edellisen listasta. Se ei tee käytöksestä yleistä luonnonlakia joka koskee kaikkia uroksia paitsi ihmistä :D
Vastaa siis kysymykseeni: mikä eläinlaji käyttäytyy kuten väitetty?
On olemassa tuhansia luontodokumentteja, joissa nämä kuvataan yksityiskohtaisesti. Urosleijona on naaraan perässä jolla on pentuja, ja yrittää tappaa pennut, jotta voi paritella naaraan kanssa. Yhdessäkin dokumentissa, naaras piilotti pennut, paritteli, ja huijas näin uroksen hyväksymään pennut ominaan. Urokset myös saattavat yrittää tappaa omat pentunsa (kuten myös lauman sisarukset) jos naaras vie ne liian aikaisin näytille laumaan. Leijonat tappavat reviirilleen tulevan toisen lauman pennut järjestään säälimättä, jos pennut ei takaa ajossa pois reviiriltä ehdi mukaan tai eksyy laumastaan. Kyse on verilinjan jatkamisrsta, voitosta. Mene youtubeen ja afrikkaan sitä touhua katsomaan ja tule sit sössöttämään noita ei tapa juttujas. Sivusta