Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (1817)
Hyvää yötä ja unta sinne etäälle Kaivatulle miehelle x x.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin sinuun. Olen pahoillani, että vellon edelleen tässä tunteessa. Kun näen sinut, häikäiset ja näkisin sinut omanani. Anteeksi!
Samoin se taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sanoisit jalkovälistäni?
En valittaisi, päinvastoin.🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sanoisit jalkovälistäni?
Mmmmmhhh mphhh aaahhhhhh mfffhhhppphppp huhh mmmmmmhhh
🥵
G: Kaipaukseni on
👍🏽 totista totta
👎🏽 kepeää kaipailua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen, et mä oon kaipaamalleni pettymys.
Minkä takia? Miksi olisit? Minä en usko, etteikö hän tykkäisi persoonastani, mutta en ole varma, mitä hän ajattelisi kehostani.
Mulla on tullut ajatus, ettei hän pidä mun jutuistani. En tiedä onko se vaan mun päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnnän sua pois koska epäilen vedätätkö mua.
Tämä täytyy hyväksyä.
Miksi olisin käyttänyt viimeisenkin rohkeuden rippeen vain siihen että saisin sua vedättää? Empaattiset ihmiset eivät tykkää kieroilusta
Älä kysy vaan vastaa suoraan rehellisesti miten asiat ovat. Se useasti helpottaa. Toki kysymyksiä ja jopa niihin vastauksia voi antaa lisänä jos innostuu puhumaan. Suositukseni on että mitä vaikeampi ja kovapäisempi ihminen on, sitä suorempi kannattaa olla. Hempeilyt sikseen kunnes tilanne raukeaa ja rentoutuu.
En todellakaan vedätä kaivattuani. Takana on niin vaikea taival että ainoa mitä tekisin juoksisin syliin enkä ikinä päästäisi irti. Mutta hän ei ole vielä antanut mahdollisuutta vaikka olen yrittänyt.
Taisin paljastaa tänään liikaa. Oletko järkyttynyt?
Kaipa se sit on ihan normaalia, kun ite toivoo siitä suhteesta niin paljon ja jos se toinen enempi himmailee, niin itse sit ylitulkitsee, ettei sitä toista varmaan kiinnostakaan, ettei tulisi haavoitetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia? Miksi olisit? Minä en usko, etteikö hän tykkäisi persoonastani, mutta en ole varma, mitä hän ajattelisi kehostani.
Mulla on tullut ajatus, ettei hän pidä mun jutuistani. En tiedä onko se vaan mun päässä.
Asioista, joista tykkäät jutella vai mistä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä vai irl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä vai irl?
Jossain jossa ihmiset tietävät toistensa henkilöllisyydet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asioista, joista tykkäät jutella vai mistä?
Niin tai asioista, joista mä kirjoitan. On sellanen tunne, jota ei ollut ennen. Tai aiemmin tuntui, että hän ilahtui mun yhteydenotosta, nykyisin ei tunnu siltä, vaan tuntuu, et hän on neutraali tai ehkä jopa kiusaantuu.
Vierailija kirjoitti:
en hätkähdä ihan pienestä
Vierailija kirjoitti:
En. Ihan odotettavissa.