Kuinka usein tulli vastassa
Helsinki-Vantaalla heti lentokoneesta saapuvia? Tänään tultiin Tukholmasta ja vastassa oli kymmenkunta tullin äijää ja huumekoira.
Kommentit (10)
Kunnollisia ovat, nuo tullimiehet.
Ai kun tulet lennolta putkesta sisälle terminaaliin? Ei meitä ainakaan aikaisemmin ole ollut.
Just viimeksi kun odottelimme laukkua hihnalta, tullimies ja -nainen ja -koira kävelivät siinä edestaikaisin edessämme ja joukossamme. Lento oli Frankfurt-Hki eli EU:n sisäinen, mutta kai heillä oli syynsä.
Kyllä ne rekistereistä ja matkustajaluetteloista näkevät koska narkit ja rikolliset ovat tulossa ja osaavat olla vastassa. Sitten tutkitaan peräaukot ja pimpsukat.
Olen sen näköinen että minut otetaan sivuun usein.
Vierailija kirjoitti:
Ai kun tulet lennolta putkesta sisälle terminaaliin? Ei meitä ainakaan aikaisemmin ole ollut.
Et ilmeisesti matkusta kovinkaan usein.
Jostain syystä tullin koirien kuono on aina kiinni joko mun laukussa tai perseessä vaikkei koskaan ole ollut kuin korkeintaan ylimääräinen viinapullo. Näytän liettualaiselta maantierosvolta mikä myöskin herättää aina viranomaisten mielenkiinnon.
Pari kertaa lentokoneessa olleena olen näyttänyt humalaiselta matkaoppaalta enkä silti ole joutunut mitenkään pahoihin vaikeuksiin.
Eikä mua vielä kolme vuotta sitten olisi saanut lentokoneeseen kirveelläkään mutta niin sitä mieli muuttuu enkä kadu.
Vierailija kirjoitti:
Kunnollisia ovat, nuo tullimiehet.
Ja tahtovat nurkumatta passia.
Onhan siellä Tulli vastassa 24/7.