Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (12068)

Vierailija
11681/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi syyttää ulkopuolista henkilöä siitä mitä omassa perheessä sisäisesti tapahtuu? Ei ymmärä.

Vierailija
11682/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun keskityt itseesi, sinä kasvat.

🤍🤍🤍🤍🤍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11683/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun sielussasi, myrskyn keskellä, on jotain. ⁿⁿ

Vierailija
11684/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni, voisit pitää mut kurissa.

Aikuinen ihminen vastaa itse itsestään.

Vierailija
11685/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi syyttää ulkopuolista henkilöä siitä mitä omassa perheessä sisäisesti tapahtuu? Ei ymmärä.

Vähäinen on ymmärrys omista tekemisistään.

Vierailija
11686/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä?

Vierailija
11687/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattoisaa iltaa kaivatulleni !

Vierailija
11688/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihme, että rakastaisit minua, sillä olen niin epäihanteellinen ihminen mihinkään vakavaan ja kehittyvään.

#luonnevikainen

#neurodiversiteettionpersoonallisuusperspektiivi

#mantelitumakemankeloi

Kun ei se mee itseäsi koskien mitenkään perille, niin yritän selittää asian etäisemmän esimerkin avulla (sori).

Velipuoleni ei osanut kirjoittaa eikä lukea ja oli aika itsetietoinen asiasta. Kun lähetti mulle viestejä jouduin monesti tavaamaan niitä vaikka kuinka kauan että ymmärsin mitä niissä luki. Ajan kanssa opin kuitenkin ymmärtämään ne, kun ne kirjoitusvirheet ja omakeksityt sanat oli aina samanlaisia. Sanoinkin joskus että toivottavasti et koskaan opi kirjoittamaan kunnolla, kun tulisi ikävä hassuja viestejäsi. Hänen mielestään se oli julmasti sanottu kun olisi vaihtanut monta asiaa nimenomaan kirjoitustaitoon. Päässään oli jokin tavoiteihminen, joka osaa kirjoittaa täydellisesti ja minun päässäni oli hän sellaisena kuin hän oli. Jostain syystä ne on tuollaisia pieniä vinksahtaneisuuksia ihmisissä joita tulee aina ikävä, kun ne on sellaisia että tietää ettei tuu ikinä näkemään samaa. Sama ja vielä tuhansittain enemmän sun pään kanssa! Nyt tajuu tää. Pliis tajua. 

Vierailija
11689/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä?

Jotain kaunista...

Vierailija
11690/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Roosuli! 💓🌸🍣🌸💓 

Sos. täytyy ladata🔋

Vierailija
11691/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo joo äiti 

Vierailija
11692/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai aha. Kyllä mielestäni kukin perheenjäsen vastaa omasta kontribuutiostaan perhe-elämään eikä voi syytellä ulkopuolisia jos itse siinä epäonnistuu omassa roolissaan puolisona , vanhempana tai (aikuisena) lapsena. 

Vierailija
11693/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihme, että rakastaisit minua, sillä olen niin epäihanteellinen ihminen mihinkään vakavaan ja kehittyvään.

#luonnevikainen

#neurodiversiteettionpersoonallisuusperspektiivi

#mantelitumakemankeloi

Kun ei se mee itseäsi koskien mitenkään perille, niin yritän selittää asian etäisemmän esimerkin avulla (sori).

Velipuoleni ei osanut kirjoittaa eikä lukea ja oli aika itsetietoinen asiasta. Kun lähetti mulle viestejä jouduin monesti tavaamaan niitä vaikka kuinka kauan että ymmärsin mitä niissä luki. Ajan kanssa opin kuitenkin ymmärtämään ne, kun ne kirjoitusvirheet ja omakeksityt sanat oli aina samanlaisia. Sanoinkin joskus että toivottavasti et koskaan opi kirjoittamaan kunnolla, kun tulisi ikävä hassuja viestejäsi. Hänen mielestään se oli julmasti sanottu kun olisi vaihtanut monta asiaa nimenomaan kirjoitustaitoon. Päässään oli jokin tavoiteihminen, joka osaa kirjoittaa täydellisesti ja minun päässäni oli hän sellaisena kuin hän oli. Jostain syystä ne on tuollaisia pieniä vinksahtaneisuuksia ihmisissä joita tulee aina ikävä, kun ne on sellaisia että tietää ettei tuu ikinä näkemään samaa. Sama ja vielä tuhansittain enemmän sun pään kanssa! Nyt tajuu tää. Pliis tajua. 

Minä riitän! Sinä riität! Me rakastamme toisiamme 💕

Vierailija
11694/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuvinkki: Liisa Keltikangas-Järvisen tuore kirja "Itsekkyyden aika".

Vierailija
11695/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo joo äiti 

Missä tollanen kommentti edes oli? Sivusta

Vierailija
11696/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monia nykyajan hyveistä pidettiin ennen narsismin tunnuspiirteinä. Kun tavallinen ihminen yrittää pärjätä vallitsevien yltiöyksilöllisyyttä suosivien ihanteiden mukaan, hän alkaa voida huonosti. Suurimpina kärsijöinä ovat nuoret, joiden mielenterveyden haasteet ovat räjähtäneet käsiin. Samaan aikaan julkisen tilan on täyttänyt toistensa päälle huutavien riitapukarien kuoro, mikä on tehnyt yhteistyöstä vaikeaa. Kuinka tässä näin kävi?" Lähde: Wsoy

Vierailija
11697/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai aha. Kyllä mielestäni kukin perheenjäsen vastaa omasta kontribuutiostaan perhe-elämään eikä voi syytellä ulkopuolisia jos itse siinä epäonnistuu omassa roolissaan puolisona , vanhempana tai (aikuisena) lapsena. 

Kuule, vaikka sinun maailmassasi asiat ovat yksinkertaisia, jotkut muut voivat nähdä asiat moniulotteisesti.

Vierailija
11698/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla 

Vierailija
11699/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi esittää kultapojua ja viatonta, mutta se ei poista sitä, että on ollut osallinen.

Vierailija
11700/12068 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukuvinkki: Liisa Keltikangas-Järvisen tuore kirja "Itsekkyyden aika".

Liisa on guru. Kaikki mitä se sanoo on timanttia.