Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (12070)
Tämmöstä tää nyt on. Mutta jos vaihtoehtona olisi, että en tietäisi mitään olemassaolostasi, niin valitsisin tämän kuitenkin.. 💓
Eikä hän ole kyllä antanut mitään syytäkään alkaa ajattelemaan mitään sellaista, että joku muu sopisi tai mitään.
Jos huomaisin, että hän liehittelee ja kentässään hilluu joku nainen ja vieläpä jotenkin päinvastainen piirteiltään kuin minä, niin varmaan aika helposti lähtisin takavasemmalle. Tai no, lähtisin ylipäätään. Mutta jos olisi joku päinvastainen, niin sitten en antaisi enää edes tsäänssiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkona tuoksui keväinen paska.
Juu ei kovin ihana ilma. Haisee paska ja on mutaista.
Jokos pelloille ajetaan lietettä vai mistä johtuu?
Minä ainakin olen luopunut kaivattuhaaveestani. Sydän haluaisi vieläkin, mutta luopuminen on tosiasioihin suopumista. Haaveilla kannattaa, jos haavetta kohti on mahdollista mennä. Kaivattu ei ole antanut siihen mahdollisuutta, joten ei ole enää järkeä haaveksia. Tykkään kyllä edelleen.
On ihme, että rakastaisit minua, sillä olen niin epäihanteellinen ihminen mihinkään vakavaan ja kehittyvään.
#luonnevikainen
#neurodiversiteettionpersoonallisuusperspektiivi
#mantelitumakemankeloi
Vierailija kirjoitti:
On ihme, että rakastaisit minua, sillä olen niin epäihanteellinen ihminen mihinkään vakavaan ja kehittyvään.
#luonnevikainen
#neurodiversiteettionpersoonallisuusperspektiivi
#mantelitumakemankeloi
Dande tarvii tsempparin selvästi. Kannustamaan ovelle kun kakkendeerusta väännetään. Sitten saa jäätelöä.
Ihmiset alitajuisesti kopioivat toisiaan niin kirjoitukset ja tunnisteet myös tarttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rupean sitten passiiviseksi kun et halua yhtään auttaa tätä.
Ei kun haluan että olet aktiivinen rakas.
Haluat että voit kiduttaa mua kun katselet mun pyristelyjä ilman aikomustakaan liikauttaa omaa pyllyä.
Mitä haluat että hän tekee? Itse ainakin tekisin jotain jos vain keksisin miten tai missä tilanteessa voisin lähestyä kaivattuani
Ensinnäkin vois pitää yhteyttä vaikka wa:ssa. Ei ole kovin vaikeaa
Annahan tulla viestiä sitten!
Yksi sielu, yksi persoona, yksi unelma! 💕
Kurjaa kun maailma on tässä tilassa. Olen vähän jumissa nyt. Kaikki inspiraatio ja unelmat tyssäsivät kylmään seinään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset alitajuisesti kopioivat toisiaan niin kirjoitukset ja tunnisteet myös tarttuvat.
En minä ainakaan matki ketään, sehän olisi noloa. Jos haluaa kehittyä niin voi ymmärtää muita ja soveltaa omaan käyttöönkin juttuja. Tulee vähän monipuolisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkona tuoksui keväinen paska.
Juu ei kovin ihana ilma. Haisee paska ja on mutaista.
Jokos pelloille ajetaan lietettä vai mistä johtuu?
koirankakka tuoksuu
Olet edelleen ihan yhtä tilannetajuton kuin silloinkin kun seurusteltiin.
#stoppersoonallisuussyrjinnälle
Kun keskityt itseesi, sinä kasvat.
Vierailija kirjoitti:
Olet edelleen ihan yhtä tilannetajuton kuin silloinkin kun seurusteltiin.
Miehet nyt on tonttuja monessa mielessä.
Metally ill but totally chill.
Onneksi olen henkisesti terve niin saan tuntea rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen luopunut kaivattuhaaveestani. Sydän haluaisi vieläkin, mutta luopuminen on tosiasioihin suopumista. Haaveilla kannattaa, jos haavetta kohti on mahdollista mennä. Kaivattu ei ole antanut siihen mahdollisuutta, joten ei ole enää järkeä haaveksia. Tykkään kyllä edelleen.
Jos tapaisit kaivattusi, luopuisitko sittenkin vai haluatko nähdäkään häntä enää?
Kyllähän me nähdään töissäkin, eikö siellä saa puhuttua viitenä päivänä viikossa?