Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (12068)
🧋 tääl toimii vaa starbucksit 🤦
Mua ei kohta enää ole. Jään kaipaamaan kaunista luontoa ja eläimiä. Mitään muuta en jää kaipaamaan. 🌲.
Ei se tarkoita turhuutta vaikka meistä ei paria tulisi.
Ei tää sattumaa ole, vaikka miten ajattelisit.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kohta enää ole. Jään kaipaamaan kaunista luontoa ja eläimiä. Mitään muuta en jää kaipaamaan. 🌲.
Et voi kaivata mitään jos sua ei ole.
Luonneviastakin voi parantua. Tietysti jos siitä on hyötyä niin ei kannata parantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen luopunut kaivattuhaaveestani. Sydän haluaisi vieläkin, mutta luopuminen on tosiasioihin suopumista. Haaveilla kannattaa, jos haavetta kohti on mahdollista mennä. Kaivattu ei ole antanut siihen mahdollisuutta, joten ei ole enää järkeä haaveksia. Tykkään kyllä edelleen.
Jos tapaisit kaivattusi, luopuisitko sittenkin vai haluatko nähdäkään häntä enää?
Konditionaalit ovat tarpeettomia.
->
Kun tapaan kaivattuni, en luovu. Se vain vaatii sen tapaamisen.
Tiedätkö, ei sun kannata mun kanssa ruveta yksiin. Mua ei kiinnosta tippaakaan haalia statussymboleita tai patsastella jossain merkittävässä asemassa yhteiskunnallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ihmisten pahuus on ollut shokeeraavaa. Voimia. 💜
Vierailija kirjoitti:
Ei se tarkoita turhuutta vaikka meistä ei paria tulisi.
Ei varmaan sulle, mutta minulle ja läheisilleni tästä koitui paljon turhaa kärsimystä. Ja kun lopputulos on tämä, se tuntuu valitettavasti hyvin turhalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun runokukkasi olisi mun lingua franca.
Sun kielesi mun kukalla olisi 🥵
😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun runokukkasi olisi mun lingua franca.
Sun kielesi mun kukalla olisi 🥵
😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
Jatkoa: tehdään se! Haluan osoittaa rakkauttani tällä tavalla Sinua kohtaan!
Vierailija kirjoitti:
XDXDXD,jepjep & seliseli 😯
Ketjussa on asiaa, oikeassa elämässä ei.
Vierailija kirjoitti:
Luonneviastakin voi parantua. Tietysti jos siitä on hyötyä niin ei kannata parantua.
Ketä luulet haukkuvasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää sattumaa ole, vaikka miten ajattelisit.
Mikä pointti on ajaa kokonainen perhe monivuotiseen helvettiin? En näe sellaisessa mitään johdatusta.
Saatanan harhane vatussi
Mene helvettiin siitä. Lue otsikko.
Vierailija kirjoitti:
#stoppersoonallisuussyrjinnälle
#yksisieluyksipersoonayksiunelma
#neurodiversiteettionpersoonallisuusperspektiivi
#carljungwasright
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet itse kaunis ihminen ja sinua tarvitaan 🌿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä luulet haukkuvasi?
En ketään? Jokk itse sanoi olevansa luonnevikainen, niin huomautin vaan ettei se ole pysyvä olotila paitsi jos itse haluaa.
Mies, jonka talviloma oli hyvä ja jonka kanssa on just tänään facebookin 1-vuotiskaveripäivä, olet ihana ja rakas.
💜