Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (1304)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson kuuta, joka piilottaa suurimman osan itsestään. Sinustakaan en nähnyt kuin pikkuisen. Vähän reunasta opin tuntemaan, reunaa pitemmälle et koskaan pyytänyt.
Kaikki olis ollut nähtävillä ja sun, jos olisit halunnut katsoa.
Ei ollut. Yritin kauan.
Koskaan en ole ollut niin auki kuin kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin, et mulla ja kaipaamallani olisi yhteneväiset tulevaisuudensuunnitelmat. Mä haaveilen vielä meistä.
Minä en enää voi uskotella itselleni, että hänellä olisi.
En minäkään kai voisi uskotella. Toivon silti. Vaikea on kyllä uskoa, että joku voisi tykätä musta samalla lailla kuin minä tykkään hänestä.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt enää mihin kulkea. Jäin seisomaan paikoilleni ja katselin ympärilleni, kaikki tuntui olevan sumeaa. Yhtäkkiä minulle tapahtui jotakin, olin irrallaan todellisuudesta. Kaikki ympärilläni oli sumeaa ja epäselvää, kaikki tuntui liikkuvan kummallisesti.
Mitä sä käytät?
Kaupungilla oli jotenkin rauhallista kun alkoi pimetä. Tunsin oudosti kevään tunnelmaa ja pirteän pakkasilman tuntua sekaisin. Taivas näytti erikoisen kirkkaalta ja pirteältä. Tuntui kuin pääsiäinen olisi lähellä. Ehkä se johtui siitä että olin juuri katsellut pääsiäistä kaupoilla. Oli hyvä pysähtyä ja katsella hetki taivasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson kuuta, joka piilottaa suurimman osan itsestään. Sinustakaan en nähnyt kuin pikkuisen. Vähän reunasta opin tuntemaan, reunaa pitemmälle et koskaan pyytänyt.
Ei ollut. Yritin kauan.
Juu, varmaan omassa mielessäsi olet voinut olla, mutta se tieto ei ole minulle asti tullut etkä ole myöskään sitä mulle halunnut näyttää. Päinvastoin.
Kaikista katseista sinua, nm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt enää mihin kulkea. Jäin seisomaan paikoilleni ja katselin ympärilleni, kaikki tuntui olevan sumeaa. Yhtäkkiä minulle tapahtui jotakin, olin irrallaan todellisuudesta. Kaikki ympärilläni oli sumeaa ja epäselvää, kaikki tuntui liikkuvan kummallisesti.
Mitä sä käytät?
Kulunut juttu jo. Ihan normaalia elämää, kannattaa kokeilla joskus.
Kauniisti sanottu.
Mangusti kirjoitti:
Saman kerhon jäseniä ollaan. Raskaaksi käy tälläinen.
Tää oli siis vastauksena tähän ylempänä olevaan tekstiin. Lainaus epäonnistui.
"Sun kaipaaminen on masokismia sen jalostuneimmassa muodossaan. Iskuja vasten kasvoja tulee milloin mistäkin suunnasta ja sitten keräillään taas muutama päivä kanveesissa ja ei muuta kuin uudelleen sama tyhmyyttä. Uskomattoman typerät tunteet, kun eivät lakkaa olemasta. Oma vikani. Mitäs rakastuin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Yritin kauan.
Juu, varmaan omassa mielessäsi olet voinut olla, mutta se tieto ei ole minulle asti tullut etkä ole myöskään sitä mulle halunnut näyttää. Päinvastoin.
Sinä nyt sairaiden ja lain vastaisten fantasioidesi kanssa saisit pysyä kaukana. Linnaan joutaisit.
Kuulostat pimeältä, kuka lienetkin.
Olet, openainen, nainen, jonka kanssa katoaa ajantaju. Saat ehkä aivot hyrräämään ylikierroksilla. Tykkään susta taas enemmän.
-miesope
Sinut tahtoisin kylkeeni lämpimään
Nuku hyvin
Hyvän yön halaus ja kauniita unia sinne etäälle mailien taa x x Kaivattu mies.
Mahdatkohan sä uskoa, et meidät on luotu toisillemme vai onko tää kaikki susta pelkkää sattumaa? 😊
Lopeta.Ihan oikeasti, nainen. En saa mitään aikaan, kun oot nytkin mielessä. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin jokainen vastaantulija vaatii jotakin. Jokainen katse on yhtä murhaa ja ivaa.
Annan neuvon: kävele ohi ja esitä ettet huomaa.
toinen samanmoinen
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡