Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (1304)
Vierailija kirjoitti:
Äh, kaipaan vieläkin sua!!
Miten jossain paikassa käväiseminen voi koitua näin isoksi virheeksi? Ihan absurdit tunteet. Mitä hittoa!!
Milloin käväisit?
Täysin järjetöntä kehittää näin pakkomielteinen ihastuminen ja jopa jonkin tason rakastuminen (joo joo ei voi sanoa, mutta sanon silti) ihmiseen, jota ei edes tunne!!!
Vierailija kirjoitti:
Mahdatkohan sä uskoa, et meidät on luotu toisillemme vai onko tää kaikki susta pelkkää sattumaa? 😊
Ainakin toivoisin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jossain paikassa käväiseminen voi koitua näin isoksi virheeksi? Ihan absurdit tunteet. Mitä hittoa!!
Milloin käväisit?
Viimeksi kun kävin niin se oli yli puoli vuotta sitten. En kehtaa sanoa enempää. Äh
Joko koti kutsuu hiihtolomailijaa rinteistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa olla jälleen normaalien ihmisten kanssa tekemisissä.
Mistä löysit?
Liikuntaharrastuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson kuuta, joka piilottaa suurimman osan itsestään. Sinustakaan en nähnyt kuin pikkuisen. Vähän reunasta opin tuntemaan, reunaa pitemmälle et koskaan pyytänyt.
Kaikki olis ollut nähtävillä ja sun, jos olisit halunnut katsoa.
Ei ollut. Yritin kauan.
Koskaan en ole ollut niin auki kuin kanssasi.
Juu, varmaan omassa mielessäsi olet voinut olla, mutta se tieto ei ole minulle asti tullut etkä ole myöskään sitä mulle halunnut näyttää. Päinvastoin.
Sinä nyt sairaiden ja lain vastaisten fantasioidesi kanssa saisit pysyä kaukana. Linnaan joutaisit.
Pimahditko vai mikä on ongelma? Oletko aikaisempi vastaaja vai joku sivullinen?
Virhe on siellä käyminen alunperinkään kauemman aikaa sitten. Kokonaisuudessaan virhe.
Vihaa kuin paljon haluut!! Mä en voi tälle mitään.
Mitähän lain vastaista on rakastaa toista ihmistä? Fantasioissani ei ole mitään rikollista, ei myöskään tekemisissäni.
Olen näyttänyt nuhteettomuuteni. Olen opettanut kaiken tarpeellisen. Sama elämä ei ole enää yhtään minua varten. Nyt saan ilmentää itseäni ja olla vapaa niistä rooleista jotka pitivät minua otteessaan pitkän ajan elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta puuttuu se perus ymmärrys siitä, että nainen luotiin miestä varten, eikä miestä naista varten.
Mut luotiin toista naista varten.
Ei enää mieli pysy positiivisuuksissa :(
Se, mikä näkyy ulospäin on pelkkää valhetta. Oikeasti haluan vaan luovuttaa. Elämänhalu nolla.
Oot kyllä nainen isolla N:llä. Ja punertavat hiukset + siniset silmät 🔥