Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (1304)
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Kerrankin oikeassa. Joskus sokea kanakin löytää jyvän.👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson kuuta, joka piilottaa suurimman osan itsestään. Sinustakaan en nähnyt kuin pikkuisen. Vähän reunasta opin tuntemaan, reunaa pitemmälle et koskaan pyytänyt.
Taisi olla pilviäkin edessä ja väärät kuun vaiheet, jotta olisi voinut täysikuuna kumottaa. Maaliskuun kirkas kuutamo tuo toivoa.
Ei hän minua mieti. Ihan omin sanoin kertoi tulevaisuuden suunnitelmistaan, enkä kuulu niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestää joka kerta hetki toipua. Tästä ei kyllä voikaan toipua, koska ei ole mitään jossiteltavaa. Toivo ei toivu, mutta minun täytyy.
Jättikö se sut taas?
Miksi pitää ilkeillä? Mitä saat siitä?
Mä toivoisin, et mulla ja kaipaamallani olisi yhteneväiset tulevaisuudensuunnitelmat. Mä haaveilen vielä meistä.
Sun kaipaaminen on masokismia sen jalostuneimmassa muodossaan. Iskuja vasten kasvoja tulee milloin mistäkin suunnasta ja sitten keräillään taas muutama päivä kanveesissa ja ei muuta kuin uudelleen sama tyhmyyttä. Uskomattoman typerät tunteet, kun eivät lakkaa olemasta. Oma vikani. Mitäs rakastuin.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin, et mulla ja kaipaamallani olisi yhteneväiset tulevaisuudensuunnitelmat. Mä haaveilen vielä meistä.
Minä en enää voi uskotella itselleni, että hänellä olisi.
Saman kerhon jäseniä ollaan. Raskaaksi käy tälläinen.
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko matsin?
En. Olin lenkillä. Ihan lopusta kuulin sivusta muutaman minuutin.
On kyllä todella hienoa, että yhä muistat minut ja varsinkin kuin läheisen laajennetusti. Nähty vuonna 2013, siitä olisi aikaa sitten 15 v kohta. Pitäisikö sinun unohtaa minut? Ja läheiset myös?
En tunne yhteyttä ihmisiin. Olen kuin haamu joka seuraa elämää. Kukaan ei näe minua.
Vierailija kirjoitti:
Katson kuuta, joka piilottaa suurimman osan itsestään. Sinustakaan en nähnyt kuin pikkuisen. Vähän reunasta opin tuntemaan, reunaa pitemmälle et koskaan pyytänyt.
Kaikki olis ollut nähtävillä ja sun, jos olisit halunnut katsoa.
Kuitenkin jokainen vastaantulija vaatii jotakin. Jokainen katse on yhtä murhaa ja ivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki olis ollut nähtävillä ja sun, jos olisit halunnut katsoa.
Ei ollut. Yritin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko matsin?
Viimeisen erän.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tuut takas?
Mä näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tuut takas?
Voisin tämän kohta kertoakin kaivatulleni.
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮