Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (10343)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup ketjun uskoville. Suurin osa täällä meitä on, joten tulee paljon vastauksia.
Minkä ikäisiä lapsia käytät mieluiten hyväksesi?
Tajuatko, että viestisi ovat rikollisia?
Eivät ole. Vastaa kysymykseen. Haluatte uskonnollista keskustelua, joten käydään sitä nyt sitten teidän tavallanne. Lopeta vinkuminen, kun kerrankin lähdetään leikkiin mukaan. Tätähän te päivästä toiseen tilaatte.
Ole hiljaa, kun ei ole mitään järkevää sanottavaa. En ole kirjoittanut sanaakaan uskonnosta.
Älä valehtele. Kaikkea ohista ja uskontoa illasta toiseen. Mutta älä huoli, kaikkihan me sekaisin ollaan, koska uskomme.
Kenellekään terveelle ei tule edes mieleen noin saastaisia juttuja, joissa kierit.
Olenkin uskossa, kannattaa huomioida.
Ylläpito, miksi täällä saa spämmiä rikollista sisältöä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt loppu.
Ei se mua hetkauta
Vierailija kirjoitti:
Vtu mitä juttuja taas.
Puolet ketjulaisista totaaliskitsoja
Joko riisuiduit ja laitoit veden valumaan?
Vierailija kirjoitti:
Tiedät kyllä että katsoin sua sillä silmällä.
Miksi sitten lopetit yhteydenpidon? Selitykseksi ei kelpaa se se että olit varattu.
Haluun et otat musta kaiken irti
Vierailija kirjoitti:
Vtu mitä juttuja taas.
Älä kiroile. Naisen sukuelin ei kaipaa halventamista.
Alko itkettääkin. Mutta itse olen tämän ja sinut valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan välillä pieruista, välillä Jumalasta.
Mä olin sitä mieltä jo aiemmin, että on sama tyyppi, jolla vähän iso pyörä pyörähtänyt. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vtu mitä juttuja taas.
Älä kiroile. Naisen sukuelin ei kaipaa halventamista.
Olen nainen ja ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
En ole tuollainen. Yhdessä voidaan tutustua ja olla tasa-arvoisesti kanssakäymisessä, mutta en revi kenestäkään yksipuolisesti mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olet julma.
En lähellekään niin julma kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Ylläpito, miksi täällä saa spämmiä rikollista sisältöä?
Älä muuta sano. Jatkuvasti rikotaan uskonvapautta tuputtamalla väärässä paikassa. Onneksi en ole ainoa, joka puuttuu asiaan.
Vierailija kirjoitti:
L?
Vierailija kirjoitti:
Haikeana seuraan sivusta, kun nuoret rakastavaiset auliisti huomioivat toisiaan. Tekevät ruokaa toisilleen, laittavat kaakaota, ostavat toiselle mieleisiä muistiaisia ja ennen kaikkea tykkäävät toisistaan ja osoittavat sen.
Jep, nuorempi polvi on parempi parisuhteissa kuin omani. Siksi itsekin tykkään nuoremmista, enkä huoli oman ikäistä.
Vilpitön kysymys se oli. Kohteliaasti tarjosin mahdollisuutta keskusteluun monia uskovia palstalaisia kiinnostavasta aiheesta.