Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (10343)
Jumalan pilkka on saatanasta, samoin sitä esittävä ihminen.
Kulli huulien väliin ja menoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fuck
That's the word.
Am not DTF type. Not at St.Louis or anywhere.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet Mikki Hiirestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät kyllä että katsoin sua sillä silmällä.
Miksi sitten lopetit yhteydenpidon? Selitykseksi ei kelpaa se se että olit varattu.
Ei ollut tuo sulle, en ole varattu enkä ole lopettanut mitään.
Hyvää yötä ihanalle naiselle, luulen saaneeni sinulta ainakin kaksi viestä. Rakastan sinua.
T. mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet Mikki Hiirestä.
Vaikka sitten. Koskaan en esittäisi herjaava puhetta Jumalasta tai Jeesuksesta. Olen aina pitänyt tuollaisia ihmisiä mieleltään sairaina sekä yksinkertaisina.
Vierailija kirjoitti:
Ylläpito, miksi täällä saa spämmiä rikollista sisältöä?
Taitaa olla ylläpito itse (tai joku muu ketjuhäirikkö) spämmimässä kun kerran tuommoista saa suoltaa mutta sitten taas tavallisia kaipausviestejä poistellaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihanalle naiselle, luulen saaneeni sinulta ainakin kaksi viestä. Rakastan sinua.
T. mies.
L.🧡T.
Olisinpa ollut riittävän haluttava että et olis pystynyt jättämään asiaa selvittämättä. Itseluottamus nolla tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna höyryää. 🥰
Missä?
It's just that...
Nothing matters.
Vierailija kirjoitti:
T. mies.
Varmaan eilen. Ellet ole tänään rakastanut muunkielisenä 👅👅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alko itkettääkin. Mutta itse olen tämän ja sinut valinnut.
Et ole. Tunteilla leikkijät valitsivat tänne.
No, ei tässä kukaan toisen tunteilla leiki. On vaan minulla tosi hankala tilanne monella tapaa.
Hyvää yötä Xxxxx💙
Nähtäisipä huomenna Xxx💙
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa ollut riittävän haluttava että et olis pystynyt jättämään asiaa selvittämättä. Itseluottamus nolla tämän jälkeen.
Sitä sinä haluat olla, haluttava. Oletkin, mutta vetovoima on paljon muutakin kuin seksuaalista.
Aika monta kertaa täällä on tarjottu optiota, että jättämällä ohistelun, jää jumalanpilkka, mammattelu, pierut ja muut vastaavat pois. Koska ohistelu ei lopu, senhän täytyy tarkoittaa, että noita halutaan oikeasti lukea. Miksipä kukaan toistuvasti heittelisi ikkunoihin kiviä, jos ei halua niitä särkeä.
Kerrankin rehellinen nainen.