Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (10343)
Vierailija kirjoitti:
Tää on kaipausketju eikä mikään ääriuskovaisten pakkoleiri.
Opetan asioita oikein mutta en kuulu mihinkään. Kaikki asiat käyvät järkeen ja ovat täysin luonnollista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Meitä uskovaisia ei muiden jutut kiinnosta. Aivan sama, mikä on ketjun otsikko, tulemme takuulla paasaamaan. Emme me teitä muita kunnioita tippaakaan, emmekä edes halua.
No minä en olekaan uskovainen vaan puhdas ateisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät kyllä että katsoin sua sillä silmällä.
Katsominen nyt voi tarkoittaa mitä tahansa. Jos edes tarkoittaa mitään.
Tarkoitti just sitä mitä sanoin. Hän tietää kyllä että katsoin sillä silmällä.
Perssilmällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetan asioita oikein mutta en kuulu mihinkään. Kaikki asiat käyvät järkeen ja ovat täysin luonnollista elämää.
Kuka on opettaja, kuka? Kuka? Älä rakasta lapsia väkisin, se on laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan ehdi pihalle huomenna?
Kyllä sopii. Kerro aika. Pääsen 14 kotiin. Halataanko sitten? Tuutko kahville? Mitä tehtäs?
Vierailija kirjoitti:
Me uskovat vastataan valtaosasta ohiksesta ketjussa. Uskonto on pilannut meiltä elämän, joten roikumme päivät ketjussa kuluttamassa aikaa. Välillä muuten vaan ohistellen, välillä uskonnollisen innostuksen vallassa. Me ollaan niin sekaisin.
Kun puhun Jumalasta, puhun elämästä enkä uskonnosta. Olen ateistikin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Hänen pitää saada huomiota keinolla millä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vapaa syystä. Vapaus ei koskaan pakota mihinkään.
Jonna, lopeta Jumalan leikkiminen. Et ole Jumala eikä tämä ketju ole sinun. Provosoit. Tuo yksi sekopää taas pimahti, kun mainittiin sana Jumala.
Kunnioitan ja arvostan kyllä, mutta haluaisin minä pannakin. Pitkään ja perinpohjaisesti. Sen jälkeen pestä hänet puhtaaksi, sitten aloittaa alusta uudestaan.
Olen Jumalaan uskova ateisti. Millä logiikalla, kysyt. No hullun uskovan logiikalla, joka kirjoittaa näitä kaipausketjuun.
Kirjoitan välillä pieruista, välillä Jumalasta.
Tuo on nyt joku muu kuin ketjun vakiomeedio.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on nyt joku muu kuin ketjun vakiomeedio.
On se Jonna, kun hän aina toivottaa hyvää illan jatkoa.
Toinen gallup:
Montako testamenttia olet saanut seurakunnalle huijattua viimeisen vuoden aikana?
Vierailija kirjoitti:
Toinen gallup:
Montako testamenttia olet saanut seurakunnalle huijattua viimeisen vuoden aikana?
Ketju menee lukkoon takiasi.
Vierailija kirjoitti:
Jonna, lopeta Jumalan leikkiminen. Et ole Jumala eikä tämä ketju ole sinun. Provosoit. Tuo yksi sekopää taas pimahti, kun mainittiin sana Jumala.
Ok, rupesinkin sitten syömään sämpylöitä. Melkein tukehduin nauruuni kommenttien vuoksi. Kiitos ketjukansa. Leikkimielisyys pitää virkeänä pidempään. Leikkikäämme itsemme haudan rauhaan, siellä on aikaa levätä.
Et kaihda hyödyntää heikkoja kohtiani. Suurimmat niistä ovat sinä ja vetovoimasi, vaikka hyvin tiedän, että et suo minulle kuin sanoja.