Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (10343)
Tää on sulle 💐
tiedät kyllä 💌
Vierailija kirjoitti:
Päästäiskö palstasta eroon sillä että sovittais treffit mahdollisimman julkiselle paikalle niin voisi jatkua tämä sydänveren vuodattaminen näyteikkunassa. Vai soisiko maailma jo vähän kahdenkeskisemmän tilanteen....
Et sinä mitään treffejä ole sopimassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen Jumalaan uskova ateisti. Millä logiikalla, kysyt. No hullun uskovan logiikalla, joka kirjoittaa näitä kaipausketjuun.
No sillä logiikalla että olen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästäiskö palstasta eroon sillä että sovittais treffit mahdollisimman julkiselle paikalle niin voisi jatkua tämä sydänveren vuodattaminen näyteikkunassa. Vai soisiko maailma jo vähän kahdenkeskisemmän tilanteen....
En liiku julkisilla paikoilla enää.
Sulkeutunut
Ihan rauhallisen ja paineettoman tilanteen vaatisi kyllä
Edes meidän wa-viestittely ei ole paineetonta. Huokaus.
Se on vain sinun mielipiteesi. Älä usko sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on nyt joku muu kuin ketjun vakiomeedio.
On se Jonna, kun hän aina toivottaa hyvää illan jatkoa.
Joo kyllä minä se olin. Ajattelin että Jumalaan tukeutuminen on turvallisempaa kun enkeleistä ja oppaista ei saa puhua. Pieleen meni, myönnettäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup ketjun uskoville. Suurin osa täällä meitä on, joten tulee paljon vastauksia.
Minkä ikäisiä lapsia käytät mieluiten hyväksesi?
Tajuatko, että viestisi ovat rikollisia?
Eivät ole. Vastaa kysymykseen. Haluatte uskonnollista keskustelua, joten käydään sitä nyt sitten teidän tavallanne. Lopeta vinkuminen, kun kerrankin lähdetään leikkiin mukaan. Tätähän te päivästä toiseen tilaatte.
Ole hiljaa, kun ei ole mitään järkevää sanottavaa. En ole kirjoittanut sanaakaan uskonnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen gallup:
Montako testamenttia olet saanut seurakunnalle huijattua viimeisen vuoden aikana?
Ketju menee lukkoon takiasi.
Ei vaan teidän takia. Pakkoko kaikkea soopaa, ohista ja typeryyttä tänne on aina tunkea? Jos ketjun otsikko ei kelpaa, sallitaan ohistelu muillekin. Eikö niin? Vai onko uskiksilla monopoli tässäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup ketjun uskoville. Suurin osa täällä meitä on, joten tulee paljon vastauksia.
Eivät ole. Vastaa kysymykseen. Haluatte uskonnollista keskustelua, joten käydään sitä nyt sitten teidän tavallanne. Lopeta vinkuminen, kun kerrankin lähdetään leikkiin mukaan. Tätähän te päivästä toiseen tilaatte.
Ole hiljaa, kun ei ole mitään järkevää sanottavaa. En ole kirjoittanut sanaakaan uskonnosta.
Älä valehtele. Kaikkea ohista ja uskontoa illasta toiseen. Mutta älä huoli, kaikkihan me sekaisin ollaan, koska uskomme.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voisinpa nukahtaa kainaloosi. Painaisi pääni vasten sinua. 🥰 Semmonen hellyys hetki ennen nukkumaanmenoa olisi ihanaa. 😍
Mä en pysty nukkumaan täydessä hiljaisuudessa. Pitää olla tausta hälinää. Mulla on joka yö TV päällä. Muuten on sellainen rauhaton, varuillaan ja ahdistunut olotila. Se puheen ääni rauhoittaa. Mulla on myös todella paljon kaikenlaisia parasomnioita. Ne on todella ahdistavia ja pelottavia. Saan välillä paniikki kohtauksia näistä. 😒
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on kyllä vattuilua lahkoksisille
Jos tarkoituksesi on vain pitää pihdeissäsi, se ei tule enää onnistumaan.
Mun muijani, mun Emiliani. Hyvää yötä🥰
Tsemppipeukku performanssille!!! Kärjistyksen kautta hyvä osoitus häneltä, minkälaista väkeä palstalla pyörii. Taide herättää ajattelemaan. Paljon hauskempaakin kuin vakkariohistelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Kaikkea ohista ja uskontoa illasta toiseen. Mutta älä huoli, kaikkihan me sekaisin ollaan, koska uskomme.
Kenellekään terveelle ei tule edes mieleen noin saastaisia juttuja, joissa kierit.
Suloinen koira ja sen taluttaja, hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En liiku julkisilla paikoilla enää.
Sulkeutunut
Ihan rauhallisen ja paineettoman tilanteen vaatisi kyllä
Edes meidän wa-viestittely ei ole paineetonta. Huokaus.
Se on vain sinun mielipiteesi. Älä usko sitä.
Se on myös mun tunne. Koko ajan varpaillaan, mitä voi kirjoittaa ja mihin aikaan.
Saatoin joskus vilkaista sun varustusta, huomasitko? 😂