Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (9681)

Vierailija
9521/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmani on häät, puoliso, talo meren rannalla, kaksi lasta, koira ja ei avioeroa. Mikä on sinun unelmasi?

Minullakin oli kolmannella luokalla. Haavelistalla oli myös turkki ja mersu. 

Ihan normi hyvän elämän juttujahan noi on, ei mitään lapsellisia tai epärealistisia haaveita

Eri

En huolisi tolta listalta yhtäkään asiaa. Eri eri

Ei kai sitä kysyttykään? Vaan kommentoitiin, että nuo haaveet on normaaleja eikä mitään lapsellisia epärealistisia "kolmannen luokan" haaveita.

Kiistinkin sun käsitystä normaalielämästä. 

Et kiistänyt, vaan kerroit ettet Sinä huolisi listalta yhtäkään asiaa.

Itse en ole nähnyt tarpeelliseksi edes ottaa sitä tässä esiin, huolisinko minä jotain tuolta listalta, mutta noin yleisellä tasolla nuo listan haaveet edustavat normaalia, hyvää elämää eikä mitään kolmasluokkalaisen utopiaa.

Vähän lapsellinen se on, haaveilin noista jo päiväkoti-ikäisenä. 

Vierailija
9522/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilu on sun juttu, toteutus ei.

Voihan haaveillessa suunnitella sitä toteutustakin,  ja miten sen tekisi fiksusti ja oikealla hetkellä. Huvi ja hyöty.

Sama asia. Sinusta haaveilu on silkkaa itsepetosta. Tiedät sen itsekin.

Jos toteutus ei ole juuri nyt mahdollista, kai sillä välin voi haaveillakin.  Aina ei vaatia, että mulle kaikki ja heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9523/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmani on häät, puoliso, talo meren rannalla, kaksi lasta, koira ja ei avioeroa. Mikä on sinun unelmasi?

Ihan normi hyvän elämän juttujahan noi on, ei mitään lapsellisia tai epärealistisia haaveita

Eri

Ei kai sitä kysyttykään? Vaan kommentoitiin, että nuo haaveet on normaaleja eikä mitään lapsellisia epärealistisia "kolmannen luokan" haaveita.

Itse en ole nähnyt tarpeelliseksi edes ottaa sitä tässä esiin, huolisinko minä jotain tuolta listalta, mutta noin yleisellä tasolla nuo listan haaveet edustavat normaalia, hyvää elämää eikä mitään kolmasluokkalaisen utopiaa.

No kiistinhän, jumalauta. Ei tuo ole mikään normaali hyvän elämän haave vaan yhden yksittäisen henkilön unelma. Esim itse en tosiaan huolisi noista asioista mitään, ei ole mun käsitys normaalin hyvästä elämästä.

Et kiistänyt. Edelleen yleisellä tasolla, ei sinun tai minun henkilökohtainen mielipide tähän liity.

Vierailija
9524/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa haukkua toisten tatuointeja. Tai päätöstä töhertää ihoonsa jotain. Tatuoinnit voi tehdä tyylikkäästi, tai mauttomasti. Fakta. Toiseks sama kuin nillittäis jonkun alkoholin juonnista tai tupakoinnista tai jostain muusta. Vaikkapa vaatetuksesta. Inhoon läväreitä yli kaiken. Mut jos joku toinen niistä tykkää niin hän on hän ja tykkää niistä. Jos se tykkää alkoholistakin ja itse olen raitis niin so what! Mikä teitä vaivaa. Kylläpä toisten tykkäämiset koskettaa. 

Vierailija
9525/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Normaaleja haaveita :) Ja onhan tuo sellainen aivan tavallinen keskiluokkainen tapa elää; häät, kaksi lasta, koira, omakotitalo jne. Toisilla se on merenrannalla, joillain ei.

Ihan realistisia asioita, vaikka kaikki ei sopivaa puolisoa löydäkään. 

Vierailija
9526/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kiistänyt. Edelleen yleisellä tasolla, ei sinun tai minun henkilökohtainen mielipide tähän liity

🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Yritä nyt ymmärtää, ettei sun henkkoht mielipiteesi hyvästä elämästä tosiaan ole kaikkien käsitys hyvästä elämästä. Älä siis normalisoi tuollaista kuviota minään yleisenä hyvänä. 

Vierailija
9527/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurettavaa haukkua toisten tatuointeja. Tai päätöstä töhertää ihoonsa jotain. Tatuoinnit voi tehdä tyylikkäästi, tai mauttomasti. Fakta. Toiseks sama kuin nillittäis jonkun alkoholin juonnista tai tupakoinnista tai jostain muusta. Vaikkapa vaatetuksesta. Inhoon läväreitä yli kaiken. Mut jos joku toinen niistä tykkää niin hän on hän ja tykkää niistä. Jos se tykkää alkoholistakin ja itse olen raitis niin so what! Mikä teitä vaivaa. Kylläpä toisten tykkäämiset koskettaa. 

Jep. Ei minuakaan kiinnosta toisten tatuoinnit yhtään.

Mutta jokaisella on preferenssinsä, ja itselleni taas on tärkeää, ettei kumppanilla ole ylimääräistä rasvaa kehossaan ja on ryhdikäs timmi vartalo. 

Vierailija
9528/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Normaaleja haaveita :) Ja onhan tuo sellainen aivan tavallinen keskiluokkainen tapa elää; häät, kaksi lasta, koira, omakotitalo jne. Toisilla se on merenrannalla, joillain ei.

Ihan realistisia asioita, vaikka kaikki ei sopivaa puolisoa löydäkään. 

Hyi helvetti jotain kakaroita :D ei kukaan niitä enää edes halua

Vierailija
9529/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tosissasi. Tietysti jokainen saa päättää haluaako olla tupakoivan, tatuoidun ja alkoa kuluttavan ihmisen kanssa. Tietysti nämä ovat arvovalintoja, kuten parinvalinta on. Yritä nyt tajuta ja kestää, että toiset arvostavat eri asioita kuin sinä. Sivu

Vierailija
9530/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen tatska pyllyssä jossa lukee: jos tämän näet, olet elämäni rakkaus.

Vierailija
9531/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen tatska pyllyssä jossa lukee: jos tämän näet, olet elämäni rakkaus.

Tosi omaperäistä hei. Kännissä tatuoin rintojen väliin, saa lutkuttaa. 

Vierailija
9532/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kiistänyt. Edelleen yleisellä tasolla, ei sinun tai minun henkilökohtainen mielipide tähän liity

🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Yritä nyt ymmärtää, ettei sun henkkoht mielipiteesi hyvästä elämästä tosiaan ole kaikkien käsitys hyvästä elämästä. Älä siis normalisoi tuollaista kuviota minään yleisenä hyvänä. 

"Onnellinen" sinkkuvela taas palstalla jankuttamassa :D Kun ei ole elämää, pitää hakea huomiota netissä ja trollata. Lukutaitoiseksi oletan, joten trollaat! Kivahan se on, että sinullakin on jotain tekemistä.

Vierailija
9533/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullahan on siis nenän muotoa myöten preferenssini.

En kuitenkaan tänne niitä kirjoita, mutta totean, että jokaisella omansa! 

Vierailija
9534/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi omaperäistä hei. Kännissä tatuoin rintojen väliin, saa lutkuttaa. 

Oli siinä hymiökin. Tosin ikääntymisen myötä ihon veltostuessa suupielet ovat valahtaneet alaspäin 🙂🙁

Vierailija
9535/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilu on sun juttu, toteutus ei.

Voihan haaveillessa suunnitella sitä toteutustakin,  ja miten sen tekisi fiksusti ja oikealla hetkellä. Huvi ja hyöty.

Sama asia. Sinusta haaveilu on silkkaa itsepetosta. Tiedät sen itsekin.

Jos toteutus ei ole juuri nyt mahdollista, kai sillä välin voi haaveillakin.  Aina ei vaatia, että mulle kaikki ja heti.

En ole niitä ihmisiä, jotka vaativat mulle kaikki heti. Enkä sanoisi, että yli puoli vuosikymmentä olisi heti. Se on aika pitkä aika ihmisen elämässä.

Vierailija
9536/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi on aina merkki massan mukana kulkemisesta ja persoonattomuudesta. Sitä persoonan latteutta yritetään pönkittää ulkoisin keinoin. Vuosituhannen vaihteessa monet pissaliisat ottivat ristiselkään tribaalikuvion. Oi miten persoonallista - vain tuhansilla muilla pissiksillä oli just sillä samalla sapluunalla tehty leima. Vapaa-ottelussa ja nyrkkeilyssä yleensä tatuoidumpi osapuoli häviää, vaikka on yrittänyt tatuoituttaa itsensä pelottavan näköiseksi. Kun ajattelee, että tyyppi on maksanut tuhansia siitä, että joku töhertelee myrkyillä hänen ihoaan, niin ei vaikutus ole raju tai pelottava, vaan tyyppi näyttää vain surkuhupaiselta. On myös aina huvittavaa, kun wannaberokkarit ottavat kädet täyteen tatuointeja vaikkei heillä ole yhtään hyvää biisiä. 

Taas näitä tribaalisatuja, mutta vastaan kuitenkin sen verran, että tatuoinneista tulee edelleenkin tietty mielikuva, koska historia. Lähihistoriassa merimiehet, kauempana historiassa liikkuvat ja vaeltavat soturikansat esim. hunnit. Elämä niiden aroilla on ollut sen verran kovaa että eurooppalaiset kutsuivat aluetta helvetiksi ja arabit eivät uskaltaneet sinne ilman isoja saattueita. Ulkonäössä oli käytännön syistä pyritty pelottavuuteen esim. omiin kasvoihin saatettiin itse viiltää arvet puukolla ja tatuoinneissa on tietty kulttuurinen kaiku samaan, joko ajatuksena omasta herruudestaan tai muuten vaan kuvastona. Historia on niin pitkä ettei sitä muuta sun mielikuvat. 

Nyrkkeilijät taistelee ja rokkarit vaeltaa, joten ei varmaan yllätys miksi edelleen yhdistyy samoihin asioihin. 

Vierailija
9537/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tosissasi. Tietysti jokainen saa päättää haluaako olla tupakoivan, tatuoidun ja alkoa kuluttavan ihmisen kanssa. Tietysti nämä ovat arvovalintoja, kuten parinvalinta on. Yritä nyt tajuta ja kestää, että toiset arvostavat eri asioita kuin sinä. Sivu

Menit sivuraiteelle, en puhunut tulevan kumppanin valinnasta tai muusta kumppaniin liittyvästä. Tai MISTÄÄN KUMPPANIIN liittyvästä. Vaan muiden haukkumisesta jonkun tatuoinnin tmv perusteella. Kuten keskustelu alkoi.

Vierailija
9538/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻

"Onnellinen" sinkkuvela taas palstalla jankuttamassa :D Kun ei ole elämää, pitää hakea huomiota netissä ja trollata. Lukutaitoiseksi oletan, joten trollaat! Kivahan se on, että sinullakin on jotain tekemistä.

Sinähän se tässä jankutat ja trollaat. Oikaisin vain ettei kaikki haaveile samoista asioista sun kanssa = tuo ei ole mikään normaalin hyvän elämän unelma kaikille.

Mikä sua kirvelee, kun tällaista saa ääneen sanoa? 

Vierailija
9539/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kaivatun tatuoinneista tosi paljon. 😍💕

Mä taas inhoan niitä, mutta eipä toisen asioille mitään mahda 🤷🏻

Mä oon aina tykännyt tosi paljon kaivatun tatuoinneista <3 Oisko vielä neljättä ja viidettä yms mielipidettä tähän. 

Se on pääasia, että sinä tykkäät!

En tajua mikä pakkomielle näillä palstan olioilla on mennä jankuttamaan aina kaikkeen sellaiseen, mistä he EIVÄT tykkää :D Joku negatiivisuussyndrooma, ei käy kateeksi tuollaista mielenmaisemaa jossa pakko kieriä aina kaikessa mitä MINÄ EN

Vierailija
9540/9681 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#9532 ei sisällä mitään täältä. x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä